Версия за печат

BG-Перник

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Целодневна детска градина № 6 "Българче", ул.Минск № 9, За: Соня Запрова, България 2304, Перник, Тел.: 076 672512, E-mail: tsdg_balgarche@abv.bg

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.pernik.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Периодични доставки на хранителни продукти за нуждите на ЦДГ № 6 Българче" по предварителна заявка до склада на Възложителя.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

15100000, 15500000, 15600000, 15800000, 15810000

Описание:

Месо и месни продукти
Млечни продукти
Мелничарски продукти, нишесте и нишестени продукти
Различни хранителни продукти
Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Ежедневна доставка на хляб; Периодична доставка по заявка на тестени изделия; Периодична доставка по заявка на месо и месни продукти; Периодични доставки по заявка на мляко и млечни продукти; Периодични доставки по заявка на консерви - зеленчукови и плодови; Периодични доставки по заявка на захар и захарни изделия; Периодични доставки по заявка на пресни плодове и зеленчуци по Наредба № 16; Периодични доставки по заявка на птичи яйца; Периодични доставки по заявка на варива, пакетирани стоки и др.; Количествата на хранителните продукти са описани в Количествената сметка - Приложение № 1 В случай, че участник предлага цена за изпълнение на поръчката, която е по - висока от прогназната стойност на поръчката се отстранява от участие.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

39167 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Сградата на ЦДГ № 6 "Българче"

NUTS:

BG414

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Участникът в процедурата трябва да отговаря на следните минимални изисквания за технически възможности и квалификация: 1. Да е изпълнил поне един договор с предмет, сходен или еднакъв с предмета на обществената поръчка през последните три години до крайния срок за подаване на офертите. Под сходен предмет следва да се разбира – доставка на хранителни продукти. 2. Да разполага с поне едно транспортно средство за изпълнение на поръчката, регистрирани в ОДБХ за превоз на хранителни продукти. 3. Да притежават валидно удостоверение за регистрация на обект по чл.12 от Закона за храните на територията на Община Перник, от което да е видно, че участникът има право да произвежда и/или търгува с хранителни продукти,обхващащи всички групи храни, за които участникът кандидатства ,издадено от ОДБХ – заверено копие. 4. Участникът следва да притежава сертификат, удостоверяващ, че има разработена и внедрена НАССР система.Участникът не е длъжен да представя такъв сертификат ако има въведен сертификат за управление на качеството по EN ISO 22000:2005 с област на приложение продажба и доставка на хранителни продукти или еквивалентни. В офертата си участника представя следните документи: 1. Административни сведения за участника (Образец); 2. Документи за регистрация, както следва: 2.1. Заверено копие от документ за регистрация на участника или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, или документ за самоличност, когато е физическо лице. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът/ите за регистрация се представя в официален превод. Ако участникът е обединение, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2.2. Заверено копие от удостоверение за актуално състояние. 2.3 Споразумение за създаване на обединение (когато е приложимо) 3. Списък- декларация на доставките, сходни или еднакви с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години до крайния срок (Образец) с посочени стойности, предмет и период на изпълнение с приложени доказателства за извършената доставка. 4. Декларация за техническото оборудване (Образец), придружена с Валидно удостоверение за регистрация за обекти по чл.12 от Закона за храните от които да е видно, че участникът има право да произвежда и/или търгува с хранителни продукти,обхващащи всички групи храни, за които участникът кандидатства, издадено от ОДБХ – заверено копие, за транспортните средства за изпълнение на поръчката документа за регистрация в ОДБХ. Към декларацията се прилагат доказателства, че разполагат с техническото оборудване. 5. Сертификат, удостоверяващ, че кандидатът има разработена и внедрена НАССР система.Участникът не е длъжен да представя такъв сертификат ако има въведен сертификат за управление на качеството по EN ISO 22000:2005 с област на приложение продажба и доставка на хранителни продукти или еквивалентни 6. Техническо предложение – (Образец); 7. Ценово Предложение – (Образец) с приложение КСС и актуален бюлетин на САПИ; 8. Декларация по чл. 47, ал.9 за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1 от ЗОП – (Образец); 9. Декларация за приемане на условията в проекта на договора - (Образец); 10. Декларация за използване на подизпълнител –(Образец); 11.Декларация за съгласие на подизпълнител – (Образец); Офертата се представя окомплектована в запечатан непрозрачен плик. На плика с офертата участника отбелязва наименованието на предмета на обществената поръчка: „Периодични доставки на хранителни продукти за нуждите на ЦДГ № 6 Българче, актуален адрес и наименование на участника.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

07/10/2014 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Хранителните продукти следва да отговарят на изискванията на следните закони и подзаконови нормативни актове: 1. Закона за храните; 2. Наредба № 5/25.05.2006г. за хигиената на храните, издадена на основание чл.17, ал.2 от Закона за храните 3. Наредба №6/10.08.2011г. за здравословно хранене на децата на възраст от 3 до 7 години в детски заведения; 4. Наредба №9/16.09.2011г. за специфичните изисквания към безопасността и качеството на храните, предлагани в детските заведения и училищата; 5. Наредба за изискванията към храните на зърнена основа и към детските храни, предназначени за кърмачета и малки деца; 6. Наредба №16/28.05.2010г., изм. бр.71 от 13.09.2011г. за изискванията за качество и контрол за съответствие на пресни плодове и зеленчуци издадена от МЗХ. 7. Наредба за изискванията за етикиране и представяне на храните 8. Наредба № 2 от 7 март 2013 г. за здравословно хранене на децата на възраст от 0 до 3 години в детските заведения и детските кухни. Хранителните продукти трябва да бъдат първо качество. Всяка доставена партида хранителни продукти трябва да бъде придружена със сътветните сертификати за качество и произход на продуктите, съгласно изискванията на Закона за храните, както и стокова разписка. Срок за изпълнение: една година; Цени, Ценообразуване и плащане Цената включва всички разходи по доставката франко хранителен склад на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, в ЦДГ № 6 „Българче", кв. Изток, ул. Минск № 9. Предвидените количества в Количествената сметка са прогнозни, като Възложителят си запазва правото да заяви и по-малки количества в зависимост от потребностите на ЦДГ № 6 „Българче”. Доставната цена на всеки продукт е равна на процентно съотношение между първоначално предложената цена от Изпълнителя /Цпредл/ и цената на САПИ ЕООД /Цсапи/ към същия момент, умножено по цената на САПИ ЕООД по бюлетина за съответния месец за област Перник. Участникът при изпълнението на поръчката следва ежемесечно да предоставя за своя сметка бюлетина на “САПИ” ЕООД на Възложителя. Определянето на цената става по следната формула: К= (Ц предл. / Ц сапи) х 100 в % където Ц продукт = К . Ц сапи Ц сапи – цени от “САПИ“ ЕООД за всеки продукт по отделно. Доставната цена ще се актуализира на всеки 30 /тридесет/ дни като се запазва процентното съотношение между предложената цена от определения участник за изпълнител на поръчката и усреднената цена на едро за област Перник за отделните продукти, обявена в периодичния бюлетин на "САПИ" ООД към момента на публикуване на публичната покана. Полученото процентно съотношение между двете цени ще се запазва постоянно при последващи промени в цените през времето на изпълнение на поръчката. При подписване на договора, участникът определен за изпълнител представя документи за удостоверяване на липсата на обостоятелства по чл.47, ал.1, т. 1 от ЗОП, декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП и гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % от стойността на договора. Неразделна част от настоящата публична покана са образци на документи, публикувани на сайта на Община Перник www.pernik.bg в Раздел Профил на купувача. Отварянето на офертите на участниците ще се извърши на 09.10.2014 г. от 15:00 ч. в Методичния кабинет в сградата на ЦДГ № 6 Българче, находящ се в кв. Изток, ул. Минск № 9.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

07/10/2014