ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОУ "Св. Св. Кирил и Методий", ул. "Генерал Чернобузов"№19, За: Лиляна Тодорова-Янкова, Република България 6600, Кърджали, Тел.: 0361 6539, E-mail: litoian@abv.bg, Факс: 0361 65397
Място/места за контакт: ОУ "Св. Св. Кирил и Методий" ет.І
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://svetii-kardjali.org/.
Адрес на профила на купувача: http://svetii-kardjali.org/.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
“Доставка по обособени позиции на лаптопи и таблети за нуждите на ОУ „Св. Св. Кирил и Методий“, гр.Кърджали“ по Национална програма "ИКТ в училище" на МОН
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
30213200, 30213100
Описание:
Таблетен компютър
Преносими компютри (от 3 до 5 кг)
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Обща стойност на поръчката: до 27083,33лева без ДДС - 32500,00 лева /тридесет и две хиляди и петстотин лева/ с ДДС, в това число:
Обособена позиция І: Доставка на 25 бр. лаптопи за нуждите на ОУ „Св. Св. Кирил и Методий“, гр.Кърджали - до 20000,00 лева с ДДС;
Обособена позиция ІІ: Доставка на 25 бр. таблети за нуждите на ОУ „Св. Св. Кирил и Методий“, гр.Кърджали - до 12500,00 лева с ДДС.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
гр.Кърджали, ОУ "Св. Св. Кирил и Методий"
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Изисквания към участниците и изисквания за изпълнение на поръчката – всеки участник следва да представи оферта, поставена в запечатан, непрозрачен плик, адресиран до възложителя, с посочен предмет на поръчката и адрес за обратна кореспонденция, съдържащ:
• Данни за лицето, което прави предложението.
• Декларация за наличие или липса на подизпълнител.
• Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.9 от ЗОП.
• Декларация от участника, съдържаща списък на изпълнените от него договори за доставка на стоки, сходни с предмета на поръчката/обособената позиция/ през последните три години,включително до датата за подаване на оферти, придружена от препоръки за добро изпълнение (оригинал). Подава се за всяка обособена позиция във връзка с доказване наличието на минимум един изпълнен от участника договор, сходен с предмета на поръчката/обособената позиция за която е представена офертата.
• Декларация за произход на стоките, които участникът предлага да достави. Подава се за всяка обособена позиция.
• Документ, удостоверяващ правото на участника да предлага стоките на съответния производител (когато участникът не е производител) – (оригинал или заверено копие). Подава се за всяка обособена позиция. Участникът, когато не е производител на предлаганата стока, трябва да е оторизиран представител на производителя на тази стока.
• Документ, съдържащ списък със сервизните бази на участника на територията на България, (оригинал или заверено копие). Участникът да има осигурена сервизна база на територията на България.
• Техническа оферта, образец №1, с приложения.
• Ценово предложение, образец №2, с приложения.
• Други документи, посочени в приложенията към обявата.
Условия за изпълнение на поръчката:
• Срокът за изпълнение на поръчката - до три работни дни, считано от датата на сключване на договор, но не по късно от 14.11.2014г.
• Минимален гаранционен срок – 36 месеца.
• Срокът за изпълнение на договора започва да тече от датата на сключване.
• Плащането се извършва след извършване на доставката и подписване на двустранен протокол.
• Срок на разсрочено плащане – до 30 дни.
• Кандидатите да спазват техническите условия от процедурата и действащите национални и международни стандарти от тази област.
Срок на валидност на техническото и ценово предложение - 90 дни от датата на подаване.
При сключване на договора, който включва всички предложения от офертата на определения изпълнител, в съответствие с изискванията на чл.101е, ал.2 от ЗОП, определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП и декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал.5.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Определят се от 0 до 100 точки за всяко предложение по следната формула: П = П1 + П2 + ПЗ+ П4+ П5, където:
П1.Обоснован срок за изпълнение, в календарни дни; тежест- 10
П1участник = Смин / Сучастник х 10
П2.Гаранционен срок, в месеци; тежест- 10
П2участник = ГСучастник / ЦГСмак х 10
П3. Обосновано време за отстраняване на повреди, аварии и дефекти, през периода на гаранционния срок в календарни дни; тежест- 10
П3участник = СОПмин/СОПучастник х 10
П4. Технически показатели, както следва: съответства с минималните – 5 точки и допълнителни точки за всеки по добър показател на предлаганите лаптопи и таблети; тежест- 10
П4участник = Тучастник/ Тмах х 10
П5. Предлаганата цена; тежест: 60
П5участник = Цмин / Цучастник х 60
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Всеки участник следва да представи оферта, поставена в запечатан, непрозрачен плик, адресиран до възложителя, с посочен предмет на поръчката и адрес за обратна кореспонденция.
Отварянето на офертите ще се извърши на публично заседание, което ще се проведе в 17:00 часа на деня, определен като краен срок за получаване на офертите, на първи етаж в сградата на ОУ „Св. Св. Кирил и Методий“, гр.Кърджали“.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: