Версия за печат

BG-гр.Бургас

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Агенция"Пътна инфраструктура"-Областно пътно управление-Бургас, ул."Цариградска" №30, За: Севдалина Лазарова, РБългария 8000, гр.Бургас, Тел.: 056 893374, E-mail: opuburgas@abv.bg, Факс: 056 844415

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.api.government.bg..

Адрес на профила на купувача: http://api.government.bg/publichni_pokani.php..


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Изработване на технически проект за ремонтно-възстановителни работи на обект:"Път ІІ-99 "Бургас-Царево" надлез при км 3+453/Ченгене скеле/, мост при км 20+504/п.в.Созопол/ и надлез при км 43+249/п.в.Приморско/и упражняване на авторски надзор по смисъла на ЗУТ и действащите подзаконови нормативни актове на всички части на техническия проект.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

71322300

Описание:

Услуги по проектиране и конструиране на мостове


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Изработване на технически проект за ремонтно-възстановителни работи на обект:"Път ІІ-99 "Бургас-Царево" надлез при км 3+453/Ченгене скеле/, мост при км 20+504/п.в.Созопол/ и надлез при км 43+249/п.в.Приморско/и упражняване на авторски надзор

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

45000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

територията на област Бургас

NUTS:

BG341

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Икон. и ф-сово състояние.1.1. Участн. в процед. трябва да отговаря на следните изисквания за икон. и ф-сово състояние:1.1.1.Да разполага с ф-сов ресурс в размер на 15 000лв. без вкл.ДДС.Доказва се с издадено по надлежен ред удостоверение от банка.; 2. Техн. възможности и квалификация. 2.1.Изисквания за техн. възможности и квалификация:2.1.1. Да представи списък на услугите за последните 3г(2011,2012 и 2013), които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка /проектиране на най-малко3 бр. големи съоръжения с отвор по-голям или равен на 20м./с посочване на стойностите и датите на възлагане, заедно с доказателство за извършената услуга. Информ. по тази т. 2.1.1 се представя във формата на попълнено Прил. №7. Изпълнението на посочените в Прил. №7 договори се доказва с: копие от д-вор, платежни документи-сертификати,от които е видна окончателната с-ст на д-вора(сертификат за завършване,серт. за получено окончателно плащане или фактура за окончателно плащане, протокол на ЕТИС);2.1.2.Да има възможност да осигури техн. оборудване и софтуер(приложен и специализиран) за изпълн. на ОП,както следва: 2.1.2.1.Техн.оборудване-минимален набор:а)тотална станция-1 бр.;б)нивелир-1бр.;в)компютри-2 бр;г)транспортни средства-1 бр.;2.1.2.2. Софтуер (приложен и специализиран)-минимален набор:а)геодезически;б)статически програми в) за автоматизирано изготвяне на чертежи (автоматизирано проектиране);г)за оформяне на проект. документация-текстообработващи програми, електронни таблици и др.Информацията по тази точка се представя във формата на попълнено Прил.№ 8.Списък на техн. оборудване и софтуер (приложен и специализиран) за изпълн. на ОП.Списъкът съдържа наименование на софтуера(приложен и специализ),области на приложението му при изпълнението на ППР.2.1.3.Да разполага с екип,който ще отговаря за изпълнение на ОП включващ Приложение №15:2.1.3.1Ръков. служители за съответната специалност с квалификация и професионален опит:а)Ръководител на екипа 1 човек:ръководи цялостното проектиране на обектите,координира изработването на отделните части на проектите,съобразно изискванията на ЗП и приложимото българско законодателство, подпомага и информира заинтересованите страни;да има образ. степе “магистър”, спец “Трансп стр”,ПГС или еквивал;проф опит в път и мостово стр-не по-малко от 10г.;специф проф опит в проект на път и мостове-не по-малко от 7г. и с пълна проект правоспос;да е бил ръков. на екип за израб. на най-малко 3 проекта за гол. съоръжения.б) Водещ проектант по част Конструкт 1 човек. 2.1.4. Участникът да извърши проектирането в съответствие с БДС EN 1992-2 Еврокод 2; 3. Изискуеми документи и информация: Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника.;2. Оферта /Приложение №4/; 3.Посочване на ЕИК; 4. Документ за гаранция за участие.В случай, че гаранцията за участие е банкова се попълва-Приложение№9; 5. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а”, „б”, „в”, „г” и „д”, т. 2, т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП и по чл. 47, ал. 2, т. 1, т. 2а (1-во предл.), т. 4 и т. 5 от ЗОП, изготвени съгласно образец - Приложение №1; 6. Административни сведение - Приложение № 2; 7. Декларация за приемане условията на договора - Приложение № 11; 9.Декларация за солидарна отговорност-Приложение № 3; 10.Проект на договор - Приложение №16; 11. Техническа оферта - Предложение за изпълнение на поръчката - Приложение № 5;12. Ценова оферта - Приложение №6 ведно с КСС №№6.1; 13. Декларация за участие на подизпълнител- Приложение № 19;14.Биографична справка - Приложение № 14; 15.Декларация по чл.51, ал.1, т.8 от ЗОП-Приложение № 16; 17. Декларация по чл.55, ал.7 от ЗОП-Приложение № 17; Банкова гаранция за участие по образец-Приложение №9 или парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (администрацията на АПИ-ОПУ-Бургас): Банка:УниКредит Булбанк – Бургас IBAN: BG58UNCR 9660 3314 7556 10 BIC: UNCRBGSF

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Качество на техническото предложение 70% Оценка на финансовото предложение 30%

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

02/10/2014 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Други изисквания: 1.Срок на валидност на офертите – 90 дни от датата на подаването им; 3. Срок за изпълнение на поръчката - 30 календарни дни,считано от датата на сключване на договора. 4. Офертата трябва да бъде изготвена съгласно приложените образци на документи и да отговаря на условията на Възложителя; 5. Участник, който не отговаря на изискванията на възложителя не се класира; 6. Участникът избран за изпълнител, при подписване на договора следва да представи: • документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен регистър, както и декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5.; • оригинал на гаранция за изпълнение на поръчката в размер на пет на сто от стойността на поръчката. Гаранцията се представя в една от следните форми: - банкова гаранцията по образец съгласно Приложение № 10 или парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (администрацията на АПИ-ОПУ-Бургас): Банка:УниКредит Булбанк – Бургас IBAN: BG58UNCR 9660 3314 7556 10 BIC: UNCRBGSF; SF 14.Банкова гаранция за изпълнение на договор за възлагане-Приложение №10; При подписване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи застрахователна полица по чл.чл. 171, ал.1 от ЗУТ; Предаване на офертата: 1.Офертата и всички останали док. към нея, трябва да бъде представена в запечатан непрозрачен плик.Ако се използват самозалепващи се пликове, те трябва да бъдат затворени с леплива лента, като участникът следва да постави печат върху лентата и/или да се подпише.2.Ценово предложение, съгласно Приложение № 6 се представя в отделен запечатан плик. 3.Върху плика трябва да бъде отбелязана следната информация:- адрес на възложителя: Агенция „Пътна инфраструктура”-Областно пътно управление-Бургас, гр.Бургас, ул. „Цариградска” № 30;- наименование, адрес, телефон, факс и електронен адрес на участника и предмета на поръчката за която се представя офертата.Офертите следва да бъдат представени в Деловодството на Агенция "Пътна Инфраструктура" - ОПУ-Бургас до 17.00ч, на датата посочена в Раздел III. АПИ предоставя достъп по електронен път до Приложенията към поканата на интернет адреса на Възложителя: http://api.government.bg/publichni_pokani.php , Раздел "Публични покани", до изтичането на срока на валидност посочен в раздел ІV от настоящата покана.Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители (оригинално пълномощно, не е необходима нотариална заверка), както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Отаварянето на офертите ще се извърши на 03.10.2014г. от 10ч. в заседателната зала на ОПУ-Бургас, ул."Цариградска" №30

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

02/10/2014