ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Изпълнение на дейности по публичност в рамките на проект: „Община Благоевград – Място за Етно Новаторство - ОБМЕН” финансиран от Центъра за образователна интеграция на децата и учениците от етническите малцинства с договор за предоставяне на финансова помощ № БС-33.13-1-038/12.09.2014 година.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
22150000, 22000000, 22140000
Описание:
Брошури
Печатни материали и свързани с тях продукти
Диплянки
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Изпълнителят трябва да предприеме необходимите мерки за осигуряване на информация и публичност чрез изработка, включително на дизайн, предпечат и отпечатване на материали – сертификати- 30бр, афиши - 10 бр, дипляни-50бр, брошури-30 бр, банер- 1бр, доклади-26 бр и сборник-20 бр, образователни модули -10бр и ръководство на обучителя -10 бр. съгласно изискванията на проект „Община Благоевград – Място за Етно Новаторство - ОБМЕН”.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Участникът трябва да е изпълнил успешно за последните 3 (три) години, считано до крайния срок за получаване на оферти или в зависимост от датата на учредяването му, не по-малко от 1 (една) услуги, еднакви или сходни с предмета на настоящата поръчка, със съответно относими към тях доказателства за изпълнение.
*** Съответствието с поставеното минимално изискване се доказва с представянето на Списък – Декларация за услуги, еднакви или сходни с предмета на настоящата поръчка, изпълнени за период от 3 години до крайния срок за подаване на оферти или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - Образец 6.
*** Към Списъка задължително следва да се приложат доказателства за извършената услугата;
***Доказателството за извършената услугата се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата.
*** Услуги в процес на изпълнение няма да бъдат разглеждани.
Под услуги, „сходни с предмета на настоящата поръчка” следва да се разбира услуги свързани с изпълнение на мреки за публичност и визуализация, ркламни кампании, организиране на събития.
Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката документите за доказване на техническите възможности се прилагат и за подизпълнителите, като те трябва да са извършили поне една услуга сходна с предмет публичност и визуализация по проекти.
В случай, че участникът участва като обединение или консорциум, който не е юридическо лице документите за доказване на техническите възможности и квалификация се представят само от лицата, от които ще се доказва критерият за подбор, а изикванията ще се прилагат спрямо обединението като цяло.
Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, в случай, че документите за доказване на техническите възможности и квалификация са на чужд език се представят и в превод. Ако участникът е обединение, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Процедурата за избор на изпълнител е в рамките за проект „Община Благоевград – Място за Етно Новаторство - ОБМЕН” финансиран от Центъра за образователна интеграция на децата и учениците от етническите малцинства с договор за предоставяне на финансова помощ № БС-33.13-1-038/12.09.2014 година.Получените оферти за изпълнение на услугата ще бъдат разгледани на 21.10.2014 г. от 10:00 часа в зала 210 на община Благоевград.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: