Версия за печат

BG-Пловдив

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Родопи, ул. "Софроний Врачански" № 1а, За: Здравка Найденова, България 4000, Пловдив, Тел.: 032604 102, E-mail: municipality_rodopi@abv.bg, Факс: 032638 289

Място/места за контакт: Община Родопи, отдел "Правен"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.rodopi-bg.org/.

Адрес на профила на купувача: http://www.rodopi-bg.org/index.php?option=com_content&view=article&id=73&Itemid=184.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на обществената поръчка е доставка на компютърна и периферна техника за нуждите на Община „Родопи, по три обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1 – «Доставка на настолни компютри»: предмет на доставка ще бъдат 22 бр. настолни компютри, с характеристики и минимални технически изисквания съгласно техническа спецификация. Обособена позиция № 2 – «Доставка на преносими компютри»: предмет на доставка ще бъдат 3 бр. преносими компютри, с характеристики и минимални технически изисквания съгласно техническа спецификация. Обособена позиция № 3 – «Доставка на периферна техника»: предмет на доставка ще бъдат 14 бр. мастиленоструйни принтери, 3 бр. лазерни мултифункционални устройства и 15 бр. UPS, с характеристики и минимални технически изисквания съгласно техническа спецификация.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

30200000

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

По Обособена позиция № 1 – «Доставка на настолни компютри»: предмет на доставка ще бъдат 22 бр. настолни компютри на обща максимална стойност до 9 625 лв. без ДДС. Обособена позиция № 2 – «Доставка на преносими компютри»: предмет на доставка ще бъдат 3 бр. преносими компютри на обща максимална стойност до 4 726 лв. без ДДС. Обособена позиция № 3 – «Доставка на периферна техника»: предмет на доставка ще бъдат 14 бр. мастиленоструйни принтери, 3 бр. лазерни мултифункционални устройства и 15 бр. UPS на обща максимална стойност до 6 667 лв. без ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

21018 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Община Родопи

NUTS:

BG421

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Предложената и доставена техника следва да отговаря в пълнота на минималните технически изисквания, посочени в т. 1 от Указанията за участие. 2. В рамките на гаранционните срокове, изпълнителят ще следва да осигурява със собствен транспорт и за своя сметка 8-часова техническа поддръжка на място или в сервиз в официалните работни дни в интервала от 8,30 до 17,30 часа, при заявяване на възникнал проблем; максималното време за реакция е 4 часа, а за отстраняване на повреда е - 72 часа. 3. При невъзможност за спазване на срока за отстраняване на повредата идпълнителят ще следва да предостави за временно ползване друго устройство от не по-нисък клас. 4. В случай на спиране на производството на предлаганите технически средства по време на процедурата или при изпълнение на поръчката, поради внедряване на нови технологии,участникът /избраният за изпълнител/ ще следва да предложи доставка на продукти със същите или по-добри характеристики. Минимални изисквания за технически възможности и квалификация, на които трябва да отговаря участникът, за да бъде допуснат до участие в обществената поръчка: - Участникът трябва да има опит при изпълнението на доставки, сходни с предмета на обособената позиция, за която подава оферта, включително да е изпълнил през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, минимум 2 /две/ доставки, еднакви или сходни с предмета на обособената позиция, за която участва. За доказване изпълнението на това минимално изискване Възложителят изисква от участниците да представят Списък на доставките еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, съдържащ не по-малко от два доставки еднакви или сходни с предмета на поръчката /по образец/. Списъкът да бъде задължително придружен от заверени копия на удостоверения за добро изпълнение или други надлежни доказателства за извършената доставка по поне два от посочените в списъка доставки съгласно чл.51, ал.4 от ЗОП.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Критерият за оценка на офертите е „икономически най-изгодна оферта” за Обособена позиция № 1 и Обособена позиция № 2 и „най-ниска цена” за Обособена позиция № 3. За икономически най-изгодна оферта по Обособена позиция № 1 и Обособена позиция № 2 се счита тази, получила най-висока комплексна оценка, по следната формула: Sn= 0,4Tn+ 0,6Cn,където: S e общата оценка на n-тото предложение за съответната обособена позиция;Тn е техническата оценка на n-тото предложение за съответната обособена позиция; Cn е финансовата оценка на n-тото предложение за съответната обособена позиция. Максималната стойност на комплексната оценка е 100 точки. По Обособена позиция № 3 най-висока оценка получава участникът, предложил най-ниска цена за цялостно извършване на доставките – предмет на обособената позиция.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

03/11/2014 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата следва да съдържа: 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, в оригинал, подписан и подпечатан от участника. 2. Представяне на участника, което включва:а) посочване на ЕИК по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която уч-кът е установен.За ЮЛ или ЕТ, копие от документа за самоличност, когато участникът е ФЛ.Когато уч-кът в процедурата е чуждестранно ФЛ или ЮЛ или техни обединения, документът се представя и в официален превод на български език. Ако уч-кът е обединение, което не е ЮЛ, тези документи се представят от всяко ФЛ или ЮЛ, включено в обединението; б) адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; в) декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП. 3. Споразумение за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка (ако е приложимо) - оригинал или заверено копие. 4. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП /Образец № 3/. 5. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за ползване/неползване на подизпълнители. В декларацията се посочват предвидените подизпълнители, видовете работи, които ще се предложат на подизпълнителите, и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на поръчката. Декларацията следва да бъде изготвена по образец № 4 от документацията. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители при изпълнението на поръчката, всеки един от посочените в декларацията подизпълнители задължително попълва декларацията за съгласие за участие като подизпълнител по образец № 4а от документацията/ако е приложимо/. 6. Декларация от участника, че е съгласен с клаузите на проектодоговора /Образец № 5/. 7. Списък на доставките еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка /Образец № 6/, придружен от заверени копия на удостоверени за добро изпълнение или други надлежни доказателства, удостоверяващи изпълнение на поне два от посочените в списъка доставки. 8. Изрично, нотариално заверено пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура . 9. Техническо предложение /Образец № 7/, подписано и подпечатано от участника или от изрично упълномощен негов представител с нотариално заверено пълномощно. 10. Ценово предложение /Образец № 8/, подписано и подпечатано от участника или от изрично упълномощен негов представител с нотариално заверено пълномощно. Срокът на валидност на офертите трябва да бъде не по-малък от 60 календарни дни, считано от датата, посочена като краен срок за подаване на офертите и представлява времето, през което участниците са обвързани с условията на представените от тях оферти. Възложителят може да изиска от класираните участници да удължат срока на валидност на офертите си до момента на сключване на договора за обществената поръчка. Участник ще бъде отстранен от участие в настоящата процедура, ако представи оферта с по – кратък срок на валидност. Отваряне на офертите в административната сграда на Община Родопи на ул.Софроний Врачански 1а на 04.11.2014г. от 11:30часа.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

03/11/2014