Версия за печат

BG-Гоце Делчев

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Гоце Делчев, ул."Царица Йоанна" 2, За: Огнян Лазаров - гл.специалист "Местно икономическо развитие", Република България 2900, Гоце Делчев, Тел.: 0888 006080, E-mail: oba@gocenet.net, Факс: 0889 848685

Място/места за контакт: гр.Гоце Делчев

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.gotsedelcev.bg.

Адрес на профила на купувача: www.gotsedelcev.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Публична покана по реда на глава осма “а” от Закона за обществените поръчки с предмет: „Изпълнение на дейностите за осигуряване на информация и публичност по проект „Община Гоце Делчев – компетентна, ефективна и ефикасна общинска администрация в услуга на гражданите и бизнеса”“. Изпълнение на дейности за осигуряване на информация и публичност по проект „Община Гоце Делчев – компетентна, ефективна и ефикасна общинска администрация в услуга на гражданите и бизнеса” , при стриктно спазване разпоредбите на Регламент 1828/2006 г., както и в съответствие с обхвата, посочен Техническо задание за изпълнение на поръчката, условията и изискванията, заложени чл.7 от Общите условия към Договор № M13-22-125/04.08.2014 г. и изискванията за осигуряване на информация и публичност от бенефициентите по Оперативна програма „Административен капацитет” 2007-2013 г., публикувани на официалната страница на ОПАК: http://www.opac.government.bg.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79952000, 22000000, 22100000

Описание:

Услуги, свързани с организирането на събития
Печатни материали и свързани с тях продукти
Печатни книги, брошури и диплянки


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Обществената поръчка се възлага с оглед изпълнение на задълженията на Община Гоце Делчев по договора за безвъзмездна финансова помощ и извършване на дейности за информация и публичност. Избраният изпълнител ще подпомага възложителя при изпълнението на Дейност 7 „Осигуряване на информация и публичност на проекта” от проект „Община Гоце Делчев – компетентна, ефективна и ефикасна общинска администрация в услуга на гражданите и бизнеса”. Дейностите, които Изпълнителят следва да осъществи при изпълнението на поръчката с цел популяризиране на получената финансова подкрепа по Оперативна програма „Административен капацитет” 2007-2013г., включват: 1. Изработване на рекламен информационен банер - винил, едностранен с размер 80 х 200 см., пълноцветен печат, свободно стояща стойка. 2. Изработване на информационни материали за проекта - брошури с размер: размер А4 - 210 х 297 мм в разгърнат вид, хартия 120 г офсет, пълноцветен печат, сгъване на две места и включване на задължителната за проекта информация в тях. 3. Изработване на 1 информационна табела с размери 50 х 70 см. 4. Изработване на рекламен комплект в т.ч. папка А4, пълноцветен печат, пад за писане А4, конферентна чанта А4, химикалка с механизъм. 5. Провеждане на 2 пресконференции: първоначална (за представяне на проекта, основна и специфични цели, предвидени дейности и очаквани рузултати) и заключителна (в края на проекта за отразяване на изпълнените дейности и постигнати резултати от реализиране на проекта).

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

4323 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

община Гоце Делчев

NUTS:

BG413

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Условия за участие, изисквания към участниците и документи, които следва да бъдат представени: А. ОБЩИ ИЗИСКВАНИЯ 1. Участник в настоящата процедура може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, обявени от Възложителя в публичната покана и настоящата заповед. 1.2 За доказване на изискването по т. 1 се представя заверено копие на документ за регистрация или Единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице - документ за самоличност. В случай, че не е посочен ЕИК участникът представя удостоверение за актуално състояние (заверено копие). Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице, документът се представя и в официален превод на български език. При участници обединения се представя и договор, удостоверяващ създадено обединението, подписан от лицата, участващи в обединението, в който задължително се посочва наименованието и предмета на настоящата поръчка, името на представляващия обединението и разпределението на участието при изпълнение на дейностите по поръчката. Б. СПЕЦИФИЧНИ ИЗИСКВАНИЯ 2. Изисквания към техническите възможности и квалификацията на участниците: 2.1. Участникът трябва има опит в изпълнението на договори за услуги, като през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, има изпълнени (приключили) минимум 1 (един) договор за услуги, сходни с предмета на поръчката. 2.1.1. За доказване на изискването по т. 2.1. участникът представя попълнен Списък на основните договори за услуги, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата (по образец), включително стойностите, срок на изпълнение, предмет на договорите и получателите. 2.1.1.1. Към списъка на основните договори по т.2.1.1. се прилагат доказателства за извършените услуги, с предмет подобен на предмета на поръчката. Забележка: Под „договори за услуги, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка" ще се счита изпълнението на договори за изработване на различни рекламно – информационни и/или визуализационни материали и/или организиране и провеждане на обществени мероприятия, инициативи или събития. 2.2. Участникът следва да разполага със следния екип за изпълнение на предмета на поръчката: 2.2.1. Ключов експерт 1 „Публични комуникации и организиране на събития”, който да отговаря на следните минимални изисквания: 2.2.1.1. Да притежава опит при изпълнение на поне 1 (един) ангажимент в областта на организиране и провеждане на обществени мероприятия, инициативи или събития. 2.2.2. Ключов експерт 2 „Дизайн и предпечатна подготовка”, който да отговаря на следните изисквания: 2.2.2.1. Да притежава опит в областта на графичен дизайн и предпечатна подготовка при изпълнение на поне 1 (един) ангажимент, свързан с графичен дизайн и предпечатна подготовка на различни рекламно – информационни и/или визуализационни материали. 2.2.3. 3а доказване на изискването по т.2.2.1. и т. 2.2.2. участникът представя Списък на ключови експерти, които ще бъдат ангажирани с изпълнение на поръчката (по образец), с посочване на имената и специфичен опит. Към списъка на експертите се представят доказателства за специфичния опит на експертите и Декларация за ангажираност от ключовите експерти (по образец).

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

29/09/2014 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

1. Изисквания за представяне на офертите: 1.1. Оферти, представени след изтичане на крайния срок, не се приемат и се връщат на участника. 1.2. Офертите трябва да бъдат получени в Община Гоце Делчев, гр. Гоце Делчев, ул. „Царица Йоанна” № 2, информационен център, представени (изпратени) от участника или от упълномощено от него лице, лично или с пощенска (куриерска) пратка с обратна разписка, до 17.00 часа на 29.09.2014 година. 1.3. Офертата на участника се представя в запечатан непрозрачен плик, с надпис: „Оферта за възлагане на обществена поръчка чрез публична покана с предмет: „Изпълнение на дейностите за осигуряване на информация и публичност по проект „Община Гоце Делчев – компетентна, ефективна и ефикасна общинска администрация в услуга на гражданите и бизнеса”“, финансирана с договор № М13-22-125/04.08.2014г. по Оперативна програма „Административен капацитет”, включително наименованието на участника, адрес за кореспонденция, телефон, e-mail адрес и факс. 1.4. Срокът на валидност на офертата не трябва да бъде по-кратък от 40 календарни дни, считано от крайния срок за подаване на офертите. 1.5. При приемане на офертите, върху плика се отбелязват поредния номер, датата и часът на получаването. Посочените данни се записват във входящ регистър, за което на приносителя се издава документ. 1.6. До изтичането на срока за подаване на офертите, всеки участник може да промени, допълни или оттегли офертата си. Оттеглянето на офертата прекратява по–нататъшното участие на участника. 1.7. Допълнението и промяната на офертата трябва да отговаря на изискванията и условията за представяне на първоначалните документи, като върху плика бъде отбелязан ясно изписан текст: „Допълнение / промяна към оферта с вх. №…/…“. 1.8. Всяка Оферта трябва да бъде окомплектована по надлежен начин в папка, като всички представени всички изискуеми документи трябва да са перфорирани и приложени вътре. 1.9. Когато участникът в процедура представи документи, които са изискуеми от Възложителя (по точка VIIІ. Изисквания за изпълнение на поръчката) и са издадени на чужд език, същите следва да се представят и в превод на български език. 1.10. Участник, за който е налице поне едно от следните обстоятелства, се отстранява от участие в процедурата: 1.10.1. Представил е оферта, която не съответства на изискванията на чл. 101в ЗОП и на изискванията на Възложителя, посочени в публичната покана и настоящата заповед. 1.10.2. Участникът не отговаря на изискванията на Възложителя, посочени в „VIІІ. Изисквания за изпълнение на поръчката”, публичната покана или Техническото задание. 1.10.3. Участникът е предложил ценова оферта над предвидения финансов ресурс за изпълнение на поръчката или цена над предвидения финансов ресурс за конкретните дейности и продукти, включени в поръчката. 1.11. Обменът на информация между Възложителя и участниците в настояща обществена поръчка може да се извършва по пощата, по факс или електронен път без ползване на електронен подпис. 1.12. Неразделна част от Публичната покана са утвърдените образци на документи, публикувани на интернет страницата на Община Гоце Делчев - www.gotsedelchev.bg.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

26/09/2014