ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Демонтаж на стари котли, доставка и монтаж на нови котли за нуждите на ЦДГ 34 „Райна Княгиня“ и СОУ „Максим Горки“, гр. Стара Загора“.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
44621200
Описание:
Отоплителни котли
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
В рамките на поръчката следва да се извършат следните дейности:
За ЦДГ №34 „Райна Княгиня“ – демонтаж на котел ГНВ 350; демонтаж на автоматична нафтова горелка; дрениране и откачане на котела от отоплителна инсталация; демонтаж на комин; нарязване на скрап; изнасяне от котелно помещение; извозване и почистване на работната площадка; доставка на водогреен котел 407 kw на части с нафтова горелка; сглобяване на котел, в т.ч. материали и консумативи; опресовка на котел (изпитание на 6 бара); направа и монтаж на комин термоизолиран; подвързване на котел към отоплителна инсталация; монтаж на автоматична нафтова горелка; подвързване на автоматична нафтова горелка към ел. табло за управление, прозвъняване и преглед; студена проба на отоплителна инсталация; пуск и настройка на горивен процес; транспортно обслужване и механизация.
За СОУ „Максим Горки“ – демонтаж на котел EN 700; демонтаж на автоматична газова горелка и газова линия; дрениране и откачане на котела от отоплителна инсталация; демонтаж на комин; нарязване на скрап; изнасяне от котелно помещение; извозване и почистване на работната площадка; доставка на водогреен котел 814 kw на части; сглобяване на котел, в т.ч. материали и консумативи; опресовка на котел (изпитание на 6 бара); направа и монтаж на комин термоизолиран; подвързване на котел към отоплителна инсталация; монтаж на автоматична газова горелка и газова линия; подвързване на автоматична газова горелка към ел. табло за управление, прозвъняване и преглед; студена проба на отоплителна инсталация; пуск и настройка на горивен процес; транспортно обслужване и механизация.
Забележка! Всички метални отпадъци са собственост на Възложителя!
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Участник в настоящата процедура може да бъде всяко българско или чуждестранно ФЛ и ЮЛ или техните обединения, за което не са налице обстоятелствата, визирани в чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП.
Всяка оферта трябва да съдържа:
1. Данни за лицето, което прави предложението – административни сведения по образец;
2. Заверено копие на удостоверение за актуално състояние, или посочен ЕИК, в случай на регистрация или пререгистрация съгласно ЗТР, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; за ФЛ – заверено копие от документ за самоличност. Когато участникът е обединение се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият;
3.Документ - договор или споразумение, подписан от лицата, включени в обединението, когато участник в процедурата е обединение /консорциум/, което не е юридическо лице, в който задължително се посочва представляващия. Документът се представя в случай, че участникът е неперсонифицирано обединение. Същият следва да бъде в оригинал или нотариално заверено копие и от него следва да бъде видно/видни/ лицето/ лицата/, които го представляват.
Документът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че:
-Всички членове на обединението/ консорциума са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора;
-Е определен представляващият обединението/ консорциума, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/ консорциума. Допуска се повече от едно лице да представляват обединението заедно и поотделно;
-Представляващият обединението/ консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя;
-Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена;
-Всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора.
-Е направено разпределение на дейностите, които ще извършва всеки от членовете на обединението.
Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.
4.Декларация за участието/неучастието на подизпълнител;
5. Декларация за съгласие на подизпълнител (в приложимите случаи);
6. Списък на доставките (Приложение), които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка. Доказателството за извършената доставка се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката.
7. Декларация за извършен оглед (в свободен текст).
8. Техническо предложение за изпълнение на поръчката – по образец;
9. Ценово предложение по образец със срок на валидност на офертата, не по-малко 60 (шестдесет) дни, считано от крайния срок за получаване на офертите;
ПРОДЪЛЖАВА В ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
ПРОДЪЛЖЕНИЕ НА ИЗИСКВАНИЯТА.
Изисквания за техническите възможности на участника:
Критерии за подбор, включващи минимални изисквания за техническите възможности и квалификация на участниците.
1) Участникът да има изпълнени през последните три години, считано от датата, определена като краен срок за получаване на офертите най-малко една доставка сходна с предмета на поръчката, а именно – доставка и монтаж на котли, придружена от доказателството за извършената доставка.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията технически възможности и/или квалификация се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, като документи, доказващи, съответствие с поставените минимални изисквания се представят само от участника в обединението, чрез когото обединението доказва съответствието си с критерия за подбор, съгласно чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП.
Срок на валидност на офертите: не по-малко от 60 календарни дни.
Срок за изпълнение на договора: до 20.12.2014г.
Офертите се подават в стая 306 в сградата на Община Стара Загора.
Посочената прогнозна стойност е без ДДС.
Образци на декларации, ценово и техническо предложение, проект на договор са достъпни на горепосоченият интернет адрес на Възложителя.
Отварянето на офертите ще се проведе в зала 2 на Община Стара Загора на 11.11.2014г. от 11:00 часа.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: