Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Съвет за електронни медии, бул. "Шипченски проход" 69, За: Евгени Димитров, Златка Георгиева, България 1574, София, Тел.: 02 9708844; 02 9708837, E-mail: it@cem.bg, Факс: 02 9733769

Място/места за контакт: бул. "Шипченски проход" 69

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.cem.bg.

Адрес на профила на купувача: www.cem.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Поддържане, обслужване и оптимизиране на софтуерната част на Интегрираната система за мониторинг на Съвета за електронни медии

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

48611000

Описание:

Софтуерни пакети за бази данни


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Записване, съхраняване и осигуряване на достъп до най-малко 60 радио- и телевизионни програми в централния офис в София и до най-малко по 18 програми в регионалните центрове в градовете Благоевград, Бургас, Велико Търново, Видин и Пловдив

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

50000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

в офисите на СЕМ - централен и регионални (описани по-горе) и дистанционно от офиса на изпълнителя

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

А) изпълнителят трябва да осигурява: а) 24 часа 7 дни в седмицата едновременно записване на възможния максимум телевизионни и радиопрограми в централния офис на СЕМ; б) 24 часа 7 дни в седмицата едновременно записване на телевизионни и радиопрограми за регионалните центрове на Съвета в градовете Бургас, Благоевград, Велико Търново, Видин и Пловдив съобразно конкретните оптимални условия - възможните за приемане програми. в) неограничен и непрекъснат достъп на служителите от дирекция “Специализирана администрация” до постъпилите в системата аудио/видео файлове чрез всички функции на модула “Записващ каталожен интерфейс”; г) достъп на работните станции до записаните файлове и операции със записаните файлове до 60 минути след приключване на записа (с допустимо 10-процентно отклонение); д) съхранение на записаните файлове в централния офис с възможност за пълен достъп и работа с тях до 3 месеца след деня на записа за централния офис в гр. София и до 20 дни за регионалните центрове; е) поддържане на възможност за работа на работните станции с пълния капацитет на приложенията “LogSyg Manager” и “No Logo”; ж) време за реакция при възникване на проблем не повече от три часа и време за отстраняване на проблем не повече от шест часа; з) възможности за периодично експортиране на данни от сторидж масива на системата и своевременното му освобождаване от неоперативни архивирани единици/файлове/ с прехвърляне върху подходящи външни носители; и) ежемесечен отчет пред СЕМ за текущото състояние и изпълнение на дейностите. Б) изпълнителят да извърши пълен оглед и одит на актуалното състояние на действащата ИСМ – описание на системната архитектура, на функционалното взаимодействие на отделните й модули, като посочи проблемни зони и рискове и даде финансово обосновани предложения за преодоляването им; В) изпълнителят да се ангажира с денонощен телефон за поддръжка на ИСМ в режим на работа включително и в почивни и празнични дни; Г) изпълнителят да представя месечни доклади пред Съвета за състоянието на системата с препоръки за подобряване сигурността на работата й.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

А) Техническо предложение – 50% (максимално 100 точки) Предложението се оценява по следните показатели: 1. опит в оперирането със сървъри Linux и Windows и с база данни Oracle с относителна тежест 70%; 2. време за отстраняване на възникнали проблеми с относителна тежест 15%; 3. време за реакция при повикване с относителна тежест 15%; Б) Ценово предложение – 50% (максимално 100 точки)

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

23/10/2014 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

www.cem.bg

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

23/10/2014