ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Дейности по информация и публичност по проекти, обособени в самостоятелни позиции”:
Обособена позиция №1 – „Дейности по информация и публичност по проект „Повишаване на квалификацията на служителите в Общинска администрация Кюстендил, чрез обучение в съответствие със стратегически ориентиран профил на компетентностите” – ОП „Административен капацитет”;
Обособена позиция №2 -„Изработване и доставка на рекламни материали и публикуване на съобщения за осигуряване на дейностите по информация и публичност и изпълнение на планираните събития по проект № 0070-ОКЛ-3.3. „Създаване на Областен информационен център в Община Кюстендил” – ОП „Техническа помощ”;
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
22000000, 22100000, 22120000, 79340000, 37400000
Описание:
Печатни материали и свързани с тях продукти
Печатни книги, брошури и диплянки
Публикации
Рекламни и маркетингови услуги
Спортни артикули и екипировка
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
С възлагането на настоящата обществена поръчка се цели да бъдат избрани изпълнители за извършване на услугите на:
•Проект „Повишаване на квалификацията на служителите в Общинска администрация Кюстендил, чрез обучение в съответствие със стратегически ориентиран профил на компетентностите” Бюджетна линия BG051PO002/13/2.2-14, Приоритетна ос ІІ. „Управление на човешките ресурси”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, одобрен за финансиране с договор № М13-20-167/11.08.2014 година;
•Проект № 0070-ОКЛ-3.3. „Създаване на областен информационен център в Община Кюстендил”, рег. номер на договора BG161PO002-3.3.02-00016-C0001 по Оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие;
По Обособена позиция № 1 - „Дейности по информация и публичност по проект „Повишаване на квалификацията на служителите в Общинска администрация Кюстендил, чрез обучение в съответствие със стратегически ориентиран профил на компетентностите” – ОП „Административен капацитет" - Изпълнителят следва да изпълни дейности за информация и публичност, осигуряване на материали и консумативи за представяне на проекта чрез:
•изработване на листовки– 400 броя;
•изработване на плакати – 20 броя;
•публикации за напредъка на проекта, в регионални медии – 3 броя;
•Проведена заключителна пресконференция;
По Обособена позиция № 2 – „Изработване и доставка на рекламни материали и публикуване на съобщения за осигуряване на дейностите по информация и публичност и изпълнение на планираните събития по проект № 0070-ОКЛ-3.3. „Създаване на Областен информационен център в Община Кюстендил” – ОП „Техническа помощ” - Изпълнителят следва да изпълни дейности за информация и публичност, за популяризиране дейността и услугите на Областен информационен център – Кюстендил с помощта на изработване и доставка на брандирани рекламни материали и публикуване на прессъобщения, както и осигуряване на съоръжения за изпълнение на събития, част от две инициативи „Да спортуваме заедно” и „Новият програмен период 2014 – 2020” и подпомагане на дейността на Възложителя при разпространение на информация и публичност, съгласно Техническа спецификация - приложение №2;
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Изисквания за технически възможности и квалификация: 1.По всяка отделна обособена позиция - Участникът, самостоятелно или съвместно, за период от 3 /три/ години, считано до датата на подаване на документите за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка трябва успешно да е изпълнил най-малко 1 (един) договор, с предмет сходен с предмета на поръчката за съответната обособена позиция придружен от препоръка/и за добро изпълнение.
*** *** За „еднакви или сходни” с предмета на поръчката се приемат дейности по публичност и информираност на широката общественост за стартирането/приключването на проекти, целите, напредъка и постигнатите резултати, за партньорството между ЕС и бенефициентите и др., включващ изготвянето на брошури, рекламни материали, осигуряване на съоръжения за изпълнение на събития, публикации в печатни и електронни медии и/или организиране на пресконференции и др.;
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Всяка оферта задължително трябва да съдържа:
1./ Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника (образец № 1);
2./ Представяне на участника, което включва:
2.1./ Административни сведения за участника –попълва се (образец №2);
2.2./Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държава, в която кандидатът или участникът е установен, като и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата;2.3./ Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП – попълва се Образец № 3 (оригинал);
*** В декларацията се включва и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя;3./ Нотариално заверено пълномощно на лицата подписали офертата, в случай, че нямат представителни функции (оригинал);4./ Декларация – срок на валидност на офертата, съгласно чл. 101в, ал. 1, т.4 от ЗОП – Образец № 4 (оригинал);5./ Списък на изпълнени договори с предмет еднакъв или сходен на предмета на поръчката за последните 3 години, считано до датата на подаване заявлението или на офертата (Образец № 5) с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка и услуга;
6./ Декларация по чл. 56, ал.1, т.8 от ЗОП – за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената на подизпълнителите по Образец № 6(оригинал);7./ Декларация по чл. 56, ал.1, т.12 от ЗОП – за приемане на условията на договора – попълва се Образец № 7 от документацията за участие (оригинал);8./ Предложение за изпълнение на поръчката, съгласно чл. 101в, ал. 1, т. 2 във връзка с чл. 101б, ал.1, т. 3 от ЗОП (образец № 8) - съдържащо техническото предложение на Участника за изпълнение на поръчката, включително срок за изпълнение на поръчката, както и приложена парафирана Техническа спецификация – Приложение № 1 и/или Приложение № 2; 9./ Ценово предложение, съгласно чл. 101в, ал. 1, т. 3 от ЗОП – по образци № 9.1 и/или №9.2 (оригинал);
*** Офертите, които съдържат ценово предложение надвишаващо максимално допустимата стойност, не се разглеждат.
Публичната покана и образците на документи са публикувани на интернет адреса на община Кюстендил - http://kustendil.bg/index.php?оption=com_content&task=view&id=1573&Itemid=455.
Желаещите да участват в процедурата за възлагане на обществената поръчка подават на адреса на Възложителя: гр.Кюстендил, пл.”Велбъжд” №1, ет.1, стая № 10, до 17.00 часа на13.10.2014 година лично или чрез упълномощено лице или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка офертите си в запечатан непрозрачен плик, в горния десен ъгъл на който е изписано:„Дейности по информация и публичност по проекти, обособени в самостоятелни позиции“:
за обособена позиция "........................................", както и адрес за кореспонденция,телефон, факс и електронен адрес .
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: