Версия за печат

BG-с.Генерла Инзово 8670, обл. Ямболска, общ. Тунджа

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

СНЦ,,Местна инициативна група - Тунджа", ул. ,,Опълченска" № 2, ет.2, За: Христо Медаров, Димитрина Петрова, България 8670, с.Генерла Инзово 8670, обл. Ямболска, общ. Тунджа, Тел.: 0884 920356, E-mail: migtundzha@abv.bg

Място/места за контакт: ул. ,,Опълченска" № 2, ет. 2 с. Генерал Инзово 8670 обл. Ямболска, общ Тунджа

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www. tundzhaleader.org.

Адрес на профила на купувача: www.tundzhaleader.org.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Сдружение с нестопанска цел „МИГ-Тунджа” организира възлагане на обществена поръчка с предмет: „Организиране и провеждане на обучения, семинари и учебно посещение в страна - членка на ЕС във връзка с прилагането на Стратегията за местно развитие на Местна инициативна група –Тунджа през 2014 година” по обособени позиции, както следва: Обособена позиция 1 Организиране и провеждане на 5 дневно учебно посещение в МИГ в страна- членка на ЕС (ЕС 15) за 15 души - представители на екипа, управителния съвет и общото събрание на МИГ-Тунджа за обмяна на опит, добри практики и обучение за прилагането на иновативни подходи за изпълнение и мониторинг на Стратегии за местно развитие;Обособена позиция 2 Организиране и провеждане на обучение на 10 човека от екипа на МИГ и Управителния съвет, на тема „Права и задължения на МИГ по договорите за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ на бенефициентите към СМР на МИГ-Тунджа”;Обособена позиция 3 Организиране и провеждане на практически семинари с бенефициенти на СМР на МИГ за изпълнение на сключените договори и подготовка на заявки за плащания към РА;Обособена позиция 4 Организиране и провеждане на двудневно обучение на 15 неформални местни лидери на тема „Иновативни лидерски подходи в местното развитие и прилагането на СМР” Обществената поръчка е разпределена на 4 броя обособени позиции, по които се кандидатства поотделно – независимо една от друга. Разделянето на 4 броя обособени позиции е направено с оглед по-ефективното и по-ефикасно реализиране на предвидените обучения, семинари и учебно посещение, като обособяването е извършено по видове дейности, съгласно одобрения за 2014 година от МЗХ бюджет на МИГ-Тунджа мярка 431-1. Възлагането на настоящата поръчка е в изпълнение на Договор РД 50 – 141 от 13.10.2011г. между МЗХ, ДФЗ-РА и МИГ- Тунджа по мярка 41 и 431-1 на ПРСР 2007-2013, съфинансирана от Европейски земеделски фонд за развитие на селските за прилагане на Стратегия за местно развитие на територията на община „Тунджа”. Целта на стратегията е превръщане на територията на МИГ – Тунджа в район за производство на земеделска продукция с високо качество и екологична чистота, диверсифицирана икономика и качествена социално – достъпна жизнена среда. Подробна информация за Стратегията на МИГ – Тунджа може да се намери на интернет адрес: www.tundzhaleаder.org.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

80000000

Описание:

Образователни и учебно-тренировъчни услуги


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Едно учебно посещение с продължителност 5 дни в Местна инициативна група, одобрена за прилагане на стратегия за местно развитие по подхода ЛИДЕР в периода 2007-2013 година в държава-член на ЕС (ЕС-15) за 15 участника – представители на екипа, управителния съвет и общото събрание на МИГ-Тунджа - за ОП 1 с прогнозна стойност 25 000 лева без ДДС; Едно обучение за 10 участника – екипа на МИГ-Тунджа и членове УС на МИГ-Тунджа. Продължителност 2 дни х 6 учебни часа ( по 45 мин.), с минимум 4 часа практическа подготовка – за ОП 2 с прогнозна стойност 1633,33 лева без ДДС ; Два двудневни семинара с практическа насоченост към изпълнение на сключените договори и подготовка на заявки за плащания към Разплащателна агенция: един семинар за обучение на 15 участника – бенефициенти от публичния сектор със сключени договори за изпълнение на проекти по мерките на СМР на МИГ-Тунджа и един семинар за обучение на 15 участника – бенефициенти от частния сектор със сключени договори за изпълнение на проекти по мерките на СМР – за ОП 3 с прогнозна стойност 3000 лева без ДДС; Едно двудневно обучение на 15 неформални лидери от територията на МИГ-Тунджа, насочено към запознаването и прилагането на иновативни лидерски подходи в местното развитие и прилагането на Стратегията за местно развитие, вкл. добри практики в тази посока от други ЛИДЕР - за ОП 4 с прогнозна стойност 1683,33 лева без ДДС . Конкретните параметри на дейностите по отделните ОП са посочени в Техническата спецификация на Възложителя, публикувани в Профила на купувача на МИГ-Тунджа. Едно учебно посещение с продължителност 5 дни в Местна инициативна група, одобрена за прилагане на стратегия за местно развитие по подхода ЛИДЕР в периода 2007-2013 година в държава-член на ЕС (ЕС-15) за 15 участника – представители на екипа, управителния съвет и общото събрание на МИГ-Тунджа - за ОП 1 с прогнозна стойност 25 000 лева без ДДС; Едно обучение за 10 участника – екипа на МИГ-Тунджа и членове УС на МИГ-Тунджа. Продължителност 2 дни х 6 учебни часа ( по 45 мин.), с минимум 4 часа практическа подготовка – за ОП 2 с прогнозна стойност 1633,33 лева без ДДС ; Два двудневни семинара с практическа насоченост към изпълнение на сключените договори и подготовка на заявки за плащания към Разплащателна агенция: един семинар за обучение на 15 участника – бенефициенти от публичния сектор със сключени договори за изпълнение на проекти по мерките на СМР на МИГ-Тунджа и един семинар за обучение на 15 участника – бенефициенти от частния сектор със сключени договори за изпълнение на проекти по мерките на СМР – за ОП 3 с прогнозна стойност 3000 лева без ДДС; Едно двудневно обучение на 15 неформални лидери от територията на МИГ-Тунджа, насочено към запознаването и прилагането на иновативни лидерски подходи в местното развитие и прилагането на Стратегията за местно развитие, вкл. добри практики в тази посока от други ЛИДЕР - за ОП 4 с прогнозна стойност 1683,33 лева без ДДС . Конкретните параметри на дейностите по отделните ОП са посочени в Техническата спецификация на Възложителя, публикувани в Профила на купувача на МИГ-Тунджа. Едно учебно посещение с продължителност 5 дни в Местна инициативна група, одобрена за прилагане на стратегия за местно развитие по подхода ЛИДЕР в периода 2007-2013 година в държава-член на ЕС (ЕС-15) за 15 участника – представители на екипа, управителния съвет и общото събрание на МИГ-Тунджа - за ОП 1 с прогнозна стойност 25 000 лева без ДДС; Едно обучение за 10 участника – екипа на МИГ-Тунджа и членове УС на МИГ-Тунджа. Продължителност 2 дни х 6 учебни часа ( по 45 мин.), с минимум 4 часа практическа подготовка – за ОП 2 с прогнозна стойност 1633,33 лева без ДДС ; Два двудневни семинара с практическа насоченост към изпълнение на сключените договори и подготовка на заявки за плащания към Разплащателна агенция: един семинар за обучение на 15 участника – бенефициенти от публичния сектор със сключени договори за изпълнение на

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

31317 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

На територията на страна членка от ЕС и на подходящи места на територията ,,МИГ - Тунджа”;

NUTS:

BG343

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Съгласно пълното описание в техническата спецификация на поръчката, достъпно на профила на купувача: www.tundzhaleader.org Всеки участник подава своята оферта в запечатан непрозрачен плик, като върху лицевата му страна е необходимо да посочи: предмета на поръчката, позицията за която кандидатства, име на участника, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Участниците могат да подават оферти за една, или за всички обособени позиции. Когато участник кандидатства за повече от една обособена позиция на поръчката, представя оферта с всички изискуеми документи за всяка позиция в отделен плик. Офертите се подават лично, по пощата или чрез куриерска служба в деловодството на СНЦ ,,МИГ – Тунджа” на адрес: п.к. 8670, с. Генерал Инзово, община ,,Тунджа”. обл. Ямбол, ул. „Опълченска” № 2, ет. 2. всеки работен ден от 09,00 ч. до 15,00 часа на 27.10.2014 г. до Не се приемат оферти, получени при Възложителя след изтичане на крайния срок за получаване или представени в непрозрачен, прозрачен или скъсан плик. Такива оферти незабавно се връщат на подателя и посоченото обстоятелство се отбелязва в регистъра. Срокът на валидност на офертите е 60 календарни дни от крайната дата за подаване на оферти. Максималният срок за цялостно изпълнение на дейностите, предмет на поръчката е 23.12.2014 година и започва да тече от влизане в сила на съответните договори за възлагане по обособените позиции на поръчката. В техническата спецификация на възложителя са посочени индикативните периоди за осъществяване на дейностите по отделните обособени позиции. Участниците следва да представят в офертата си следните документи: 1. Заявление за участие /Оферта/ с подпис и печат на участника (Образец №1). Подписва се от представляващия/те дружеството съгласно регистрацията или от упълномощено от него/тях лице/а, като се прилага съответното пълномощно; 2 Копие от документ за регистрация на участника или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице - копие от документ за самоличност. Чуждестранните лица представят еквивалентен документ на удостоверението за актуално състояние, издаден от съдебен или административен орган на държавата, в която са установени в официален превод. При участници обединения - освен горните документи за всеки от участниците в обединението се представя и договор, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият; 3.Декларация по чл.47,ал.9 във връзка с чл.47, ал.1 т.1-4, ал.2, т.1 и ал.5, т.1 и 2 от ЗОП (Образец № 5).; 4. Административни сведения за участник в процедура за възлагане на обществена поръчка (Образец № 4); 5. Техническо предложение за изпълнение на услугата (Образец № 2); 6 Списък на ключовите експерти и лекторите (Образец № 2а), които ще бъдат ангажирани в изпълнение на обученията, семинарите, учебно посещение на МИГ в страна членка на ЕС, заедно с подробна професионална автобиография по образец (Образец № 2б) и декларация за ангажираност на експерт по образец (Образец 2в); 7. За всеки един от посочените ключови експерти и лектори – документи доказващи изискването за образование е професионален опит - копия от дипломи, трудови и/или осигурителни книжки, референции, договори и/или други еквивалентни документи; 8. Ценово предложение (Образец № 3) – в отделен запечатан плик, поставен в плика на офертата по съответната обособена позиция, за която участникът кандидатства;9. Декларация за съгласие с условията на проекта за договор ( Образец № 6). При сключване на договор класираният на първо място участник представя: документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП, освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен регистър или предоставянето им служебно

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Технически показатели: с тежест 50 %; Предложена цена: с тежест 50 %. Показателите са подробно описани в методиката за определяне на комплексната оценка, достъпна на профила на купувача: www.tundzhaleаder.org

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

28/10/2014 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Технически показатели: с тежест 50 %; Предложена цена: с тежест 50 %. Показателите са подробно описани в методиката за определяне на комплексната оценка, достъпна на профила на купувача: www.tundzhaleаder.org

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

28/10/2014