ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Предмет на поръчката е техническа поддръжка и ремонт при необходимост на автомобилни газови уредби, собственост на "Мини Марица-изток" ЕАД, гр. Раднево, съгласно Техническа спецификация, посочена в профила на купувача.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
50000000
Описание:
Услуги по ремонт и поддръжка
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
местобазиране на автомобилите - рудник „Трояново-1”, с. Трояново, рудник „Трояново-север”, с. Ковачево , рудник „Трояново-3”, с. Медникарово и Управление, гр. Раднево /Инкотермс-2010/;
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Срок за изпълнение на поръчката – до 24 месеца от датата на подписването на договор или до достигане на обща стойност в размер на 59 500 лв без ДДС, в зависимост от това, кое от събитията настъпи по-рано. В посочената максимална стойност се включва стойността на извършваната по договора техническа поддръжка , ремонт при необходимост и стойността на вложените резервни части, консумативи и вложения труд.
Срокът на изпълнение на отделните ремонти се уточнява за всеки конкретен случай и се отразява в конкретната подписана Сервизна поръчка.
2. Начин на фактуриране и плащане: Разплащането ще се извършва по банков път:
до 30 /тридесет/ календарни дни след датата след изпълнение на дейностите, срещу представяне на двустранно подписан приемо-предавателен протокол и оригинална фактура за дължимата стойност.
3. Други изисквания: Гаранционен срок : не по-малко от 6 месеца, считано от датата на приемането от ремонт от Възложителя.
4. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката.
5. Участниците да представят Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. Доказателство за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата.
6.Учасниците да разполагат със сервизна база и автомобил за ремонт на територията на Възложителя - доказва се с декларация свободен текст.
7. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Участникът трябва да предложи месечна абонаметна цена за обслужване на 1 брой АГУ.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Източник на финансиране на поръчката: собствени средства.
Офертата е по образец на Възложителя.
В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея.
Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на комисията ще бъдат публикувани в профила на купувача.
Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609.
Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.Отварянето на офертите ще се извърши публично на 17.11.2014 г. от 09:00 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: