Версия за печат

BG-КЮСТЕНДИЛ

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

РЕГИОНАЛНА ЗДРАВНА ИНСПЕКЦИЯ, КВ."РУМЕНА ВОЙВОДА", УЛ."ТИНТЯВА", За: ХРИСТО СТИЛИЯНОВ КОЗНИЧКИ, БЪЛГАРИЯ 2500, КЮСТЕНДИЛ, Тел.: 078-558201, E-mail: rzi_kiustendil@mh.government.bg

Място/места за контакт: РЗИ-КЮСТЕНДИЛ

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.rzi-kn.net.

Адрес на профила на купувача: http://rzi-kn.net/publichna_pokana_medicinska%20aparatura_06.11.html.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на възлагане на настоящата обществена поръчка е:"Доставка на многофункционалана медицинска апаратура и медицинско оборудване за диагностика, лечение и наблюдение на спешни пациенти - дефибрилатор и монитор, ЕКГ, транспортен респиратор, инфузионна помпа и спешна чанта за оборудване на санитарен автомобил ( линейка). Многофункционалната медицинска апаратура и медицинско оборудване по количества е, както следва: - дефибрилатор и монитор - 2 броя; - ЕКГ-2 броя; - транспортен респиратор-1 брой; - инфузионна помпа-1 брой; - спешна чанта-1 брой; Доставената многофункционална медицинска апаратура и медицинско оборудване трябва да отговарят изцяло на заложените от възложителя технически изисквания в изготвената техническа спецификация, представляваща неразделна част от публичната покана.Към предмета на поръчката се включват транспортни разходи до мястото за доставка на многофункционалната медицинска апаратура и медицинско оборудване, монтаж, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка, за не по-малко от 24 /двадесет и четири/ месеца.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

33100000, 33182100, 33123230, 33157400

Описание:

Медицинско оборудване
Дефибрилатор
Кардиографи
Медицински респиратори


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

-дефибрилатор и монитор-2 броя; - ЕКГ-2 броя; - транспортен респиратор-1 брой; - инфузионна помпа - 1 брой; - спешна чанта - 1 брой;

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

42000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Франко базата на Регионална здравна инспекция-Кюстендил, находяща се в град Кюстендил, кв."Румена Войвода", ул "Тинтява"

NUTS:

BG415

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1.Участникът трябва да притежава валиден сертификат за внедрена и прилагана система за управление на качеството, издаден от сертифициран орган или друг еквивалентен документ, с обхват съобразно предмета на поръчката. 2.Участникът трябва да притежава разрешение за търговия на едро с медицински изделия. 3.Участникът трябва да разполага със сервизна мрежа (собствени или упълномощени сервизи) на територията на Република България, осигуряваща гаранционна поддръжка и сервизно обслужване на предлаганата многофункционална медицинска апаратура и медицинско оборудване. 4. Участникът трябва да представи декларация за съответствие на медицинските изделия по чл.14, ал.2, от ЗМИ, съставен от производителя.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

К1- Предлагана цена за доставка на многофункционална медицинска апаратура и медицинско оборудване – с максимален брой точки – 70, К2 – Предлаган гаранционен срок – с максимален брой точки - 20, К3 – Предлаган срок за доставка – с максимален брой точки – 10.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

17/11/2014 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Всяка подадена оферта трябва да съдържа следните документи: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника. 2. Представяне на участника, което включва: посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; 3. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, попълнен образец от настоящата документация. 4. При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 5. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация). 6. Документи за техническите възможности и квалификацията на участника, съгласно ЗОП и настоящата документация: 6.1. валиден сертификат за внедрена и прилагана система за управление на качеството, издаден от сертифициран орган или друг еквивалентен документ, с обхват съобразно предмета на поръчката. 6.2. разрешение за търговия на едро с медицински изделия. 6.3. списък на сервизна мрежа (собствени или упълномощени сервизи) на територията на Република България, осигуряваща гаранционна подръжка и сервизно обслужване на предлаганата медицинска апаратура. 6.4.Декларация за съответствие на медицинските изделия по чл.14, ал.2 от ЗМИ съставена от производителя. 7.Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената им,с посочване на вида на работите, които ще извършват и дяла на тяхното участие, попълнен образец от настоящата документация. 8. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител, попълнен образец от настоящата документация. 9. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договора, попълнен образец от настоящата документация. 10. Техническо предложение по образец. 11. Ценово предложение по образец. Отварянето, разглеждането, оценката и класирането на получените оферти ще се извърши на 18.11.2014 г. от 10.00 часа в сградата на РЗИ – Кюстендил, град Кюстендил, кв.”Румена Войвода” ул.”Тинтява”1, при условията на чл.68, ал.3 от ЗОП. Цялата документация на поръчката ще бъде качена на профила на купувача.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

17/11/2014