Версия за печат

BG-Балчик

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

ОБЩИНА БАЛЧИК, пл. "21-ви септември" №6, За: Женя Манолова- гл. юрисконсулт, РБългария 9600, Балчик, Тел.: 0579 71036, E-mail: mayor@balchik.bg, Факс: 0579 74117

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.balchik.bg.

Адрес на профила на купувача: http: //46.252.49.4:8081.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

"Доставка, монтаж и пускане в действие на котел за отопление в сградата на "Многопрофилна болница за активно лечение-Балчик" ЕООД"

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

39715210

Описание:

Оборудване за централно отопление


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:


ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

46000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Сградата на "МБАЛ-Балчик"ЕООД

NUTS:

BG33

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

За изпълнение на поръчката, възложена чрез публична покана по реда на Глава VІІІ “а” от ЗОП, с предмет: "Доставка, монтаж и пускане в действие на котел за отопление в сградата на "Многопрофилна болница за активно лечение-Балчик" ЕООД", ще е необходимо да се извършат следните видове работи: 1. Доставка на нафтов котел с Qот=1000kW] 2. В комплекта на котела да бъдат предвидени: - автоматично запалване; - 2 броя циркулационни помпи- min 40-60 m3/h] - 1 бр. нафтова горелка- мощност min 1100kW - електронно табло за управление с модулация на мощността, седмичен; - програматор, компенсация по външна температура, компенсация по часове; - Защити против подпалване на цистерната; - кръгла пота и система за разбъркване на горивото в нея; 3. Демонтажни работи по стар котел и тръбна мрежа; 4. Монтаж на нов котел през монтажен отвор с направа на рампа и ползване на подемна техника; 5. Монтажни работи по тръбна мрежа, помпена група, метален фукс, изолация на тръбна мрежа, спирателни кранове и комплект фланшови съединения; 6. Електрическо подвързване на котел; 7. Преработка на тръбна мрежа в котелно помещение и подвързване по вода на новия котел. 8. Хидравлични изпитания на съоръжение- котел и тръбни връзки; 9. 72- часова ефективна проба на новомотниран котел и горелка;

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

МЕТОДИКА ЗА ОЦЕНКА НА ПРЕДЛОЖЕНИЕТО НА УЧАСТНИКА I. Предложение за изпълнение на поръчката - 60 % тежест, в т.ч.: 1. Срок за изпълнение -30% 2. Гаранционен срок на изпълнените дейности (включително доставените съоръжения) -20% 3. Време за реакция при възникване на повреда-10% II. Предлагана цена – 40% тежест 1. Предлагана цена за цялостно изпълнение на поръчката-40% Оценяването на „Предложенията за изпълнение на поръчката», ще се извърши по формулата: Ктех = Kl + К2 + К3 Където К1, К2 и К3са оценки по формулата на „Предложението за изпълнение на поръчката“, както следва: К1 = (Ср мин.(календарни дни)/Ср участн (календарни дни)) х 30 където: Срмин (календарни дни) – най-ниско предложение по критерия "Срок за изпълнение “, а Ср участн (календарни дни) – предложение на оценявания участник по същия критерий; К2 = (Ср мин.(минути)/Ср участн (минути)) х 10 където: Срмин (минути) – най-ниско предложение по критерия " Време за реакция при възникване на повреда“, а Ср участн (минути) – предложение на оценявания участник по същия критерий; К3 = (Гср. макс. (месеца)/ Гср. участн (месеца) ) х 20 където: Гср.макс. (месеца) – най-високото предложение по критерия " Гаранционен срок на изпълнените дейности (включително доставените съоръжения)“, а Гср. участн (месеца) – предложение на оценявания участник по същия критерий; Оценяването на ценовите оферти ще се извърши по формулата: К ( цена)= (Ц min (лв.)/Ц участник (лв.)) х 40% Където, Ц min (лв.)– най-ниското предложение по критерия „Предлагана цена за цялостно изпълнение на поръчката“ в лева без ДДС, предложена от участника, а Ц участник (лв.) – предложение на оценявания участник по същия критерий. Крайното класиране ще се извърши по следната формула: К=Ктех+Кцена

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

07/11/2014 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като подават оферти всички български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, посочени в Закона за обществените поръчки и обявените изисквания на Възложителя в документацията за участие. Забел. В случай че участник е юридическо лице, следва да посочи единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата В случай, че участник е физическо лице, следва да приложи копие от лична карта. 2. Участникът трябва да има изпълнен поне един договор, сходен с предмета на поръчката през последните 3 /три/ години, считано от крайният срок на подаване на офертите или в зависимост от датата на която е учреден или започнал дейността си. Забел. Под сходен предмет на поръчката се разбира доставка, монтаж и пускане в действие на котел или друга отоплителна инсталация. За доказване на това изискване се представят: • Списък на договорите, сходни с предмета на поръчката през последните 3 (три) години, считано от крайния срок за подаване на офертите или в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността, придружен с удостоверение за добро изпълнение. 3. Офертата и всички документи, приложени към нея трябва да бъдат на български език. 4. Всички документи, които не са оригинали, следва да бъдат заверени от участника на всяка страница с гриф "Вярно с оригинала". 5. Офертата и всички документи и предложения, приложени към нея трябва да бъдат подписани от законния представител на участника съгласно търговската му регистрация или от надлежно упълномощено/и лице или лица с изрично пълномощно с нотариална заверка на подписа на упълномощилото го лице, което се представя към офертата. 6. Офертата се представя от Участника лично или от упълномощен от него представител или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка или чрез куриерска служба. 7. Офертата се поставя в запечатан непрозрачен плик, върху който се посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. 10. Не може да участва в процедурата лица, за който са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 5 от ЗОП. ІІ. Отстраняване от участие Оферта, която не отговаря на предварително обявените от възложителя условия, няма да бъде допусната до класиране. Всички приложения и допълнителна информация са достъпни в профила на купувача на Община Балчик- http://46.252.49.4:8081/index.php/pk Отварянето на офертите ще се осъществи в заседателната зала в сградата на община Балчик на 10.11.2014г. от 10:00 часа.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

07/11/2014