Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Технически Университет - София, бул."Климент Охридски" № 8, За: Стефан Андровски, Антоанета Божикова, Р България 1000, София, Тел.: 02 9652728, E-mail: abozhikova@tu-sofia.bg, Факс: 02 8683215

Място/места за контакт: Отдел "Автомобилен транспорт"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tu-sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.tu-sofia.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предметът на поръчката е „Застраховане на МПС-та за нуждите на ТУ-София и изнесените звена“, който включа сключване на застраховки „Гражданска отговорност”, „Злополука на местата” и „Каско” на МПС-та и плавателните съдове собственост на Възложителя. Обект на застраховане са МПС-та, подробно описани в образец 3-1 – списък на МПС-та и плавателните съдове собственост на ТУ-София и изнесените звена.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

66514100, 66514150, 66516100

Описание:

Услуги, свързани с транспортно застраховане
Услуги по застраховане на кораби
Застраховка "Гражданска отговорност" на сухопътни превозни средства


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Прогнозната обща стойност на поръчката е в размер до 31 380 лв. (тридесет и една хиляди триста и осемдесет лева) без включен ДДС; от които: за ТУ-София /АТ/ 23 142 лв./двадесет и три хиляди и сто четиридесет и два лева/ без ДДС; за СОС до 530 лв./петстотин и тридесет лева/ без ДДС;за УЧЕБНО- ЕКСПЕРИМЕНТАЛНО ПРЕДПРИЯТИЕ/УЕП/ към ТУ-София – 158 лв. /сто петдесет и осем лева/без ДДС; за Факултет и колеж -Сливен до 4 000 лв.(четири хиляди лева) без ДДС, за Филиал Пловдив –до 1 800 лв. (хиляда и осемстотин лева) без ДДС.; за УСОБ-Семково-до 1000 лв.(хиляда лева) без ДДС.; за УСОБ-Созопол- до 750лв. (седемстотин и хиляда лева) без ДДС;. Поръчката се финансира с бюджетните средства на ТУ-София. Стойността за изпълнение на услугата не може да надвишава: горепосочените максимални стойности - 31 380 лв. (тридесет и една хиляди триста и осемдесет лева) без ДДС, както и посочените по-горе максимални стойности на звената, включени в предмета на поръчката. Ако участникът е предложил цени за изпълнение на услугата по-високи от посочените по-горе максимални стойности, офертата на участника се отстранява и не се разглежда от страна на Комисията. Посочените от всеки участник единични цени не могат да бъдат променяни през целия срок на договора. Срокът на договора е 12 (дванадесет) месеца от подписването му или изчерпване на финансовия ресурс на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, което от двете събития настъпи по-рано. Срок за изпълнение на услугата е до 5 (пет) работни дни, считано от подаване на писмена заявка от страна на Възложителя. Плащането се извършва от звената (съгласно Приложение № 1 към договора) с платежно нареждане по банковата сметка на Изпълнителя в срок до 30 (тридесет) дни след представяне на следните два документа: - двустранно подписан без забележки от представители на Възложителя и Изпълнителя опис, съгл. раздел IV от договора; - оригинална фактура, издадена от Изпълнителя за стойността на извършената услуга. Във фактурата Изпълнителят е длъжен да посочи вида на извършените застраховки и номерата на представените полици. Общата стойност на поръчката се представя в български лева без ДДС, като в услугата са включени всички данъци, такси и разходи на Изпълнителя. Застраховка “Гражданска отговорност на автомобилистите” ведно с застраховка „Зелена карта“ за 38 броя МПС-та, собственост на Технически университет – София и 3 броя Гражданска отговорност, свързана с притежаването и използването на павателни съдове". Застраховка „Злополука на местата“ на 38 броя МПС-та, собственост на ТУ-София. Застраховка „Каско“ на 28 броя МПС-та, собственост на ТУ-София и Застраховка „Каско“ на 3 броя плавателни съда, собственост на ТУ-София.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

31380 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр.София, бул."Климент Охридски" № 8

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Съдържание на офертата: 1. Списък на документите и информацията, подписан от участника (Обр № 1).2. Представяне на участника, съгласно чл.56, ал.1, б.“а“ от ЗОП –обр № 2. представя се в оригинал и съдържа данни за лицето, което прави предложението с посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на поръчката.3.Пълномощно на лицето, подписващо документите, съдържащи се в офертата- орг.-представя се, когато документи от нея не са подписани от представляващия/те участника, а от изрично упълномощено лице. 4. Документ - договор или споразумение (в случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице), подписан от лицата, включени в обединението, в който задължително се посочва представляващият. Документът се представя в случай, че участникът е неперсонифицирано обединение. Същият следва да бъде копие и от него следва да бъде видно/видни лицето/лицата, които го представляват. В случай, че в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – се представя и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.5. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП - Обр № 5.6. Декларация за приемане на условията по договора- Обр № 6. 7. Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП (Образец № 7-1) В декларацията участникът посочва дали ще използва подизпълнители. Ако ползва подизпълнители, се посочва наименованието на всеки от тях, както и вида на услугите, които ще извършват, и дела на тяхното участие (процент от общата стойност и описание на частта от предмета на поръчката, която ще бъде изпълнена от всеки подизпълнител). всеки от подизпълнителите трябва писмено да декларира своето съгласие за участие в изпълнението на поръчката с декларация за съгласие за участие като подизпълнител - представляващия и управляващ подизпълнителя попълва и подписва декларация по образеца приложен към настоящата документация (Образец № 7-2); 8. Лиценз от Комисията за финансов надзор, предоставящ правото на участника да извършва застрахователна дейност на територията на Република България, в чийто обхват са включени всички видове застраховки, предмет на поръчката, за които участника участва– валидно към датата на подаване на офертите (заверено от участника копие). 9.Списък декларация на офисите на участника в градовете София, Пловдив, Бургас, Сливен и Благоевград. С посочените точни адреси и лица за контакт (обр 9) 9. Техническо предложение - изготвя се по Обр №2.Ценово предложение - изготвя се по Образец № 3 „Ценово предложение”.Възложителят няма да разглежда ценовата оферта на участник, който е предложил цена по-висока от максималната прогнозната стойност на поръчката, посочена в част Пълно описание на предмета на поръчката от настоящата документация. Ако участникът не е представил всички горепосочени документи или не отговаря на изискванията на Възложителя, участникът ще бъде отстранен от поръчката. Възложителят няма да разглежда ценовата оферта на участник, който е предложил цена по-висока от максималната прогнозната стойност на поръчката, посочена в част Пълно описание на предмета на поръчката от настоящата документация. Ако участникът не е представил всички горепосочени документи или не отговаря на изискванията на Възложителя, участникът ще бъде отстранен от поръчката. Срокът на валидност на офертите е минимум 90 календарни дни, считано от крайния срок за получаване на оферти. Възложителят може да поиска от участниците да удължат срока на валидност на офертите до сключване на договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

29/10/2014 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Документацията и образците на настоящата покана са на разположение на участниците в Профила на купувача на интернет страницата на ТУ - София - www.tu-sofia.bg. Условията в представените в документацията за участие образци са задължителни за участниците. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик на адрес: гр. София, 1000, бул. Кл. Охридски, № 8, учебен блок 1, ет. 3, каб. 1317-Деловодство. Върху плика участникът записва «Оферта», име на участника, наименованието на поръчката, адрес и лице за кореспонденция, телефон, факс, електронен адрес. Отварянето на офертите се извършва при условията на чл. 68, ал. 3 от ЗОП. Комисията отваря офертите по реда на тяхното постъпване. След отварянето на офертите комисията обявява ценовите предложения и предлага по един представител от присъстващите участници да подпише техническите и ценовите предложения на другите участници. След извършване на тези действия приключва публичната част от заседанието на комисията. Заседанието на комисията ще се проведе на 30.10.2014 г., 10:00 часа в Заседателната зала на Академичния съвет, бул. „Климент Охридски” № 8, уч. блок 1, ет. 2.С определения за изпълнител участник ще бъде сключен писмен договор. При сключване на договор, определеният за Изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП и декларация за липсата на обстоятелства по чл. 47, ал. 5 от ЗОП (по Образец № 8 от документацията). В случай, че участникът, определен за Изпълнител, не изпълни изискванията по предходната т. 5 от настоящия раздел или откаже да сключи договор за изпълнение на поръчката, Възложителят може последователно да предложи сключването на договор при условията на чл. 101е, ал. 1 и 2 от ЗОП с участника, класиран на второ и следващо място. Възложителят публикува в профила на купувача при условията на чл. 22б, ал. 3 от ЗОП договора за изпълнение на поръчката. 3а всички неуредени въпроси се прилагат разпоредбите на Закона за обществените поръчки и Правилника за прилагането му.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

29/10/2014