Версия за печат

BG-Пловдив

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

УМБАЛ "Свети Георги" ЕАД, град Пловдив, бул."Пещерско шосе" № 66, За: проф.д-р Карен джамбазов.д.м. г-н Тенчо Василев, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 602930, E-mail: op@unihosp.com, Факс: 032 644058

Място/места за контакт: УМБАЛ "Свети Георги" ЕАД, град Пловдив, бул."Пещерско шосе" № 66

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.unihosp.com.

Адрес на профила на купувача: http://unihosp.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20141031Yzmr157694.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Осъществяване на абонаментно правно обслужване на УМБАЛ "Свети Георги" ЕАД, град Пловдив

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79112000

Описание:

Юридическо представителство


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Осъществяване на абонаментно правно обслужване на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД, гр. Пловдив, включващо правна помощ и съдействие по специфични въпроси и консултации по следните обособени позиции: 1. СОП № 1: Осъществяване на абонаментно право обслужване на английски и български език в областта на медицинското право (постоянно възнаграждение без договаряне за всяка отделна услуга, заплащано всеки месец), включително и изготвяне и съгласуване на писмени и устни правни становища, писма, заповеди, договори и други документи на български и/или английски език (когато това е необходимо) от областта на медицинското право и осъществяване на представителство пред органи от системата за здравеопазване в България и с чуждестранни лечебни заведения и юридически/физически лица при необходимост. 2. СОП № 2: Осъществяване на правно обслужване на български и английски език по правни въпроси в областта на търговското, конкурентното и трудовото право, осъществявани на абонаментен принцип (постоянно възнаграждение без договаряне за всяка отделна услуга, заплащано всеки месец), включително изготвяне и съгласуване на писмени и устни правни становища, писма, заповеди, договори и други документи на български и/или английски език (когато това е необходимо) от областта на търговското и трудовото право и осъществяване на представителство пред различни юридически/физически лица (български и други) при необходимост, включване в състава на МЕК и решаване на текущи въпроси от дейността на комисията, както и участие в състава на комисии, презентации, официални срещи и работни групи по преценка на Възложителя.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

40000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр.Пловдив, бул."Пещерско шосе" № 66

NUTS:

BG421

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

За СОП № 1 - При извършване на правното обслужване участникът следва да осигури минимум 30 часа месечно, в рамките на които следва да осигури присъствие в офис на Възложителя, и минимум 30 часа месечно, в рамките на които следва да осигури дистанционно консултиране. За СОП № 2 - При извършване на правното обслужване участникът следва да осигури минимум 50 часа месечно, в рамките на които следва да осигури присъствие в офис на Възложителя, и минимум 50 часа месечно, в рамките на които следва да осигури дистанционно консултиране. Срокът на изпълнение е до една година, при следните ограничения в условията на плащане: Възнаграждението за текуща правна помощ, съгласно Наредба № 1/09.07.2004г. на ВАС, не може да надвишава: за СОП № 1-1200 /хиляда и двеста лева/, за СОП № 2-600 /шестстотин лева/. За процесуално представителство на дружеството в посочените области на правото ще се дължи отделно възнаграждение, съобразено с Наредбата №1/09.07.2004г. на ВАС; Участниците следва да отговарят на общите изисквания на ЗОП и следните особени изисквания: 1. Да са завършили специалност „ПРАВО”, да са придобили юридическа правоспособност, както и да са вписани като адвокати в съответната адвокатска колегия 2. Да имат стаж като адвокати минимум 5 години 3. Да владеят английски език и юридически английски език; 4. Да имат опит в процесуално представителство пред гражданските и административните съдилища по казуси от гражданското право, вещното право, облигационно и административно право минимум 3 години. 5. Да имат практически опит с лечебни заведения за извънболнична или болнична помощ. Забележка: В случай, че участникът е адвокатско дружество, посочва се съдружникът/адвокатът, който ще изпълнява лично юридическото обслужване на Възложителя, както и виждането на участника относно професионалните качества на посоченото лице за изпълнение на техническото задание. В този случай на условията следва да отговаря конкретния съдружник/адвокат. Необходими документи, които участниците следва да представят: 1. Декларации по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 5 от ЗОП. 2. Диплома за завършено висше образование, копие от Удостоверение за правоспособност и Служебна бележка/удостоверение/копие от адвокатска карта от съответната Адвокатска колегия, доказващ факта на вписване на участника в същата и датата на вписване-копие с гриф „вярно с оригинала”. 3. Автобиография в европейски формат, включваща декларация на участника, че посочените в нея обстоятелства са верни. 4. Копие от договор или удостоверение за добро изпълнение, доказваща опитът с лечебни заведения. При представяне на договор, същият следва да е сключен най-късно две години преди датата на представянето му. При представяне на удостоверение за добро изпълнение, същата следва да е адресирана до Възложителя и да е издадена във връзка с публичната покана. 5. Копие от сертификат, удостоверяващ владеенето на английски език на ниво „advanced” или еквивалентно или копие от диплома, удостоверяваща проведено обучение по английски език с минимум 1500 учебни часа. Копие от диплома/сертификат или удостоверение за добро изпълнение, удостоверяващи познанията на участника в областта на юридическия английски или практическия му опит с юридически английским 6. Примерен списък с поне десет дела (номер, година, съд, състав, предмет), по които е осъществявано процесуално представителство в последните две години. 7. Техническо предложение (Приложение №1)-съдържащо предложения на участника за изпълнение на конкретния СОП, съобразно изискванията на Възложителя. 8. Ценово предложение (Приложение №2) 9. Срок на валидност на офертата – не по малък от 90 календарни дни, считано от крайната дата за подаване на офертите.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Офертите ще бъдат оценявани по критерий „икономически най-изгодна оферта”, при следните показатели и относителна тежест: Допълнителни предложения за изпълнение в рамките на изискванията на възложителя за всеки конкретен СОП с относителна тежест 30% Общ брой часове месечно, в рамките на които участникът следва да бъде на разположение в офис на Възложителя и брой часове месечно, в рамките на които участникът може да бъде на разположение за дистанционни консултации извън офис на Възложителя с относителна тежест 30%. Предложена цена с относителна тежест 40% 2. Оценяването ще бъде извършвано по следната методика: К=К1+К2+К3, където: К е равно на сбора от показателите и представлява оценка от 0 до 100. К1 е показател, оценяващ допълнителните предложения на участника за изпълнение на конретния СОП в рамките на изискванията на Възложителя. Оценката заема стойности от 0 до 30, като всяко отделно конкретно предложение на участника, съгласно изискванията на Възложителя за изпълнението на поръчката, се оценява с по 5 точки. Максималните точки, които може да получи участник са 30, дори да е дал повече от 6 допълнителни предложения. К2 е оценка по критерий общ брой часове месечно, в рамките на които участникът следва да бъде на разположение в офис на Възложителя и брой часове месечно, в рамките на които участникът може да бъде на разположение за дистанционни консултации извън офис на Възложителя. Предложени часове от участника (общо) К2= __________________________________* 30 Максимално предложени часове от участник К3 е оценка по критерий „предложена цена”: Минимално предложена цена от участник К3=____________________________________* 40 Предложена цена от участник

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

11/11/2014 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Безплатен достъп до документацията за участие е предоставен на профила на купувача. Отварянето на офертите ще бъде публично в административната сграда на УМБАЛ "Свети Георги" ЕАД, гр. Пловдив, бул. "Пещерско шосе" №66 в деня следващ от изтичане на срока за получаване на оферти от 10:00 часа Отварянето на офертите да се извърши по реда на чл.68, ал.3 от ЗОП.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

11/11/2014