Версия за печат

BG-АЛФАТАР

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

ОБЩИНА АЛФАТАР, УЛ."ЙОРДАН ПЕТРОВ "№ 6, За: ИВАН ПЕТРОВ ЕНЧЕВ, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 7570, АЛФАТАР, Тел.: 086 811610, E-mail: obshtina_alfatar@abv.bg, Факс: 086 811646

Място/места за контакт: ОБЩИНА АЛФАТАР

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: alfatar.egov.bg;.

Адрес на профила на купувача: alfatar.egov.bg;.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка на течни горива –газьол за отопление с 0,001% S за нуждите на, ОУ”Христо Ботев” гр.Алфатар община Алфатар, област Силистра за периода- 01.01.2015година до 31.12.2015година

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

09134210

Описание:

Газьол (0,2)


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

ДО 30 000 ЛИТРА

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

41670 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

ОУ"ХРИСТО БОТЕВ" ГР. АЛФАТАР, ОБЩИНА АЛФАТАР, ОБЛАСТ СИЛИСТРА,УЛ.”ХРИСТО БОТЕВ"№ 3

NUTS:

BG325

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

В офертата си участника представя следните документи: І .Плик “№1 "Документи за подбор": 1.Заверено копие на удостоверение от Търговския регистър към Агенцията по вписванията съдържащо ЕИК на участника, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър; 2.Заверено копие на документи за регистрация на участника ( в т.ч и по ЗДДС); 3.Доказателства за финансово и икономическо състояние: 3.1.Копие от баланс и отчет за приходите и разходите от годишния финансов отчет за всяка една от последните три финансово приключени години (в съответствие със сроковете, регламентирани в ЗС), оформени съгласно изискванията на ЗС, както и/или доклад на независимия одитор – заверено от участника копие.;3.2.Справка – декларация за общ и специфичен оборот на участника за 2011 2012 и 2013 г. и специфичния оборот, който се отнася до предмета на поръчката, т.е. оборота от дейност, сходна с предмета на настоящата обществена поръчка ; 4.Доказателства за технически възможности и квалификация: 4.1.Декларации за съответствие съгласно чл.10, ал.2 и чл.12, ал.2 и ал.4 от Наредбата за изискванията за качеството на течните горива, условията, реда и начина за техния контрол, удостоверяващи, че предлаганите от него горива съответстват на изискванията за качество по чл.6 и на определенията по § 1, т.1 и 3 от цитираната Наредба (заверени от участника копия). От представените декларации за съответствие трябва да е видно, че посочените партиди са предназначени за разпространение и/или използване на търговските обекти на участника. ; 4.2.Действащ договор (заверено от участника копие) с производител или разпространител или вносител за дистрибуция на горивата, предмет на настоящата поръчка, на територията на България, с който участника удостоверява произхода на горивата, с които ще снабдява възложителя.; 4.3.Сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO или еквивалент (в срока на неговата валидност) за обекта на процедурата на производителя и на участника (заверени от участника копия); 4.4.Списък на договорите сключени и изпълнени успешно, общо през последните 3 години(2011, 2012 и 2013 г.) и приключени към датата на подаване на офертата и/или сключени през същия период, но незавършени (текущи ангажименти по договори), по Образец придружен от препоръки за добро изпълнение на доставките, съдържащи изходящ номер от Възложителите/клиенти за изпълнението на съответните договори, стойност. Препоръките (референции) за добро изпълнение на договорите по смисъла на предходното изречение следва да са издадени от Възложители на изпълнени договори и са представени в оригинал или копия с гриф вярно с оригинала с поставен подпис и мокър печат от участника.; 4.5.Декларация за всички транспортни средства ( собствени, лизинг;5Декларации за отсъствие на обстоятелства по чл.47, ал.1,2 и 5 от ЗОП; 6. Парафиран договор; 7.Административни сведения (по образец);ІІ. Плик „№2” Техническо предложение за изпълнение на поръчката; ІІІ. Плик „№3” Предлагана цена за изпълнение на поръчката; ІV.Оценяване на офертите: 4.1 Офертите ще се оценяват по критерия - икономически най изгодна оферта V.Съдържание на офертите: Всяка оферта трябва да съдържа документи, систематизирани съобразно посочените изисквания, които се запечатват в три непрозрачни плика, които се надписват в долния ляв ъгъл – ПЛИК №1”, ПЛИК №2 и ПЛИК №3 Трите плика се поставят И запечатват в един общ непрозрачен плик, На плика с офертата участника отбелязва наименованието на предмета на обществената поръчка, обособената позиция ; актуален адрес; телефон/факс/ e-mail, наименование на участника; Копия на документи представени към офертата се представят от участника с гриф”Вярно с оригинала” и заверено с подпис и свеж печат на участника.VІ.Гаранция за изпълнение на договора е в размер на - 1% (един процент) от стойността на договора без ДДС,представена под формата на парична сума, преведена по банкова сметка на община Алфатар : IBAN BG28STSA93003311249495 – Банка ДСК гр.Силистра, BIC STSABGSF

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

А.) Твърдо договорена надценка за цялостно изпълнение на поръчката -50% (печалба, доставно-складови) Б.) Срока на плащане - календарни дни - 10% В.) Предлаганата цена – 40 %

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

07/11/2014 09:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Документацията по настоящата обществена поръчка не се закупува. Всеки кандидат може свободно да я изтегли от горепосочените интернет страници. Документацията за участие в обществената поръчка е на разположение на всички заинтересовани на следния интернет адрес http://alfatar.egov.bg

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

06/11/2014