Версия за печат

BG-Кюстендил

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Кюстендил, пл."Велбъжд"№1, За: Ганка Рублева, РБ 2500, Кюстендил, Тел.: 078 550815, E-mail: ob_porachki@kustendil.bg, Факс: 078 550815

Място/места за контакт: Община Кюстендил

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kustendil.bg.

Адрес на профила на купувача: http://kustendil.bg/index.php?option=com_content&task=view&id=1573&Itemid=455.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Дейности по информация и публичност по проекти, обособени в самостоятелни позиции”: Обособена позиция №1 – „Дейности по информация и публичност по проект „Повишаване на квалификацията на служителите в Общинска администрация Кюстендил, чрез обучение в съответствие със стратегически ориентиран профил на компетентностите” – ОП „Административен капацитет”; Обособена позиция №2 -„Изработване и доставка на рекламни материали и публикуване на съобщения за осигуряване на дейностите по информация и публичност и изпълнение на планираните събития по проект № 0070-ОКЛ-3.3. „Създаване на Областен информационен център в Община Кюстендил” – ОП „Техническа помощ”;

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

22000000, 22100000, 22120000, 79340000, 37400000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти
Печатни книги, брошури и диплянки
Публикации
Рекламни и маркетингови услуги
Спортни артикули и екипировка


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

С възлагането на настоящата обществена поръчка се цели да бъдат избрани изпълнители за извършване на услугите на: •Проект „Повишаване на квалификацията на служителите в Общинска администрация Кюстендил, чрез обучение в съответствие със стратегически ориентиран профил на компетентностите” Бюджетна линия BG051PO002/13/2.2-14, Приоритетна ос ІІ. „Управление на човешките ресурси”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, одобрен за финансиране с договор № М13-20-167/11.08.2014 година; •Проект № 0070-ОКЛ-3.3. „Създаване на областен информационен център в Община Кюстендил”, рег. номер на договора BG161PO002-3.3.02-00016-C0001 по Оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие; По Обособена позиция № 1 - „Дейности по информация и публичност по проект „Повишаване на квалификацията на служителите в Общинска администрация Кюстендил, чрез обучение в съответствие със стратегически ориентиран профил на компетентностите” – ОП „Административен капацитет" - Изпълнителят следва да изпълни дейности за информация и публичност, осигуряване на материали и консумативи за представяне на проекта чрез: •изработване на листовки– 400 броя; •изработване на плакати – 20 броя; •публикации за напредъка на проекта, в регионални медии – 3 броя; •Проведена заключителна пресконференция; По Обособена позиция № 2 – „Изработване и доставка на рекламни материали и публикуване на съобщения за осигуряване на дейностите по информация и публичност и изпълнение на планираните събития по проект № 0070-ОКЛ-3.3. „Създаване на Областен информационен център в Община Кюстендил” – ОП „Техническа помощ” - Изпълнителят следва да изпълни дейности за информация и публичност, за популяризиране дейността и услугите на Областен информационен център – Кюстендил с помощта на изработване и доставка на брандирани рекламни материали и публикуване на прессъобщения, както и осигуряване на съоръжения за изпълнение на събития, част от две инициативи „Да спортуваме заедно” и „Новият програмен период 2014 – 2020” и подпомагане на дейността на Възложителя при разпространение на информация и публичност, съгласно Техническа спецификация - приложение №2;

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

49478 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. Кюстендил

NUTS:

BG415

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изисквания за технически възможности и квалификация: 1.По всяка отделна обособена позиция - Участникът, самостоятелно или съвместно, за период от 3 /три/ години, считано до датата на подаване на документите за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка трябва успешно да е изпълнил най-малко 1 (един) договор, с предмет сходен с предмета на поръчката за съответната обособена позиция придружен от препоръка/и за добро изпълнение. *** *** За „еднакви или сходни” с предмета на поръчката се приемат дейности по публичност и информираност на широката общественост за стартирането/приключването на проекти, целите, напредъка и постигнатите резултати, за партньорството между ЕС и бенефициентите и др., включващ изготвянето на брошури, рекламни материали, осигуряване на съоръжения за изпълнение на събития, публикации в печатни и електронни медии и/или организиране на пресконференции и др.;

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

13/10/2014 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Всяка оферта задължително трябва да съдържа: 1./ Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника (образец № 1); 2./ Представяне на участника, което включва: 2.1./ Административни сведения за участника –попълва се (образец №2); 2.2./Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държава, в която кандидатът или участникът е установен, като и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата;2.3./ Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП – попълва се Образец № 3 (оригинал); *** В декларацията се включва и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя;3./ Нотариално заверено пълномощно на лицата подписали офертата, в случай, че нямат представителни функции (оригинал);4./ Декларация – срок на валидност на офертата, съгласно чл. 101в, ал. 1, т.4 от ЗОП – Образец № 4 (оригинал);5./ Списък на изпълнени договори с предмет еднакъв или сходен на предмета на поръчката за последните 3 години, считано до датата на подаване заявлението или на офертата (Образец № 5) с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка и услуга; 6./ Декларация по чл. 56, ал.1, т.8 от ЗОП – за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената на подизпълнителите по Образец № 6(оригинал);7./ Декларация по чл. 56, ал.1, т.12 от ЗОП – за приемане на условията на договора – попълва се Образец № 7 от документацията за участие (оригинал);8./ Предложение за изпълнение на поръчката, съгласно чл. 101в, ал. 1, т. 2 във връзка с чл. 101б, ал.1, т. 3 от ЗОП (образец № 8) - съдържащо техническото предложение на Участника за изпълнение на поръчката, включително срок за изпълнение на поръчката, както и приложена парафирана Техническа спецификация – Приложение № 1 и/или Приложение № 2; 9./ Ценово предложение, съгласно чл. 101в, ал. 1, т. 3 от ЗОП – по образци № 9.1 и/или №9.2 (оригинал); *** Офертите, които съдържат ценово предложение надвишаващо максимално допустимата стойност, не се разглеждат. Публичната покана и образците на документи са публикувани на интернет адреса на община Кюстендил - http://kustendil.bg/index.php?оption=com_content&task=view&id=1573&Itemid=455. Желаещите да участват в процедурата за възлагане на обществената поръчка подават на адреса на Възложителя: гр.Кюстендил, пл.”Велбъжд” №1, ет.1, стая № 10, до 17.00 часа на13.10.2014 година лично или чрез упълномощено лице или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка офертите си в запечатан непрозрачен плик, в горния десен ъгъл на който е изписано:„Дейности по информация и публичност по проекти, обособени в самостоятелни позиции“: за обособена позиция "........................................", както и адрес за кореспонденция,телефон, факс и електронен адрес .

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

10/10/2014