ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Национална агенция за приходите / ТД на НАП - В. Търново, пл. "Център" № 2, ет.1, стая 106, За: Лилия Петрова, Маргарита Станчева, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 617207; 062 617193, E-mail: l.petrova@ro04.nra.bg, Факс: 062 625987
Място/места за контакт: пл. "Център" №2, ет.4, стая 413
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/news?id=1886.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Доставка на компютърни принадлежности за нуждите на ТД на НАП Велико Търново
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
30237300
Описание:
Компютърни принадлежности
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Максимално допустимата стойност на поръчката е до 5500.00 лв. без ДДС, съответно 6600.00 лв. с включен ДДС.
Видовете и количествата компютърни принадлежности предмет на поръчката са подробно посочени в Техническата спецификация съдържаща се в приложението към настоящата публична покана.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Административната сграда на ТД на НАП Велико Търново, находяща се в гр. Велико Търново, пл. "Център" № 2
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1.При изпълнението на поръчката изпълнителят следва да извършва доставка на компютърни принадлежности в сградата на ТД на НАП Велико Търново на адрес гр. Велико Търново, пл. Център №2; в работно за администрацията време, съобразно видовете и количествата, посочени в Техническата спецификация.
2. За всяка доставка се подписва двустранен приемо – предавателен протокол и се издава фактура. Възложителят извършва плащане по банкова сметка на изпълнителя в срок до 30 дни след извършване на доставката и издаване на фактурата.
3. В случай, че след получаване на конкретната доставка се установи несъответствие между доставените компютърни принадлежности и изискванията на Възложителя, посочени в заявката, същите се връщат с протокол на Изпълнителя. В срок от пет работни дни Изпълнителят се задължава за своя сметка да ги замени с нови, отговарящи на изискванията на Възложителя.
4. Гаранционния срок на оперативните памети не може да бъде по-кратък от 60 месеца, за останалите позиции – не по-кратък от 12 месеца.
5. Срокът за изпълнение на поръчката е 10 /десет/ работни дни от датата на подписването на договора.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
НАП предоставя достъп по електронен път до Приложение към поканата, съдържащо пълното описание на предмета на поръчката, изисквания за изпълнение и изисквания към участниците, технически изисквания и технически спецификации,срокове за изпълнение, условия за сключване на договор, образец на оферта, които могат да бъдат намерени на интернет адреса на възложителя: http://nap.bg, раздел "За НАП", "Профил на купувача" до изтичането на срока на валидност, посочен в раздел ІV от настоящата покана.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: