Версия за печат

BG-АЛФАТАР

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

ОБЩИНА АЛФАТАР, УЛ."ЙОРДАН ПЕТРОВ "№ 6, За: ИВАН ПЕТРОВ ЕНЧЕВ, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 7570, АЛФАТАР, Тел.: 086 811610, E-mail: obshtina_alfatar@abv.bg, Факс: 086 811646

Място/места за контакт: ОБЩИНА АЛФАТАР

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: alfatar.egov.bg;.

Адрес на профила на купувача: alfatar.egov.bg;.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

ПРИГОТВЯНЕ И ДОСТАВЯНЕ НА ХРАНА ЗА ОБЯД ЗА УЧЕНИЦИТЕ ОТ ОУ „ ХРИСТО БОТЕВ ” ГР. АЛФАТАР, ОБЩИНА АЛФАТАР, ОБЛАСТ СИЛИСТРА ” в срок от 31.10.2014г. до 30.06.2015 г

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

55524000

Описание:

Приготвяне и доставяне на храна за ученически столове и бюфети


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

2014г. – до 5985 бр.;2015г. – до 10605 бр;.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

25053 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

ГР. АЛФАТАР, ОБЩИНА АЛФАТАР, ОБЛАСТ СИЛИСТРА,УЛ.”ХРИСТО БОТЕВ №3 ОУ „ ХРИСТО БОТЕВ"

NUTS:

BG325

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

В офертата си участника представя следните документи: І .Плик “№1 "Документи за подбор": 1.Заверено копие на удостоверение от Търговския регистър към Агенцията по вписванията съдържащо ЕИК на участника, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър; 2.Заверено копие на документи за регистрация на участника ( в т.ч и по ЗДДС); 3.Доказателства за финансово и икономическо състояние: 3.1.Копие от баланс и отчет за приходите и разходите от годишния финансов отчет за всяка една от последните три финансово приключени години (в съответствие със сроковете, регламентирани в ЗС), оформени съгласно изискванията на ЗС, както и/или доклад на независимия одитор – заверено от участника копие.;3.2.Справка – декларация за общия оборот на участника за 2011, 2012 и 2013 г. и специфичния оборот за 2011, 2012 и 2013 г., който се отнася до предмета на поръчката, т.е. оборота от дейност, сходна с предмета на настоящата обществена поръчка ; 4.Доказателства за технически възможности и квалификация; 4.1.Списък на договорите сключени и изпълнени успешно, през последните 3 години, придружен от препоръки за добро изпълнение на доставките, съдържащи изходящ номер от Възложителите за изпълнението на съответните договори, стойност. Препоръките (референции) за добро изпълнение на договорите по смисъла на предходното изречение следва да са издадени от Възложители на изпълнени договори и са представени в оригинал или копия с гриф вярно с оригинала с поставен подпис и мокър печат от участника;.4.2. Документ за собственост или договор за наем за помещението, в което ще бъде приготвяна храната за учениците и Удостоверение от БАБХ за регистрация на хранителен обект по чл. 12 от Закона за храните.; 4.3.Документ за собственост или договор за наем за МПС, чрез което ще се извършва доставката на приготвяната храна от обекти, регистрирани по чл.12 от Закона за храните, в случай че участникът не е наемател на стола на училището. ;.4.4.Списък на екипа(квалифицирания персонал), отговорен за изпълнение на обществената поръчка, придружен от трудови и/или граждански договори или други документи, удостоверяващи ангажираността на посочения екип за изпълнение на настоящата обществената поръчка, придружени с дипломи за завършено образование и/или други документи, удостоверяващи квалификацията на членовете на екипа;. 4.5.Документ, доказващ ангажираността на специалист - инструктор хранене при изпълнението на договора за доставка на храна по настоящата процедура както и диплома за завършено образование 5.Декларации за отсъствие на обстоятелства по чл.47, ал.1,2 и 5 от ЗОП; 6. Парафиран договор; 7.Административни сведения (по образец);ІІ. Плик „№2” Техническо предложение за изпълнение на поръчката; ІІІ. Плик „№3” Предлагана цена за изпълнение на поръчката; ІV.Оценяване на офертите: 4.1 Офертите ще се оценяват по критерия най ниска цена V.Съдържание на офертите:5.1 Всяка оферта трябва да съдържа един оригинал ; 5.2 Документите, систематизирани съобразно посочените изисквания, се запечатват в три непрозрачни плика, които се надписват в долния ляв ъгъл – ПЛИК №1”, ПЛИК №2 и ПЛИК №3 Трите плика се поставят И запечатват в един общ непрозрачен плик, На плика с офертата участника отбелязва наименованието на предмета на обществената поръчка, обособената позиция ; актуален адрес; телефон/факс/ e-mail, наименование на участника; Копия на документи представени към офертата се представят от участника с гриф”Вярно с оригинала” и заверено с подпис и свеж печат на участника.VІ.Гаранция за изпълнение на договора е в размер на - 1% (един процент) от стойността на договора без ДДС,представена под формата на парична сума, преведена по банкова сметка на община Алфатар : IBAN BG28STSA93003311249495 – Банка ДСК гр.Силистра, BIC STSABGSF

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

25/09/2014 10:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Документацията по настоящата обществена поръчка не се закупува. Всеки кандидат може свободно да я изтегли от горепосочените интернет страници. Документацията за участие в обществената поръчка е на разположение на всички заинтересовани на следния интернет адрес http://alfatar.egov.bg

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

24/09/2014