Версия за печат

BG-Стара Загора

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Агенция "Пътна инфраструктура" - Областно пътно управление - Стара Загора, бул. "Патриарх Евтимий" № 125, За: инж. Мехмед Осман Мехмед - Директор; Албена Танева-Ганчева - Началник отдел "Административно обслужване"/Гл. юрисконсулт, Р България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 604459; 042 602415, E-mail: opu_sz@abv.bg, Факс: 042 600246

Място/места за контакт: Областно пътно управление - Стара Загора

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.api.bg.

Адрес на профила на купувача: www.api.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка на дърва за огрев за нуждите на АПИ – ОПУ – Стара Загора за отоплителния сезон 2014/2015г.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

03413000

Описание:

Дърва за горене


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Общо 27 куб. метра. дърва, от които за: Районна пътна служба Чирпан – 10м3 дърва за огрев; Кантон Гълъбово – 5м3 дърва за огрев; РПС – Раднево – 5м3 дърва за огрев; Кантон Средец – 7м3 дърва за огрев;

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

1575 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. Стара Загора

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Дърва за огрев - метрови от широколистна дървесина – бук, дъб или габър, които отговарят на БДС

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

15/10/2014 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Всеки участник трябва да оферта в съответствие с изискванията на ЗОП и на Възложителя. 1.Подготовка на офертите: Участникът ще бъде отстранен от участие, ако:в офертата си е поставил условия и изисквания, които не отговорят на обявените в документацията;представил е повече от една оферта;представил е оферта с варианти;представил е самостоятелна оферта, въпреки че в офертата на друг участник е посочен като подизпълнител;представил е оферта, в която е посочил подизпълнител, но не е приложил декларация на подизпълнителя.Офертата се изготвя на български език съгласно приложения образец и се подписва от лицето, представляващо участника, съгласно представените регистрационни документи или изрично упълномощен представител с правомощия по ЗОП. По изключение в офертата могат да бъдат изписани на латиница специфични технически или търговски термини.Всички приложени в офертата документи трябва да бъдат номерирани с последователни номера, а копията на документите - да са заверени с надпис „вярно с оригинала” и подписани от представител или пълномощник на участника. 2.Съдържание на офертите: Всяка оферта, подадена от участник, трябва да съдържа следните документи: Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника;Административни сведения – по приложения образец.Документи, удостоверяващи търговско-правния статут на участника:За физическите лица – документ за самоличност. За чуждестранно юридическо лице - документ за регистрация съобразно националното му законодателство, като документът се представя в официален превод. За обединение, което не е юридическо лице се представя при участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. С офертата си участниците могат без ограничения да предлагат ползването на под-изпълнители; Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал.9 от ЗОП, подписана от лицата по чл.47 ал.4 ЗОП – от участника и посочените подизпълнители. Когато участникът в процедура е чуждестранно лице или обединения на такива лица, декларацията за посочените обстоятелства се представят в легализиран превод. При участие на обединение, посочените декларации се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението;Декларация от участника за подизпълнителите, когато участникът предвижда такива, видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители.Декларация за приемане на условията в проекта на договор (по приложения образец); Предложение за изпълнение на поръчката, изготвено в съответствие с приложения образец и подписано от законния представител на участника или пълномощник с изрично нотариално заверено пълномощно. Предложение, което е непълно или не отговаря на всички изисквания, отразени в настоящата документация ще бъде отстранено от участие и няма да бъде разглеждано и оценявано; Ценово предложение за изпълнение на поръчката, подписано от законния представител на участника или пълномощник с изрично нотариално заверено пълномощно. Предложената от участника цена не може да надхвърля определената максимална цена за поръчката в размер на 1575.00лв. без ДДС или Ценовото предложение се представя в отделен непрозрачен плик; Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от платежен документ за гаранция за участие в размер на 15.75 лв, представляващи 1 на сто от прогнозната стойност на поръчката. Гаранциите да бъдат внесени по банкова сметка: Банка: УНИКРЕДИТ БУЛБАНК , клон Стара Загора;IBAN: BG85 UNCR 763033;BIC: UNCRBGSF; Титуляр: ОПУ Ст. Загора. Отварянето на офертите ще се състои на 16.10.2014г. от 15.00ч. в залата на ОПУ-Ст. Загора, бул"П.Евтимий" 125

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

15/10/2014