Версия за печат

BG-Велико Търново

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Национална агенция за приходите / ТД на НАП - В. Търново, пл. "Център" № 2, ет.1, стая 106, За: Лилия Петрова, Маргарита Станчева, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 617207; 062 617193, E-mail: l.petrova@ro04.nra.bg, Факс: 062 625987

Място/места за контакт: пл. "Център" №2, ет.4, стая 413

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/news?id=1886.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка на компютърни принадлежности за нуждите на ТД на НАП Велико Търново

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

30237300

Описание:

Компютърни принадлежности


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Максимално допустимата стойност на поръчката е до 5500.00 лв. без ДДС, съответно 6600.00 лв. с включен ДДС. Видовете и количествата компютърни принадлежности предмет на поръчката са подробно посочени в Техническата спецификация съдържаща се в приложението към настоящата публична покана.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

5500 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Административната сграда на ТД на НАП Велико Търново, находяща се в гр. Велико Търново, пл. "Център" № 2

NUTS:

BG321

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1.При изпълнението на поръчката изпълнителят следва да извършва доставка на компютърни принадлежности в сградата на ТД на НАП Велико Търново на адрес гр. Велико Търново, пл. Център №2; в работно за администрацията време, съобразно видовете и количествата, посочени в Техническата спецификация. 2. За всяка доставка се подписва двустранен приемо – предавателен протокол и се издава фактура. Възложителят извършва плащане по банкова сметка на изпълнителя в срок до 30 дни след извършване на доставката и издаване на фактурата. 3. В случай, че след получаване на конкретната доставка се установи несъответствие между доставените компютърни принадлежности и изискванията на Възложителя, посочени в заявката, същите се връщат с протокол на Изпълнителя. В срок от пет работни дни Изпълнителят се задължава за своя сметка да ги замени с нови, отговарящи на изискванията на Възложителя. 4. Гаранционния срок на оперативните памети не може да бъде по-кратък от 60 месеца, за останалите позиции – не по-кратък от 12 месеца. 5. Срокът за изпълнение на поръчката е 10 /десет/ работни дни от датата на подписването на договора.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

13/11/2014 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

НАП предоставя достъп по електронен път до Приложение към поканата, съдържащо пълното описание на предмета на поръчката, изисквания за изпълнение и изисквания към участниците, технически изисквания и технически спецификации,срокове за изпълнение, условия за сключване на договор, образец на оферта, които могат да бъдат намерени на интернет адреса на възложителя: http://nap.bg, раздел "За НАП", "Профил на купувача" до изтичането на срока на валидност, посочен в раздел ІV от настоящата покана.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

04/11/2014