Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

"Мини Марица - изток" ЕАД, ул. "Георги Димитров" №13, За: Ирена Видева – експерт търговия / Иван Андреев – Ръководител БО, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305, E-mail: i_videva@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел „Търговски”, отдел БО

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/bg/public_kof.php.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на поръчката е техническа поддръжка и ремонт при необходимост на автомобилни газови уредби, собственост на "Мини Марица-изток" ЕАД, гр. Раднево, съгласно Техническа спецификация, посочена в профила на купувача.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

50000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

93 броя.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

59500 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

местобазиране на автомобилите - рудник „Трояново-1”, с. Трояново, рудник „Трояново-север”, с. Ковачево , рудник „Трояново-3”, с. Медникарово и Управление, гр. Раднево /Инкотермс-2010/;

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Срок за изпълнение на поръчката – до 24 месеца от датата на подписването на договор или до достигане на обща стойност в размер на 59 500 лв без ДДС, в зависимост от това, кое от събитията настъпи по-рано. В посочената максимална стойност се включва стойността на извършваната по договора техническа поддръжка , ремонт при необходимост и стойността на вложените резервни части, консумативи и вложения труд. Срокът на изпълнение на отделните ремонти се уточнява за всеки конкретен случай и се отразява в конкретната подписана Сервизна поръчка. 2. Начин на фактуриране и плащане: Разплащането ще се извършва по банков път: до 30 /тридесет/ календарни дни след датата след изпълнение на дейностите, срещу представяне на двустранно подписан приемо-предавателен протокол и оригинална фактура за дължимата стойност. 3. Други изисквания: Гаранционен срок : не по-малко от 6 месеца, считано от датата на приемането от ремонт от Възложителя. 4. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 5. Участниците да представят Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. Доказателство за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 6.Учасниците да разполагат със сервизна база и автомобил за ремонт на територията на Възложителя - доказва се с декларация свободен текст. 7. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Участникът трябва да предложи месечна абонаметна цена за обслужване на 1 брой АГУ.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

14/11/2014 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Източник на финансиране на поръчката: собствени средства. Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на комисията ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.Отварянето на офертите ще се извърши публично на 17.11.2014 г. от 09:00 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

13/11/2014