Версия за печат

BG-Пловдив

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

УМБАЛ "Свети Георги" ЕАД, бул. Пещерско шосе №66, За: Тенчо Василев, Република България 4002, Пловдив, Тел.: 032 602930, E-mail: op@unihosp.com, Факс: 032 644058

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.unihosp.com.

Адрес на профила на купувача: http://unihosp.com/?menu=contracts.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка на основни и обичайно използвани ел. материали, необходими при решаване на ежедневни въпроси по електрозахранването на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

31681410

Описание:

Електрически материали


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Основни и обичайно използвани ел. материали, описани изчерпатено в Техническата спецификация на Възложителя, публикувана в профила на купувача

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

41666 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

УМБАЛ "Свети Георги" ЕАД, гр. Пловдив, бул. Пещерско шосе №66, централен склад

NUTS:

BG421

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Срок за изпълнение с условие - доставките да се извършват след писмена заявка на Възложителя, която се изпълнява в срок не по-дълъг от 3 работни дни от получаването на заявката. 2. Гаранционният срок на предлаганите ел.материали да е минимум посоченият от производителя, като за позиции 3 и 10 от Раздел І срокът на годност да е минимум 2 години. 3. Плащането на ел. материалите да се извършва след доставката въз основа на издадена фактура и надлежно съставена приемо-предавателна форма, по банков път при условията на отложено плащане в срок до 60 календарни дни след съответната доставка и издадена фактура. 4. Доставяните материали да бъдат придружени с маркировка за съответствие и декларация за съответствие. 5. Доставяните материали да отговарят на българските и европейски стандарти. 6. Договорът за изпълнение да се сключи за срок от 12 месеца.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Показатели за определяне на комплексната оценка: а) (П1) Цена за изпълнение на поръчката– относителна тежест 75%; б) (П2) Технически преимущества на предлаганите ел.материали по позиции за: Раздел І -3 и 8; Раздел ІІ – 4; Раздел ІІІ - 6, 7 и 8; Раздел ІV - 1 и 4; Раздел VІ – 1; Раздел ІХ - 1, 3, 4, 5 и 30. Относителната тежест на показателя (П2) е 25%. Формиране на оценката по показателите: 1. По показателя „Цена за изпълнение на поръчката“ (П1) – изразява се с число до 75 и се изчислява по следната формула: П1=НЦ/ПЦ х75, където: НЦ е предложената най-ниска цена за поръчката от участник в процедурата; ПЦ е предложената цена за поръчката от съответния участник; 2. По показателя „Преимущества в техническите характеристики на предлаганите ел. материали по позиции: Оценката по показателя се формира, като за всяко обосновано преимущество (видно от представените технически характеристики от производителя) в техническите и функционалните възможности за всеки един от материалите, което надхвърля изискванията на възложителя, зададени в техническата спецификация, участникът получава по 2 точки. Оценката по показателя се определя като средноаритметичната стойност от сбора на точките на участника се умножи по 25. Комплексната оценка на предложенията (КО) се получава като сбор от оценките по отделните показатели, а именно: КО = П1+П2.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

25/09/2014 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Представените оферти трябва да отговарят на следните изисквания и да имат най-малко следното съдържание: 1. Идентификационни данни за лицето, което прави предложението с прилагане на ЕИК или на копие от регистрационен документ за създаване на юридическо лице ведно с удостоверение за актуално състояние от съответния публичен регистър в оригинал или във формата на нотариално заверено фотокопие. 2. Техническо предложение за изпълнение на поръчката съдържащо: 2.1. Срок за изпълнение с условие - доставките да се извършват след писмена заявка на Възложителя, която се изпълнява в срок не по-дълъг от 3 работни дни от получаването; 2.2. Гаранционен срок на предлаганите ел.материали; 2.3. Посочване на производител и марка продукти, които са от източник – предприятие за производство; 2.4. Техническа спецификация (описание) на предлаганите материали, съответстваща на описанието и обема, зададени от възложителя, в която участникът следва да посочи търговските наименования на отделните артикули, както и основните им технически параметри за доказване съответствието им с изискванията на възожителя; 2.5. Мостри на предлаганите изделия по позициите, посочени в техническата спецификация - Приложение №1; 2.6. Подробни технически спецификации от производителя/лите на предлаганите изделия за: Раздел І - 3 и 8; Раздел ІІ – 4; Раздел ІІІ - 6, 7 и 8; Раздел ІV - 1 и 4; Раздел VІ – 1; Раздел ІХ - 1, 3, 4, 5 и 30. 3. Ценово предложение, съдържащо: 3.1. Крайна единична и обща цена, без включен ДДС и с включен ДДС; 3.2. Начин и срок за плащане след доставка: Плащането на ел. материалите да се извършва след доставката въз основа на издадена фактура и надлежно съставена приемо-предавателна форма. Плащането се извършва в лева по банков път при условията на отложено плащане в срок до 60 календарни дни след съответната доставка и издадена фактура; 3.3. Цената, която ще се заплаща от възложителя за изпълнението на всяка отделна доставка, да представлява крайната доставна цена, включваща ДДС и всички разходи по доставката и изпълнението на настоящите условия до краен получател – УМБАЛ “Свети Георги ЕАД, гр. Пловдив, бул. «Пещерско шосе» №66. Цената не подлежи на промяна за време на действие на договора. 4. Приложена референция от възложител на обществена поръчка за доставка на ел. материали – оригинал или във формата на нотариално заверено фотокопие. 5. Приложена Декларация, че предлаганите ел. материали ще бъдат доставяни в срок не по-дълъг от 3 работни дни от заявката и в състояние - напълно годни за монтаж, и че при неизпълнение на този ангажимент, ще бъде заплащана неустойка в размер на цената на неприетите ел. материали. 6. Приложена Декларация от участника, че доставяните материали ще бъдат придружени с маркировка за съответствие и декларация за съответствие. 7. Приложена Декларация от участника, че доставяните материали ще отговарят на българските и европейски стандарти. 8. Приложена Декларация от участника за срок на валидност на офертата – не по малък от 30 календарни дни, считано от крайната дата за подаване на офертите. 9. Срок за изпълнение на поръчката: договорът за изпълнение ще се сключи за срок от 12 месеца.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

24/09/2014