Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

МБАЛНП "Св. Наум" ЕАД, ул. "Д-р Любен Русев" №1, За: Диана Стойнева, България 1113, София, Тел.: 02 9702283, E-mail: ubalnp@yahoo.com, Факс: 02 8709309

Място/места за контакт: ул. "Д-р Любен Русев" №1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.svnaum.com/bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.svnaum.com/bg/obshtestveni-porachki.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на МБАЛНП "Св. Наум" ЕАД

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

30192000, 30199000, 30197000

Описание:

Принадлежности за офиса
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия
Дребно офис оборудване


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно техническата спецификация.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

30000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

ул. "Д-р Любен Русев" №1, склад, сграда "Психиатрия"

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Участниците се представляват от законните си представители или от лице, упълномощено да представлява участника в настоящата обществена поръчка или в обществени поръчки. Овластяването се извършва посредством нотариално заверено пълномощно, което се прилага в оригинал или под формата на нотариално заверено копие към офертата. Общите и административните изисквания съгласно ЗОП са посочени в документацията за участие. Изисквания за технически възможности: 5.3.1.1.Участниците в обществената поръчка трябва да притежават акредитиран Сертификат за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват, съгласно предмета на настоящата обществена поръчка; 5.3.1.2. Участниците в настоящата процедура следва да ПРИТЕЖАВАТ ОПИТ В ИЗВЪРШВАНЕТО НА доставка на канцеларски материали и копирна хартия в организации. Изискването се доказва с представяне на поне три референции за добро изпълнение, издадени от ПОЛУЧАТЕЛИТЕ на доставки за периода януари 2011 до датата на подаване на офертата. В случай, че участникът участва като обединение / консорциум, изброените по-горе изисквания се прилагат за обединението (консорциум и др.) като цяло. В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители изброените по-горе изисквания се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. 5.3.1.1.Участниците в обществената поръчка трябва да притежават акредитиран Сертификат за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват, съгласно предмета на настоящата обществена поръчка; 5.3.1.2. Участниците в настоящата процедура следва да ПРИТЕЖАВАТ ОПИТ В ИЗВЪРШВАНЕТО НА доставка на канцеларски материали и копирна хартия в организации. Изискването се доказва с представяне на поне три референции за добро изпълнение, издадени от ПОЛУЧАТЕЛИТЕ на доставки за периода януари 2011 до датата на подаване на офертата. В случай, че участникът участва като обединение / консорциум, изброените по-горе изисквания се прилагат за обединението (консорциум и др.) като цяло. В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители изброените по-горе изисквания се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

05/11/2014 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертите се подават в деловоството на болницата на ул. Д-р Любен Русев №1. Документацията може да бъде закупена на касата на болницата или да бъде изтеглена от следния интернет адрес: http://www.svnaum.com/bg/obshtestveni-porachki/obshtestveni-porachki-2 Отварянето на офертите ще се състои на 06/11/2014г. от 10:30 часа, в учебната зала на ДКБ в административната сграда на МБАЛНП "Свети Наум" ЕАД.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

05/11/2014