Версия за печат

BG-с.Самуил

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Самуил, ул. "Хаджи Димитър" №2, За: инж.Ахмед Мустафа, Р.България 7454, с.Самуил, Тел.: 08477 2020, E-mail: info@samuil.eu, Факс: 08477 2267

Място/места за контакт: Община Самуил

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.samuil.eu.

Адрес на профила на купувача: http://www.samuil.eu/pages/profil-na-kupuvacha.php.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Доставка на един брой употребяван Автобус за нуждите на община Самуил“

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

34121000 (DA05)

Описание:

Автобуси за градски и за извънградски превоз (Втора упoтpeба )


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Доставка чрез покупка на един брой употребяван Автобус за нуждите на община Самуил

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

31667 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

с. Самуил

NUTS:

BG324

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Предложения от Участника употребяван автобус да отговаря минимум на следните характеристики/параметри: a. Дата на първа регистрация след 01.01.2003 година b. Двигател - дизелов, мин. Евро3 c. Скоростна кутия – механична или автоматична d. Ляв волан – задължително e. Брой места - минимум 55 броя седящи места f. Пробег – не по-вече от 300000,00 км Изискуеми документи за доказване на техническите възможности и квалификация на Участника: 1. Участникът представя попълнен и подпечатан образец №3.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

23/09/2014 11:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

- Отварянето на офертите ще се извърши на 23.09.2014 г, в 11:15ч., в Заседателна зала на Община Самуил, ул. "Хаджи Димитър" № 2, ет. 3. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на община Самуил; - Участник който не спази изискванията посочени в публичната покана, образците иуказанията се отстранява от участие. - За участници обединения и/или подизпълнители важат условията посочени в ЗОП. - Срок на валидност на офертите – минимум 90 календарни дни считано от крайния срок за подаване на офертите. - Срок за изпълнение на поръчката –не по-дълъг от 15 календарни дни - Гаранционния срок – не по- малък от 6 месеца - Място за получаване на образци – от датата на публикуване на поканата за участие в Регистъра на обществените поръчки, на всички лица се предоставя пълен достъп по електронен път до образците в процедурата на електронния адрес на община Самуил, в раздел „Профил на купувача“, подраздел „Публични покани“ - Място на подаване на предложенията – в деловодството на община Самуил - Върху офертата се записва минимум, име на участника, предмет на поръчката, телефон, адрес за кореспонденция и факс или електронен адрес. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или упълномощен от участника представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. - Съдържание на офертата -представя се Оферта в запечатан, непрозрачен, със ненарушена цялост плик. - Задължителни за спазване образци към поканата Образец № 1. Образец на оферта; Образец № 2. Списък на документите, приложени към офертата; Образец № 3. Техническо предложение за изпълнение на поръчката; Образец № 4. Ценово предложение; Образец № 5. Декларация по чл. 47, ал.1, т. 1 от ЗОП ; Образец № 6. Декларация по чл. 47, ал.5 от ЗОП; Образец № 7. Проект на договор;

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

19/09/2014