Версия за печат

BG-Бургас

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Териториално поделение на НОИ, бул. "Стефан Стамболов" № 126, За: Юра Митова - началник сектор "ЧРПОАСД", Р България 8001, Бургас, Тел.: 056 803790, E-mail: burgas@nssi.bg, Факс: 056 803740

Място/места за контакт: приемна, гише № 15

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.noi.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.noi.bg/aboutbg/buyer/currentbuyer/256-bur.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Абонаментна поддръжка на два броя асансьорни уредби, включително доставка на резервни части

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

50750000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на асансьори


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Абонаментна поддръжка на два броя асансьорни уредби - пътническа и товаро-пътническа. Максимално допустимата обща цена на поръчката не може да бъде по-висока от 2 300,00 лева без ДДС и следва да включва: · годишна абонаментна цена за поддръжка до 1 470,00 лева без ДДС; · останалата част от стойността на поръчката ще бъде използвана за заплащане доставката на резервни части и не може да надхвърля сумата от 830,00 лева без ДДС за целия срок на действие на договора.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

2300 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. Бургас, бул. "Стефан Стамболов" № 126

NUTS:

BG341

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изпълнителят да извършва функционални проверки и техническо обслужване на асансьорите в срокове и по ред, определени в инструкциите на проиводителя. Ако в инструкцията не е определен срок за функционалните проверки, те се извършват най-малко веднъж на 10 дни. 2.Всички консумативи са за сметка на Изпълнителя и цената им е включена в абонаментната поддръжка. 3.При необходимост от подмяна на дефектирала част, установено с констативен протокол, новата част да се влага след предварително съгласуване и изразено одобрение от Възложителя. Разходите за резервни части са за сметка на Възложителя и се заплащат отделно от стойността на услугата. 4.Изпълнителят се задължава да осигурява нови оригинални резервни части с гаранционен срок, отговарящи на техническите изисквания на съответната уредба, като представя документи, доказващи гаранционни срокове и сертификати за качество при тяхното влагане. 5.Изпълнителят следва да поема гаранция за извършените ремонтни работи в нормативно регламентираните срокове. 6.Абонаментното сервизно обслужване да обезпечава 24 часово аварийно дежурство, включително и през почивните и празничните дни. 7.Изпълнителят следва да осигури присъствие в срок от един час от получаване на заявка за авария, подадена от Възложителя. 8.Изпълнителят следва да възстановява след отказ асансьора в деня на получаване на заявката, освен в случая, когато възстановяването изисква повече от осем часа работа (труд), като в тези случаи да предприема действия на следващия работен ден. 9.Изпълнителят следва да декларира писмено, че ще спазва разпоредбите на Наредбата за безопасна експлоатация и технически надзор на асансьори. 10.Срокът за изпълнение на обществената поръчка е 12 (дванадесет) месеца, считано от датата на сключване на договора. 11.Изпълнителят да е вписан в регистъра съгласно чл. 36 ал.1 от Закона за техническите изисквания към продуктите (ЗТИП) и да представи актуално удостоверение за това от председателя на Държавната агенция за метрологичен и технически надзор или оправомощени от него длъжностни лица от ГД "Инспекция за държавен технически надзор". 12.При сключване на договор, определеният за изпълнител участник представя документи, издадени от компетентен орган за удостоверяване липсата на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някои от тези обстоятелства в публичен регистър или предоставянето им служебно на възложителя, и декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

30/09/2014 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Неразделна част от публичната покана е документацията за участие в поръчката, заедно с изготвените образци, достъп, до които е осигурен на адрес: http://www.noi.bg/aboutbg/buyer/currentbuyer/256-bur Съдържанието на представената оферта задължително трябва да отговаря на изискванията, посочени в чл. 101в от Закона за обществени поръчки и на условията, посочени в документацията за участие и публичната покана и да включва: 1. Административни сведения за участника, който прави предложението, изготвени по приложения образец № 1 към документацията (оригинал). 2. Техническо предложение, изготвено по приложения образец № 2 към документацията (оригинал). 3. Актуално удостоверение за вписване в регистъра съгласно чл. 36 ал.1 от Закона за техническите изисквания към продуктите (ЗТИП), издадено от председателя на Държавната агенция за метрологичен и технически надзор или оправомощени от него длъжностни лица от ГД "Инспекция за държавен технически надзор". 4. Ценово предложение, изготвено по приложения образец № 3 към документацията, в което цените следва да бъдат посочени в български лева, закръглени с точност до втория знак след десетичната запетая (оригинал). При несъответствие между цифровата и изписаната с думи обща цена на предложението ще се вземе предвид изписаната с думи. При установена явна аритметична грешка, комисията, разглеждаща предложенията, ще вземе предвид вярната обща цена на предложението. 5. Декларация, изготвена по приложения образец № 4 към документацията, относно срока на валидност на офертата, не по-малък от 60 (шестдесет) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертата (оригинал). Офертите ще бъдат отворени на 01.10.2014 г. в 10:00 часа сградата на ТП на НОИ – Бургас на адрес: гр. Бургас, бул. “Стефан Стамоболов” № 126, ет. 8, ст. 2. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

30/09/2014