ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Съвет за електронни медии, бул. "Шипченски проход" 69, За: Евгени Димитров, Златка Георгиева, България 1574, София, Тел.: 02 9708844; 02 9708837, E-mail: it@cem.bg, Факс: 02 9733769
Място/места за контакт: бул. "Шипченски проход" 69
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.cem.bg.
Адрес на профила на купувача: www.cem.bg.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Поддържане, обслужване и оптимизиране на софтуерната част на Интегрираната система за мониторинг на Съвета за електронни медии
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
48611000
Описание:
Софтуерни пакети за бази данни
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Записване, съхраняване и осигуряване на достъп до най-малко 60 радио- и телевизионни програми в централния офис в София и до най-малко по 18 програми в регионалните центрове в градовете Благоевград, Бургас, Велико Търново, Видин и Пловдив
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
в офисите на СЕМ - централен и регионални (описани по-горе) и дистанционно от офиса на изпълнителя
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
А) изпълнителят трябва да осигурява:
а) 24 часа 7 дни в седмицата едновременно записване на възможния максимум телевизионни и радиопрограми в централния офис на СЕМ;
б) 24 часа 7 дни в седмицата едновременно записване на телевизионни и радиопрограми за регионалните центрове на Съвета в градовете Бургас, Благоевград, Велико Търново, Видин и Пловдив съобразно конкретните оптимални условия - възможните за приемане програми.
в) неограничен и непрекъснат достъп на служителите от дирекция “Специализирана администрация” до постъпилите в системата аудио/видео файлове чрез всички функции на модула “Записващ каталожен интерфейс”;
г) достъп на работните станции до записаните файлове и операции със записаните файлове до 60 минути след приключване на записа (с допустимо 10-процентно отклонение);
д) съхранение на записаните файлове в централния офис с възможност за пълен достъп и работа с тях до 3 месеца след деня на записа за централния офис в гр. София и до 20 дни за регионалните центрове;
е) поддържане на възможност за работа на работните станции с пълния капацитет на приложенията “LogSyg Manager” и “No Logo”;
ж) време за реакция при възникване на проблем не повече от три часа и време за отстраняване на проблем не повече от шест часа;
з) възможности за периодично експортиране на данни от сторидж масива на системата и своевременното му освобождаване от неоперативни архивирани единици/файлове/ с прехвърляне върху подходящи външни носители;
и) ежемесечен отчет пред СЕМ за текущото състояние и изпълнение на дейностите.
Б) изпълнителят да извърши пълен оглед и одит на актуалното състояние на действащата ИСМ – описание на системната архитектура, на функционалното взаимодействие на отделните й модули, като посочи проблемни зони и рискове и даде финансово обосновани предложения за преодоляването им;
В) изпълнителят да се ангажира с денонощен телефон за поддръжка на ИСМ в режим на работа включително и в почивни и празнични дни;
Г) изпълнителят да представя месечни доклади пред Съвета за състоянието на системата с препоръки за подобряване сигурността на работата й.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
А) Техническо предложение – 50% (максимално 100 точки)
Предложението се оценява по следните показатели:
1. опит в оперирането със сървъри Linux и Windows и с база данни Oracle с относителна тежест 70%;
2. време за отстраняване на възникнали проблеми с относителна тежест 15%;
3. време за реакция при повикване с относителна тежест 15%;
Б) Ценово предложение – 50% (максимално 100 точки)
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: