ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на МБАЛНП "Св. Наум" ЕАД
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
30192000, 30199000, 30197000
Описание:
Принадлежности за офиса
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия
Дребно офис оборудване
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Съгласно техническата спецификация.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
ул. "Д-р Любен Русев" №1, склад, сграда "Психиатрия"
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Участниците се представляват от законните си представители или от лице, упълномощено да представлява участника в настоящата обществена поръчка или в обществени поръчки. Овластяването се извършва посредством нотариално заверено пълномощно, което се прилага в оригинал или под формата на нотариално заверено копие към офертата.
Общите и административните изисквания съгласно ЗОП са посочени в документацията за участие.
Изисквания за технически възможности:
5.3.1.1.Участниците в обществената поръчка трябва да притежават акредитиран Сертификат за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват, съгласно предмета на настоящата обществена поръчка;
5.3.1.2. Участниците в настоящата процедура следва да ПРИТЕЖАВАТ ОПИТ В ИЗВЪРШВАНЕТО НА доставка на канцеларски материали и копирна хартия в организации. Изискването се доказва с представяне на поне три референции за добро изпълнение, издадени от ПОЛУЧАТЕЛИТЕ на доставки за периода януари 2011 до датата на подаване на офертата.
В случай, че участникът участва като обединение / консорциум, изброените по-горе изисквания се прилагат за обединението (консорциум и др.) като цяло.
В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители изброените по-горе изисквания се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
5.3.1.1.Участниците в обществената поръчка трябва да притежават акредитиран Сертификат за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват, съгласно предмета на настоящата обществена поръчка;
5.3.1.2. Участниците в настоящата процедура следва да ПРИТЕЖАВАТ ОПИТ В ИЗВЪРШВАНЕТО НА доставка на канцеларски материали и копирна хартия в организации. Изискването се доказва с представяне на поне три референции за добро изпълнение, издадени от ПОЛУЧАТЕЛИТЕ на доставки за периода януари 2011 до датата на подаване на офертата.
В случай, че участникът участва като обединение / консорциум, изброените по-горе изисквания се прилагат за обединението (консорциум и др.) като цяло.
В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители изброените по-горе изисквания се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Офертите се подават в деловоството на болницата на ул. Д-р Любен
Русев №1. Документацията може да бъде закупена на касата на
болницата или да бъде изтеглена от следния интернет адрес:
http://www.svnaum.com/bg/obshtestveni-porachki/obshtestveni-porachki-2
Отварянето на офертите ще се състои на 06/11/2014г. от 10:30 часа, в учебната зала на ДКБ в административната сграда на МБАЛНП "Свети Наум" ЕАД.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: