Версия за печат

BG-с.Горен чифлик

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

ТП Държавно ловно стопанство Шерба при СИДП -гр.Шумен, ул."Шерба" №7, За: Русанка Панайотова- Технически секретар при ТП ДЛС Шерба, РБългария 9100, с.Горен чифлик, Тел.: 05146 2237, E-mail: dls.sherba@dpshumen.bg,, Факс: 05146 2225

Място/места за контакт: ТП Държавно ловно стопанство Шерба, с.Горен чифлик, ул."Шерба" №7

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dpshumen.bg..

Адрес на профила на купувача: http://dlssherba.dpshumen.bg/dostavka-divech/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Доставка, чрез покупка на едър дивеч от вида „Благороден елен“ и „Елен лопатар“ за разселване в ловностопанскитe райони на „Североизточно държавно предприятие ДП – Шумен“ за 2014 г.”

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

03321000

Описание:

Животни от рода на едрия рогат добитък


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

БЛАГОРОДЕН ЕЛЕН приплоди- 2 бр шилари/първи рога/- 4 бр двугодишни /втори рога/- 3 бр три и четригодишни-2 бр средновъзрастни 7-8 г.-5 бр кошути- 1 бр Всичко благородни елени: 17 бр ЕЛЕН ЛОПАТАР приплоди- 1 бр шилари/първи рога/- 3 бр двугодишни /втори рога/- 3 бр три и четригодишни - 3 бр средновъзрастни 7-8 г. - 4 бр кошути- 1 бр Всичко елени лопатари: 15 бр Общо благороден елен и елен лопатар: 32 бр

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

43534 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

ТП ДЛС Шерба, с.Горен чифлик, обл.Варна- Станция „Шерба” с. Гроздьово , община Долен Чифлик, област Варна

NUTS:

BG331

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

УСЛОВИЯ И НАЧИН НА ФИНАНСИРАНЕ –Финансиране от стопанската дейност на стопанството. Възложителят заплаща авансово 50% от стойността на достигнатата по времето на процедурата стойност за изпълнение на поръчката, в срок 10 работни дни от сключване на договора за изпълнение и след издаване на фактура от изпълнителя. Стойността до пълното заплащане на доставения дивеч се извършва до 10 работни дни от подписване на двустранен предавателно-приемателен протокол за окончателно доставения дивеч и след издаване на фактура от страна на изпълнителя. Плащането се извършва в български лева по банков път , по сметка на изпълнителя. КВАЛИФИКАЦИОННИ ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ИЗПЪЛНИТЕЛИТЕ – изпълнител може да бъде всяко физическо или юридическо лице или техни обединения. ОГРАНИЧЕНИЯ ПРИ ДОПУСКАНЕ НА КАНДИДАТИТЕ – до участие не се допускат кандидати, които не отговарят на условията на чл.47 ал.1, т.1 и ал.5 от ЗОП. ОТСТРАНЯВАНЕ НА УЧАСТНИЦИ ОТ ПРОЦЕДУРАТА: при изготвяне на офертата не е изпълнил обявените от възложителя условия; представил е непълна и/или несъответстваща на изискванията на Възложителя оферта и/или ценовото му предложение надвишава посочения пределен финансов ресурс на Възложителя за изпълнение на поръчката; Минимални изисквания за изпълнение на поръчката: 1. Дивеча да е във видимо добро клинично състояние. 2. Дивеча да не е третиран със забранени за употреба в страната ни ветеринарномедицински продукти. 3. При транспортиране до съответното място на доставка дивеча да е придружен с ветеринарномедицинско свидетелство за придвижване/транспортиране на животни, по образец, утвърден от БАБХ (Българска агенция по безопасност на храните) издадено от ветеринарния лекар. 4. Транспортирането на дивеча до мястото на доставка да се извършва със специално оборудвано превозно средство от превозвачи с лиценз за превоз на едър дивеч – от вида елен, от БАБХ, за кратки или продължителни пътувания, като транспортното средство да отговаря на санитарно-хигиенните изисквания и показатели за транспортиране на едър дивеч – от вида елен, както и да е почистено и дезинфекцирано. ЗАБЕЛЕЖКА: Превозното средство трябва да притежава технически параметри за обем при едновременно транспортиране на елени не по-малко от 10 животни 5. Предаването на доставката ще се извърши с подписване на двустранен предавателно-приемателен протокол, в който се описва общото състояние на доставените животни, количество, вид. 6. При извършване на доставката изпълнителят следва да представи следните документи, съпровождащи дивеча: 1. ветеринарномедицинското свидетелство за придвижване/транспортиране на животни издадено от ветеринарния лекар, в което следва да бъде посочен изпращач, място на товарене (ветеринарен № на животновъдния обект и адрес), клинично състояние на животните (дивеча – от вида елен). 2. лицето придружител 4. животни – вид, категория и брой; 5. начин на придвижване (превозване) – вид и № на превозното средство; 7. брой на дните преди придвижването, през които животните са били под ветеринарно наблюдение; 8. проведени диагностични изследвания и ваксинации (срещу какви заразни болести, № и дата на протокола за извършените изследвания/ваксинации); 9. цел на предвижване на дивеча; 10. място на разтоварване; 11. получател. 8. Ако дивеча е третиран с лицензирани и позволени за употреба в страната ни ветеринарномедицински продукти задължително се представя декларация, подписана от ветеринарния лекар на доставчика, в която се описва точното наименование на продукта, дата на третиране и карантинен срок. Място на доставка: ТП „ДЛС Шерба” с. Горен Чифлик, област Варна – станция „Шерба“ с. Гроздьово, община Долни чифлик,обл. Варна с включени транспортни разходи за доставката, франко място на доставката

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

КРИТЕРИЙ ЗА ОЦЕНКА НА ПРЕДЛОЖЕНИЯТА : предложена най-ниска цена за изпълнение на поръчката, съгласно приложеното към документацията ценово предложение ;

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

04/11/2014 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Подаване на офертата - Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик с адрес за кореспонденция, телефон и факс или електронен адрес и наименование на поръчката в деловодството на ТП „ДЛС Шерба” с.Горен чифлик, обл.Варна, ул. „Шерба“ № 7 всеки работен ден от 9.00 до 16.00 часа , в срок до 04.11.2014г. в запечатан, непрозрачен плик с ненарушена цялост върху който участникът посочва предмета на поръчката и идентификационни данни за подателя: наименование на участника, ЕИК/Булстат, адрес за кореспонденция, електронен адрес. Комуникацията между страните ще се осъществява по ел. път по реда на закона за електронните съобщения и ел. подпис, по пощата чрез писмо с обратна разписка или връчване на участника СЪДЪРЖАНИЕ НА ОФЕРТАТА: Офертата на участника следва да съдържа всички документи по чл. 101в от ЗОП : данни за лицето, което прави предложението, както и следните писмени доказателства: 1. Административни сведения за кандидата, който прави предложението ( по образец) 2. Заверено копие на документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър , когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец /декларация по образец/ ; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Чуждестранни юридически лица представят съответен еквивалентен документ за регистрация или идентификационен номер, издаден от компетентния съдебен или административен орган в държавата, в която са установени и документ за самоличност на физическо лице. 3. Техническо предложение за изпълнение на поръчката , изготвено в съответствие с образец публикуван на сайта -www.dpshumen.bg 4. Ценово предложение в съответствие с образеца , публикуван на сайта - www.dpshumen.bg, Цената на предложението трябва да окончателна и да се определи на базата на приложените към документацията образец на ценово предложение. Ценовото предложение не може да надхвърля пределната стойност , посочена от възложителя и следва да включва всички разходи по изпълнението на поръчката 5. Декларация за приемане условията на договора- по приложен образец 6. Декларации по чл. 47 от ЗОП – 2броя по приложен образец, подписани от лицата по чл. 47, ал.4 от ЗОП. 7.Срок на валидност на офертата 100 (сто) дни от крайната дата за получаване на оферти. 8.Срокове за изпълнение: - срок за доставка – до 20.12.2014 г. - срок на договора – до 31.12.2014 г УСЛОВИЯ ЗА СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР С ИЗБРАНИЯ ИЗПЪЛНИТЕЛ: Преди подписване на договор за възлагане на обществена поръчка участникът, определен за изпълнител е длъжен да представи документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 т.1 от ЗОП и декларация по чл. 47, ал. 5 от ЗОП. Допълнителна информация за поръчката, вкл. приложени образци, може да бъде намерена на интернет сайта на " СИДП" ДП гр. Шумен http://www.dpshumen.bg/ в раздел " Профил на купувача" . Дата на разглеждане на офертите - 05.11.2014 г от 11.00 часа в административната сграда на възложителя.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

04/11/2014