Версия за печат

BG-Бургас

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция гр. Бургас, ул. Цар Петър, № 5 Б, За: Валерия Маринова, Драгомир Сапунджиев, България 8000, Бургас, Тел.: 056 878162, E-mail: d.sapundzhiev@ro02.nra.bg, Факс: 056 878152

Място/места за контакт: административна сграда на НАП гр. Бургас, ул. Цар Петър, № 5 Б, ет. 4

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=1875.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Закупуване на външни гуми за леки автомобили за ТД на НАП гр. Бургас

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

34351100

Описание:

Външни гуми за леки автомобили


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Закупуване на външни гуми за леки автомобили за ТД на НАП гр. Бургас

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

2375 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Бургас

NUTS:

BG341

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставените гуми да са оригинални и да отговарят на приетите нормативни изисквания за качество в Република България. Производството на гумите да не е по рано от 01.10. 2013 год. - да бъдат обозначени с клас „А“, или „В“ за енергийна ефективност / икономия на гориво, съгласно изискванията на Регламент (ЕС) № 1222 / 2009; - да бъдат обозначени с клас клас „А“, или „В“ за сцепление на мокра настилка, съгласно изискванията на Регламент (ЕС) № 1222 / 2009; - да бъдат обозначени с 1 / една / или 2 / две / черни линии / вълни за ниво на външен шум, съгласно изискванията на Регламент (ЕС) № 1222 / 2009; Да бъдат високоскоростни и да осигуряват комфорт при пътуването. Изисквания към летните гуми: - да са с процепи по посока на движението с цел предпазване образуването на аквапланинг ( пързаляне по водна повърхност ) и да придават по- голяма стабилност и добро сцепление на мокра настилка. Изисквания към зимните гуми: - равномерно разпределение на налягането в контактната повърхност; - голяма еластичност и при ниски температури; - шарка на протектора с посока на въртене; - да са изработени от подобрена каучукова смес за постигане на по-добър контакт при движение по мокри пътни настилки и заснежени пътища; Гаранционния срок на гумите срещу производствени дефекти да не е по-малък от 12 / дванадесет / месеца и се посочва изрично в ценовата оферта. При констатиран дефект в рамките на 60 / шестдесет / дни от датата на доставка съответното изделие се заменя до 15 / петнадесет / дни от датата на изготвяне на констативния протокол. 1.Изискуеми документи - декларация, че е в състояние да осигури необходимите количества в рамките на договорения срок. - да представи сертификат за качество. Изисквания - Да е в състояние да осигури необходимите количества в рамките на договорения срок до 5 / пет / дни от датата на подписване на договора. - Предоставените гуми да са с гарантирано качество.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

23/10/2014 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

V. Условия и начин на плащане В срок до 30 / тридесет / дни по банков път по сметка на изпълнителя след представяне на фактура в отдел Бюджет и финанси при ТД на НАП Бургас и двустранно подписан приемно - предавателен протокол. VІ. Изисквания за участие 1. Подаване на оферта в посочения от възложителя срок. 2. Офертите се представят като писмено предложение, изготвено в отговор на поканата на Възложителя. 3. Офертите трябва да съдържат следната информация: • данни за лицето, което прави предложението, включително координати за връзка, телефон, факс, адрес, представляващ и координатор за изпълнението; • посочване на ЕИК; • предложение за изпълнение на обекта на поръчката; • ценово предложение; • срок на валидност на предложението. 4. Други изисквания: • Офертата се подава в запечатан плик, придружен от писмо с посочен изходящ номер на поканата и наименованието на обществената поръчка, за която се отнася, което да позволи завеждането му в деловодната система на НАП и поставяне на входящ номер. Офертата следва да постъпи в деловодството на ТД на НАП Бургас, гр. Бургас, ул. «Цар Петър» № 5 Б, ет. 4 до изтичане на посочения в поканата срок. • С участника, предложил най-ниска цена за изпълнение ще се сключи писмен договор. VIІ. Сключване на договор С класирания на първо място и определен за изпълнител участник, възложителят ще сключи договор с период на изпълнение, до изчерпване стойността на договора, определена в тази документация, считано от деня, следващ деня на сключване на договора; Условия за сключване на договор за обществена поръчка: Преди подписване на договор, участникът, определен за изпълнител, следва да представи: 1. Гаранция за изпълнение на договора в размер до 5 % от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя под формата на парична сума, внесена по банкова сметка възложителя IBAN BG31BUIB78993300650003 ,BIC BUIBBGSF при БАНКА СИБАНК АД, или банкова гаранция. При предоставяне на банкова гаранция за изпълнение на договора, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и платима при първо писмено поискване, в което възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка, и със срок на валидност най-малко 2 ( два ) месеца след изтичане на срока за изпълнение на договора. Разходите по откриването и поддържането на гаранцията са за сметка на изпълнителя. Определеният изпълнител трябва да предвиди и заплати таксите по откриване и обслужване на гаранцията, така че размерът на получената от възложителя гаранция за изпълнение да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура; 2. Свидетелство за съдимост; 3. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП; 4. Данни за банковата сметка на изпълнителя; 5. Оригинал или заверено копие на пълномощно, ако договорът ще се подписва от упълномощено лице.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

23/10/2014