Версия за печат

BG-Ямбол

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

"Водоснабдяване и канализация" ЕООД, ул. "Д-р Петър Брънеков" № 20, За: Василка Стоянова, Република България 8600, Ямбол, Тел.: 046 661932, E-mail: vik_yambol@abv.bg, Факс: 046 661938

Място/места за контакт: Централно управление на "ВиК" ЕООД гр. Ямбол

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vik-yambol.com.

Адрес на профила на купувача: vi-soft.net/vik_yambol/ZopView.aspx?Dosie=32.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка на резервни части за водомери за нуждите на “ВиК” ЕООД гр. Ямбол. Предмета на поръчката включва доставка на резервни части за: водомер 5м/ч мокър брояч и комбиниран брояч; водомер 10 м/ч мокър стрелкови брояч и мокър комбиниран брояч; водомери 10 м/ч и 12 м/ч сух ролкови брояч; водомер 20 м/ч сух ролкови брояч; водомер 30 м/ч - резбови /месингово тяло/; водомер 30 м/ч – сух ролкови брояч /Ф 50 фланцови/; водомер 30 м/ч и 150 м/ч – стар модел мокър стрелкови брояч; водомер Ф 100 мм, 150 м/ч; водомер 150 м/ч сух ролкови брояч , подробно описани в Техническата спецификация.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

38421100 (DA44)

Описание:

Водомери (Резервни части )


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Поръчката ще се изпълнява чрез периодични доставки в количества, определени по предварителни писмени заявки съобразно нуждите на “ВиК” ЕООД гр. Ямбол. Количествата се определят съобразно текущите заявки на Възложителя, регулярно през срока на действие на договора.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

45000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Централен склад на "ВиК" ЕООД гр. Ямбол

NUTS:

BG343

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Участниците трябва да са производители, вносители или оторизирани дистрибутори на стоките, предмет на обществената поръчка. Участниците да представят Сертификат за внедрена система за управление на качеството EN ISO 9001 на производителя(ите) на стоките, предмет на обществената поръчка и становище за хигиенно – токсикологична безопасност, издадено от Министерство на здравеопазването за използване на материалите в питейното водоснабдяване. Изисквания към определяне на цената, начина и срока на плащане: Участниците посочват във финансовото предложение цени без включен ДДС. Начин и срок на плащане – по банкова сметка на Изпълнителя в срок не по – малък от 60 (шейсет) дни от датата на издаване на фактурата.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

04/11/2014 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Всички предложения се представят на български език, без зачерквания и поправки. Документ, чийто оригинал е на чужд език, се представя и в официален превод на български език. Всички представени документи следва да бъдат подписани и подпечатани от участника, а всички страници трябва да бъдат номерирани. Всички представени документи, които не са оригинални следва да бъдат подписани, подпечатани и заверени с “Вярно с оригинала”, а в случаите когато участникът представя документ, чийто оригинал не притежава, същият следва да бъде заверен с “Вярно с копието, притежавано от ………..”. Срокът на действие на договора е 12 (дванадесет) месеца, считано от датата на сключването му. Цената е твърда и непроменяема през целия срок на действие на договора. При сключване на договор определеният за изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП, освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен регистър или предоставянето им служебно на възложителя и декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП. Офертата трябва да съдържа: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника; 2. Заявление за участие /Оферта/ с подпис и печат на участника /Приложение № 1 – образец/. Подписва се от представляващия/те дружеството съгласно регистрацията или от упълномощено от него/тях лице/а, като се прилага съответното пълномощно; 3. ЕИК по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на обществената поръчка; 4. Документ доказващ, че участникът е производител или упълномощен от производителя представител на стоките, предмет на обществената поръчката; 5. Сертификат за внедрена система за управление на качеството на производителя(ите) на стоките, предмет на обществената поръчка; 6. Становище за хигиенно – токсикологична безопасност за използване на материалите в питейното водоснабдяване; 7. Административни сведения за участника – по образец; 8. Техническо предложение -по образец; 9.Техническо описание на стоките от предмета на поръчката, подлежащи на изпълнение – по образец; 10. Ценово предложение - по образец. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик, като техническото и ценовото предложение трябва да са отделно. Офертата се подава лично, по пощата или чрез куриерска служба в деловодството на “ВиК” ЕООД на адрес: гр. Ямбол 8600, ул. “Д-Р П. Брънеков” № 20. Върху плика да се посочи предмета на поръчката, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Допълнителна информация и образци на документи, свързани с поръчката, могат да бъдат получени на посочения интернет адрес. Отварянето на офертите ще се извърши на 04.11.2014г. в 14:00 часа в конферентната зала № 2 на централното управление на "ВиК" ЕООД - Ямбол, ул. "Д-р Петър Брънеков" № 20. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

03/11/2014