ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЩИНА БАЛЧИК, пл. "21-ви септември" №6, За: Женя Манолова- гл. юрисконсулт, РБългария 9600, Балчик, Тел.: 0579 71036, E-mail: mayor@balchik.bg, Факс: 0579 74117
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.balchik.bg.
Адрес на профила на купувача: http: //46.252.49.4:8081.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
"Доставка, монтаж и пускане в действие на котел за отопление в сградата на "Многопрофилна болница за активно лечение-Балчик" ЕООД"
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
39715210
Описание:
Оборудване за централно отопление
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Сградата на "МБАЛ-Балчик"ЕООД
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
За изпълнение на поръчката, възложена чрез публична покана по реда на Глава VІІІ “а” от ЗОП, с предмет: "Доставка, монтаж и пускане в действие на котел за отопление в сградата на "Многопрофилна болница за активно лечение-Балчик" ЕООД", ще е необходимо да се извършат следните видове работи:
1. Доставка на нафтов котел с Qот=1000kW]
2. В комплекта на котела да бъдат предвидени:
- автоматично запалване;
- 2 броя циркулационни помпи- min 40-60 m3/h]
- 1 бр. нафтова горелка- мощност min 1100kW
- електронно табло за управление с модулация на мощността, седмичен;
- програматор, компенсация по външна температура, компенсация по часове;
- Защити против подпалване на цистерната;
- кръгла пота и система за разбъркване на горивото в нея;
3. Демонтажни работи по стар котел и тръбна мрежа;
4. Монтаж на нов котел през монтажен отвор с направа на рампа и ползване на подемна техника;
5. Монтажни работи по тръбна мрежа, помпена група, метален фукс, изолация на тръбна мрежа, спирателни кранове и комплект фланшови съединения;
6. Електрическо подвързване на котел;
7. Преработка на тръбна мрежа в котелно помещение и подвързване по вода на новия котел.
8. Хидравлични изпитания на съоръжение- котел и тръбни връзки;
9. 72- часова ефективна проба на новомотниран котел и горелка;
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
МЕТОДИКА ЗА ОЦЕНКА НА ПРЕДЛОЖЕНИЕТО НА УЧАСТНИКА
I. Предложение за изпълнение на поръчката - 60 % тежест, в т.ч.:
1. Срок за изпълнение -30%
2. Гаранционен срок на изпълнените дейности (включително доставените съоръжения) -20%
3. Време за реакция при възникване на повреда-10%
II. Предлагана цена – 40% тежест
1. Предлагана цена за цялостно изпълнение на поръчката-40%
Оценяването на „Предложенията за изпълнение на поръчката», ще се извърши по формулата:
Ктех = Kl + К2 + К3
Където К1, К2 и К3са оценки по формулата на „Предложението за изпълнение на поръчката“, както следва:
К1 = (Ср мин.(календарни дни)/Ср участн (календарни дни)) х 30
където: Срмин (календарни дни) – най-ниско предложение по критерия "Срок за изпълнение “, а Ср участн (календарни дни) – предложение на оценявания участник по същия критерий;
К2 = (Ср мин.(минути)/Ср участн (минути)) х 10
където: Срмин (минути) – най-ниско предложение по критерия " Време за реакция при възникване на повреда“, а Ср участн (минути) – предложение на оценявания участник по същия критерий;
К3 = (Гср. макс. (месеца)/ Гср. участн (месеца) ) х 20
където: Гср.макс. (месеца) – най-високото предложение по критерия " Гаранционен срок на изпълнените дейности (включително доставените съоръжения)“, а Гср. участн (месеца) – предложение на оценявания участник по същия критерий;
Оценяването на ценовите оферти ще се извърши по формулата:
К ( цена)= (Ц min (лв.)/Ц участник (лв.)) х 40%
Където, Ц min (лв.)– най-ниското предложение по критерия „Предлагана цена за цялостно изпълнение на поръчката“ в лева без ДДС, предложена от участника, а Ц участник (лв.) – предложение на оценявания участник по същия критерий.
Крайното класиране ще се извърши по следната формула:
К=Ктех+Кцена
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като подават оферти всички български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, посочени в Закона за обществените поръчки и обявените изисквания на Възложителя в документацията за участие.
Забел. В случай че участник е юридическо лице, следва да посочи единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата
В случай, че участник е физическо лице, следва да приложи копие от лична карта.
2. Участникът трябва да има изпълнен поне един договор, сходен с предмета на поръчката през последните 3 /три/ години, считано от крайният срок на подаване на офертите или в зависимост от датата на която е учреден или започнал дейността си.
Забел. Под сходен предмет на поръчката се разбира доставка, монтаж и пускане в действие на котел или друга отоплителна инсталация.
За доказване на това изискване се представят:
• Списък на договорите, сходни с предмета на поръчката през последните 3 (три) години, считано от крайния срок за подаване на офертите или в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността, придружен с удостоверение за добро изпълнение.
3. Офертата и всички документи, приложени към нея трябва да бъдат на български език.
4. Всички документи, които не са оригинали, следва да бъдат заверени от участника на всяка страница с гриф "Вярно с оригинала".
5. Офертата и всички документи и предложения, приложени към нея трябва да бъдат подписани от законния представител на участника съгласно търговската му регистрация или от надлежно упълномощено/и лице или лица с изрично пълномощно с нотариална заверка на подписа на упълномощилото го лице, което се представя към офертата.
6. Офертата се представя от Участника лично или от упълномощен от него представител или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка или чрез куриерска служба.
7. Офертата се поставя в запечатан непрозрачен плик, върху който се посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес.
10. Не може да участва в процедурата лица, за който са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 5 от ЗОП.
ІІ. Отстраняване от участие
Оферта, която не отговаря на предварително обявените от възложителя условия, няма да бъде допусната до класиране.
Всички приложения и допълнителна информация са достъпни в профила на купувача на Община Балчик- http://46.252.49.4:8081/index.php/pk
Отварянето на офертите ще се осъществи в заседателната зала в сградата на община Балчик на 10.11.2014г. от 10:00 часа.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: