Версия за печат

BG-Пловдив

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Родопи, ул.Софроний Врачански №1а, За: Здравка Найденова-юрисконсулт, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032604 102, E-mail: minicipality_rodopi@abv.bg, Факс: 032638 289

Място/места за контакт: Отдел "Правен"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.rodopi-bg.org.

Адрес на профила на купувача: http://www.rodopi-bg.org/index.php?option=com_content&view=article&id=73&Itemid=184.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

По договора се предвижда да работи консултант за изпълнение и отчитане на дейностите по договор № 16/321/01325 от 27.11.2012 г. във връзка с изпълнение на проект на Община Родопи, финансиран по Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г., схема за отпускане на финансова помощ по Мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

71248000, 66171000, 79410000

Описание:

Контрол на проекта и документация
Финансови консултантски услуги
Консултантски услуги по управление и стопанска дейност


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Дейността на бъдещия изпълнител се изразява в следното: - Подпомага възложителя при изпълнението на проекта от юридическа, финансова и техническа гледна точка; - Подпомага възложителя при комуникацията с всички заинтересовани страни във връзка с изпълнението на проекта; - Подпомага бенефициента при отчитане на разходите и дейностите по проекта пред ДФЗ; - Подпомага бенефициента при оспорване на евентуално наложени корекции по проекта; - Осъществява процесуално представителство в необходимите случаи; - Представлява бенефициента пред трети лица, когато се налага във връзка с изпълнението и управлението на проекта; - Предоставя експертни становища и конкретни решения на проблеми и въпроси, възникнали в хода на изпълнението, управлението и отчитането на проекта; - Изпълнява и други задължения, произтичащи от програмата и действащото законодателство във връзка с реализирането на проекта на Община Родопи.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

49550 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Община Родопи

NUTS:

BG421

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Участникът трябва да има изпълнени през предходните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си минимум 2 (две) услуги еднакви или сходни с предмета на поръчката.Под сходни договори, следва да се разбират консултантски услуги,свързани с управление/изпълнение/отчитане на проекти, финансирани със средства от Европейския съюз и/или други източници. 2. За изпълнение на настоящата поръчка участникът трябва да предложи ключови експерти, които да извършат дейностите, предмет на поръчката.Екипът на изпълнителя трябва да бъде съставен от следните ключови експерти, както и изискванията към тях, както следва:2.1. Ръководител на екипа • Висше образование в областта на икономика, право, бизнес администрация, публична администрация, технически науки или еквивалентна специалност.Общ професионален опит• Най-малко 7 години професионален опит.Специфичен професионален опит• Минимум 5 години опит в областта на управление и/или изпълнение на проекти/програми, финансирани със средства от ЕС и/ или други източници и участие като ръководител екип на минимум 1 проект/договор в областта на управление и/или изпълнение на проекти/програми, финансирани със средства от ЕС и/ или други източници; 2.2. Финансист• Висше образование в областта на финанси, счетоводство, икономика или еквивалентна специалност;Общ професионален опит• Минимум 7 години професионален опит.Специфичен професионален опит• Минимум 2 години опит във финансово управление/отчитане/изпълнение на инвестиционни проекти, финансирани със средства от ЕС и/или други източници; 2.3. Юрист• Висше образование в областта на правото;Общ професионален опит• Минимум 7 години професионален опит;Специфичен професионален опит • Минимум 2 години опит като консултиращ експерт юрист при подготовката и/или изпълнението/отчитането/управлението на инвестиционни проекти, финансирани със средства от ЕС и/или други източници; 2.4. Експерт администриране/управление на проекти • Висше образование в областта на икономика, бизнес администрация, публична администрация, право, европейска интеграция, технически науки или еквивалентна специалност.Общ професионален опит • Най-малко 4 години общ професионален опит;Специфичен професионален опит • Опит в отчитане напредъка/управлението/изпълнение на поне 1 проект, финансиран със средства от ЕС и/или други източници; 2. 5. Строителен инженер. Висше образование по строителна инженерна специалност Общ професионален опит -Най-малко 5 (пет) години общ професионален опит; Специфичен професионален опит-Участие в изпълнението на минимум 1 инфраструктурен проект - като експерт в изпълнението му или като експерт в екип на строителен надзор, или инвеститорски контрол; 3. Участникът следва да притежава внедрена система за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 с предметен обхват в областта на консултантските услуги. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството с предметен обхват в областта на консултантските услуги с предметен обхват в областта на консултантските услуги.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Комплексната оценка (КО) се определя като сбор от оценките от посочените по-горе основни показатели, умножени по коефициент, определящ тежестта им в общата оценка по следната формула: КО = (ТПх50 %) + (ЦПх50 %) Техническите показатели (ТП) отчитат качеството на техническото предложение по отношение на организация на работа, качеството на крайния продукт, стратегия за контрол върху техническото изпълнение на предмета на поръчката, посочените рискове пред изпълнението и методи за тяхното избягване и преодоляване по следните подпоказателите: - ПРЕДЛАГАН ПОДХОД, ПЛАН ЗА РАБОТА И ОРГАНИЗАЦИЯ, ОПИСАНИ В ТЕХНИЧЕСКОТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ - 60 точки (максимум). - УПРАВЛЕНИЕ НА РИСКА - 40 точки (максимум). Финансов показател (цена за изпълнение на поръчката - ЦП) – определя се по следната формула: ЦП = (Ц min/ Ц уч) х 100, Където: А е финансовия показател на участника; Ц уч е предложената цена за изпълнение на поръчката от участника; Ц min е най-ниската предложена цена за изпълнение на поръчката.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

05/11/2014 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертите, систематизирани съобразно посочените по-долу изисквания, се запечатват в непрозрачен плик, както следва:1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, в оригинал, подписан и подпечатан от участника. 2. Представяне на участника, което включва :2.1.посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; 2.2.адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; 2.3.декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, изготвена в съответствие с образеца от документацията за участие . Декларацията по чл. 47, ал. 9 от ЗОП се представя от лицата, които представляват участника, съобразено с чл. 47, ал. 4 от ЗОП. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители тази декларация се представя за всеки от тях. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице тази декларация се представя за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.3. Когато участникът е Обединение, което не е юридическо лице - договор или друг еквивалентен документ за създаване на Обединението за участие в настоящата обществена поръчка, който следва да бъде представен в оригинал или заверено копие и в него задължително трябва да е посочен представляващия Обединението. 4.Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата.5.Доказателства за техническите възможности и квалификация на участника съгласно Раздел IV от настоящата публична покана. 6.Техническото предложение, изготвено по Приложение№3, при съблюдаване на изискванията към офертата и условията за изпълнение на поръчката. 7.Ценово предложение се подготвя от участника по Приложение №4 от настоящата документация. 8.Декларация за приемане на условията в проекта на договор (Приложение №7); 9.Декларация по чл. 56, ал.1, т.8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители с посочване на видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители; (Приложение №8); 10.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - попълва се, подписва се от представляващия подизпълнителя и се подпечатва декларация по приложения (Приложение №9). Съдържанието на офертата се представя в запечатан непрозрачен плик, върху, който се посочва: наименованието на участника, адрес за кореспонденция, телефон, факс, e-mail и описание на поръчката от настоящата публична покана. Срок на валидност на офертите: 60 календарни дни, считано от датата, определена за краен срок, за предаване на офертите за участие. Предложение с по-малък срок на валидност ще бъде отхвърлено от Възложителя, като несъответствуващо на изискванията. В изключителен случай Възложителят може да изиска от класираните участници да удължат срока на валидност на офертите си до момента на сключване на договора за обществената поръчка. Документацията за участие може да бъде предоставена безплатно на хартиен носител на адрес - гр. Пловдив, 4000, ул. „Софроний Врачански” № 1а не по-късно от деня и часа, посочени в Публичната покана, или да се изтегли от сайта на ОБЩИНА РОДОПИ: При поискване от заинтересованото лице, възложителя е длъжен да я изпрати за сметка на лицето, отправило искането. Офертите ще се отворят в административната сграда на Община „Родопи” на ул.”Софроний Врачнански”№1а на 06.11.2014г. в 11:30 часа.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

05/11/2014