Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

"Мини Марица - изток" ЕАД, ул. "Георги Димитров" №13, За: Георги Николов – експерт търговия, отдел "Търговски"; Атанас Генчев – главен инж.ен. Мр.ВН и Свр., отдел "ЕСР Марица-изток", България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3107/; 0417 83305/3158/, E-mail: gnikolov@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел „Търговски”, отдел "ЕСР Марица-изток"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/bg/public_kof.php.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на поръчката е доставка и въвеждане в експлоатация на два броя акумулаторна батерия със зарядно устройство и стелаж, която ще замени акумулаторните батерии с изтекъл ресурс на подстанции „ЦРБ“ и „Бели бряг“, съгласно Техническа спецификация посочена в профила на купувача. Поръчката е необходима за подмяна на cъществуващите акумулаторни батерии и токоизправители за тях, които са с изтекъл ресурс.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

31440000

Описание:

Батерии


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно Техническата спецификация, публикувана в профила на купувача.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

20584 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Място на доставка: складова база на Възложителя /отдел „Логистика и контрол”/, гр. Раднево. Място на монтаж и въвеждане в работа: на територията на Възложителя – подстанции „ЦРБ”, гр. Раднево и п/ст „Бели Бряг” - рудник „Трояново-север”, с. Ковачево.

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изисквания към изпълнението: съгласно техническата спецификация. 2. Срок за изпълнение на поръчката – доставка до 90 /деветдесет/ дни от датата на подписването на договор, монтаж и въвеждане в работа до 30 /тридесет/ дни след доставката съгласувано с Възложителя. 3. Да се представи сертификат от МВР-НИПАБ-НСПАБ относно противопожарната и аварийна безопасност на предлаганата акумулаторна батерия. 4. Производителят на предлаганите изделия и участникът в процедурата да са сертифицирани по ISO 9001:2008 или еквивалент - /доказва се с копие на валиден сертификат, придружен с превод на български език/. В случай, че предлаганите изделия са с различни страни на произход, то следва да се представят сертификати по ISO 9001:2008 или еквивалент издадени на името на производителя от всяка една посочена страна на произход. 5. Начин на фактуриране и плащане: Плащането се извършва до 30 (тридесет) календарни дни след цялостно изпълнение предмета на поръчката, срещу представена фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол. Срокът на плащане тече от датата на последно представения документ. 6. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 7. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

13/10/2014 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.Отварянето на офертите ще се извърши публично на 14.10.2014 г. от 09:00 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

12/10/2014