Версия за печат

BG-гр. Стражица

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Стражица, гр. Стражица, ул. "Дончо Узунов" № 5, За: Боряна Добрева, РБългария 5150, гр. Стражица, Тел.: 06161 4309, E-mail: strazhitsa@mbox.is-bg.net, Факс: 06161 2568

Място/места за контакт: Началник отдел "Регионално развитие"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://strazhitsa.com.

Адрес на профила на купувача: http://strazhitsa.com/pnk.htm.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Изписване на храм „Св. Архангел Михаил” съгласно одобрен дизайнерски проект и техническа спецификация по проект: „Довършителни дейности в храм Св. Архангел Михаил с. Горски Сеновец”, финансиран с договор за отпускане на финансова помощ № 41/3/322/1342 от 04.08.2014 г. по Програма за развитие на селските райони 2007-2013 г., Мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места”.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

92310000

Описание:

Услуги на артистичната и творческата дейност и услуги по тяxното представяне


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Поръчката включва следните дейности: Грундиране-345 кв.м. Преди грундирането следва да се извърши изшкурване на местата, където мазилката е много груба, след което ще се нанесе импрегниращ акрилен грунд. Грундът следва да се нанесе върху цялата рисувателна площ, като свързващ елемент между гипсовата шпакловка и латекса. Грундирането включва и нанасяне на един слой бял латекс, като бяла подложка за последващата живопис. Изпълнителят следва да изготви работни картони, предсавляващи мащабно уголемяване на изображенията от одобрения проект, след което да нанесе контурите на изображенията върху указаната в проекта рисувателна площ /345 кв.м./. Стенописната украса предвижда изписване на трите основни помещения на храма – притвор, нартекс и олтар съгласно одобрен проект за изписване, приложен към документацията и изискванията на настоящата техническа спецификация.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

57700 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Храм „Св. Архангел Михаил”, с. Горски Сеновец, община Стражица, обл. В. Търново

NUTS:

BG321

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Участник в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка по реда на чл. 14, ал. 4, т. 2 от ЗОП може да бъде всяко българско и/или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Всеки от участниците в процедурата на настоящата поръчка се представлява от управителя/управителите си или от специално упълномощени с нотариално заверено пълномощно лица. Преди сключване на договора определеният изпълнител следва да представи документи, издадени от компетентен орган за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т.1 от ЗОП и декларация за липсата на обстоятелства по чл. 47, ал.5 от ЗОП. Минимални изисквания за технически възможности: Участникът следва да е изпълнил услуги през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката.При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването се прилага към обединението-участник, а не към всяко от лицата, включени в него. Документи, с които се доказва изискването:Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 (три) години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, считано до датата на подаване на офертата, който включва стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършените услуги. Списъкът трябва да бъде придружен със следните документи, съгласно чл. 51, ал. 4, от ЗОП: а) удостоверения издадени от получателя или от компетентен орган; или б) посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугите. За участници, регистрирани извън Република България, всички документи трябва да бъдат преведени на български език. Съгласно чл. 51а участникът може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси. Тези условията се прилагат и когато участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Показатели за оценка на офертите: "Предложена цена" - K1 - с тежест 50% от оценката и "Срок за изпълнение на поръчката"-K2 с тежест 50% от оценката. Преди извършване на финансовата оценка, ценовите предложения се проверяват, за да се установи, че са подготвени и представени в съответствие с изискванията на документацията за участие в процедурата. Оценката се формира по формулата: К1 = Минимална предложена цена/Предложена цена от участника х 50, където К1 е точковата оценка на ценовото предложение. При констатирани аритметични грешки в Ценовото предложение на участника, отстраняването на които ще доведе до неговата промяна, комисията предлага офертата за отстраняване. Оценка на показателя K2 - срок за изпълнение на поръчката - оценката е до 50 точки. Оценява се предложеният от участника срок за изпълнение на поръчката в месеци. Предложенията по показател срок за изпълнение се представят като цяло число или десетична дроб в месеци с точност до втория знак след десетичната запетая. При изчисляването от календарни дни в месеци следва да се вземе като константа брой дни в месеца 30. Ще бъдат отстранени предложения, в които срокът за изпълнение е предложен в различна мерна единица и/или е предложен срок за изпълнение, който е по-малък от минимално определения от Възложителя – 1 месец и/или надвишава максималния допустим срок за изпълнението на поръчката – 30.04.2015 г. Участникът предложил най - кратък срок за изпълнение получава максимален брой точки по показателя - 50 точки. Относителната тежест на показателя в комплексната оценка е 50%. Оценките на участниците по показателя се изчисляват по формулата: К2 = Минимален срок за изпълнение/Предложен срок от участника х 50. Крайната оценка на всеки участник се изчислява по формулата: К0 = K1 + K2 Председателят на комисията по оценка на офертите попълва таблица за крайна обща оценка, представляща средната аритметична стойност от индивидуалните оценки от членовете на комисията. Комисията класира на първо място и предлага за Изпълнител участникът, който е получил най-много точки (т.е. най-висока претеглена обща оценка).

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

14/10/2014 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Оферта трябва да съдържа следните документи:1.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника;2.Представяне на участника по обр.,който включва:посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодат.на държавата, в която участникът е установен,както и адрес, вкл. електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата.Когато участникът в процедурата е обединение, което не е ЮЛ, Образецът се попълва от обединението като цяло.3. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава,когато участникът не се представлява от лицата,които имат право на това,съгл. документите му за съдебна регистрация)-оригинал;4.Копие на договора за обединение, при участник обединение, а когато в договора не е посочено лицето,което представлява участниците в обед.и документ,подписан от лицата в обед.,в който се посочва представляващият.5.Декларация от членовете на обед./консорциума за ангажираност към поръчката по обр.;6.Декларация по чл.56,ал.1,т.8 ЗОП за видовете работи от предмета на поръчката,които ще се предложат на подизпълнители и съотв.на тези работи дял в проценти от стойността на общ.поръчка,и предвидените подизпълнители по обр.;Когато участникът в процедурата е обединение, което не е ЮЛ декларацията се представя от обед. като цяло.Документите в офертите на участниците по чл.56, ал.1, т.1, които не са на бълг. език се представят на езика, на който са изготвени и в «официален превод» на бълг.език, извършен от преводач, който има сключен договор с М-во на външните работи за извършване на офиц.преводи.7.Декларация по чл.56,ал.1,т.12 ЗОП за приемане на усл.в проекта на договор по обр.;Когато участникът в процедурата е обед.,което не е ЮЛ, декларацията се представя от всеки участник в обед.Съгласно чл. 51а участникът може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси.Доказателствата се прилагат към офертата на участника и се описват в списъка на документите.8.Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 год., в зависимост от датата,на която участникът е учреден или е започнал дейността си,считано до датата на подаване на офертата, който включва стойности,датите и получателите, заедно с доказателство за извършените услуги.Списъкът трябва да бъде придружен със сл. док.,съгласно чл.51,ал.4,от ЗОП: удостоверения издадени от получателя или от компетентен орган; или посочване на публичен регистър,в който е публ.инф.за услугите.Когато участникът в процедурата е обед.,което не е ЮЛ документите се представят от един или повече членове на обед.9.Техническо предложение за изпълнение на поръчката по обр.;В Предложението за изпълнение на поръчката, участникът посочва своите предложения относно Срока за изпълнение на поръчката в месеци, който не трябва да бъде по-кратък от 1 месец и по-късен от 30.04.2015 г.Ще бъдат отстранени предложения,в които срокът за изпълнение е предложен в различна мерна единица и/или е предложен срок за изпълнение, който е по-малък от мин.определения от Възложителя и/или надвишава максим. допустим срок за изпълнението на поръчката – 30.04.2015 г.Когато Предложението за изпълнение на поръчката не съответства на Ценовото предложение по отношение на дейностите за изпълнение на поръчката, учасникът се отстранява.10.Ценово предложение по обр.; Към него се прилагат: Количествено-стойностна сметка, попълнена с цени и подписан оригинал по обр. Назначената от възложителя комисия ще извърши публично отваряне на подадените оферти на 15.10.2014 г. от 13.30 ч. в сградата на Общинска администрация, гр. Стражица, ул. „Дончо Узунов” № 5.На отварянето могат да присъстват участниците, упълномощени техни представители, представители на средствата за масово осведомяване и други лица.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

14/10/2014