Версия за печат

BG-Кюстендил

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Кюстендил, пл."Велбъжд"№1, За: Ганка Рублева, РБ 2500, Кюстендил, Тел.: 078 550815, E-mail: ob_porachki@kustendil.bg, Факс: 078 550815

Място/места за контакт: Община Кюстендил

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kustendil.bg.

Адрес на профила на купувача: http://kustendil.bg/index.php?option=com_content&task=view&id=1573&Itemid=455.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

”Предоставяне правото на ползване върху интегрирана информационна система, обслужваща дейностите - Деловодство и административни услуги, Общинска собственост и Управление на проекти и Договори”

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

48000000, 48800000

Описание:

Софтуерни пакети и информационни системи
Информационни системи и сървъри


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Предметът на настоящото задание е получаване правото на ползване върху интегрирана информационна система, обслужваща дейностите - Деловодство и административни услуги, Управление на общинска собственост, Управление на проекти и договори. Системата трябва да е разработена като единна платформа за управление на финансовите потоци, документооборота и обслужването на гражданите и фирмите в една община. Чрез интеграцията трябва да се постигнат следните стратегически цели: - Автоматизиране дейността по обслужване на клиентите на общината; - Изграждане на фундамент и логистика за бъдещо предоставяне на автоматизирани електронни услуги на граждани и фирми; - Обслужване на едно гише; - Автоматизиране дейността на служителите на общината; - Консолидира приходните и разходните финансови потоци на общината в обща система; Интегрираната информационна система трябва да се реализира чрез използването на съвременни технологии в областта на информационните системи, като за работа с данни да се използват най-утвърдените и надеждни системи за управление на релационни бази от данни/СУРБД/. Системата трябва да предоставя възможност за работа в реално време на всички потребители, както във фронт офиса, така и в бек офиса едновременно. Потребителският интерфейс да е унифициран, да е съобразен със съвременните ергономични стандарти, да е интуитивен, лесен за работа, хомогенен и да е на български език. Данните трябва да се съхраняват в централизирана база от данни и да се актуализират в реално време от потребителите, съобразно дефинирани права за достъп. Системата трябва да е реализирана като клиент/сървър технология, като цялата бизнес логика се предоставя чрез общ графичен интерфейс.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

33330 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Община Кюстендил

NUTS:

BG415

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1.Общи условия на възложителя: 1.1.Място на изпълнение: Община Кюстендил. 1.2.Източник на финансиране: Поръчката е в рамките на бюджетното финансиране за Община Кюстендил. 1.3.Участникът е длъжен да внедри посочените в договора модули; 1.4.Участникът трябва да обучи служителите на общинската администрация за работа с предоставените продукти; 1.5.Срок за изпълнение на поръчката - Срокът за изпълнение на поръчката е 12 месеца, считано от датата на сключване на договора за изпълнение на поръчката. Срокът за внедряването на интегрираната информационна система за административно обслужване на гражданите и бизнеса в Община Кюстендил, както и преминало обучение на персонала, следва да се осъществи в срок до 60 (шестдесет) дни, считано от датата на сключване на договора. 1.6.Участникът следва да предостави правото на ползване върху следните модули: Деловодство и административни услуги, Общинска собственост и Управление на проекти и Договори” за срок от 1 /една година от датата на внедряване на същите. 1.7.Начин на плащане – в български лева, по банков път, при условията на договора, по посочена банкова сметка от Изпълнителя. 1.8. Участниците са длъжни да спазват сроковете и условията, посочени в публичната покана, настоящите условия и Техническата спецификация - Приложение №1 към публичната покана. 1.9.Срокът на валидност на офертата - Срокът на валидност на офертата, е 60 /шестдесет/ календарни дни, считано от датата на получаването на офертата за участие от Възложителя. 2.ОБЩИ ИЗИСКВАНИЯ КЪМ УЧАСТНИЦИТЕ : 2.1.Оферти могат да представят български или чуждестранни физически и юридически лица – търговци по смисъла на ТЗ или техните обединения 2.2.В процедурата може да участва всеки, който отговаря на предварително обявените от Възложителя условия, посочени в публичната покана и указанията за участие. 2.3.Участникът е длъжен да спазва сроковете и условията, посочени в Поканата и указанията за участие в процедура за възлагане на обществена поръчка. 2.4.Разходите, свързани с изготвянето и подаването на офертата са за сметка на Участника. 2.5.Възможност за представяне на варианти в офертите: не се предвижда възможност за представяне на варианти. 2.6.Участниците участват в процедурата, чрез лица, които ги представляват по закон или имат изрично, нотариално заверено пълномощно за участие в процедурата. 2.7.Предложената от участника цена е в лева без ДДС, с точност до втория знак след десетичната запетая. МИНИМАЛНИ ИЗИСКВАНИЯ: Участниците в в настоящата процедура е необходимо да притежават: 1. Сертификат ISO 9001:2008 за осигуряване на качеството за разработване и внедряване на информационни системи и Сертификат ISO 27001:2005 за информационна сигурност при разработване и внедряване на информационни системи или еквивалентни; Документи, с които се доказва: Заверено от участника копие от сертификати за внедрена система ISO 9001:2008 или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, ISO 27001:2005 или еквивалентни или доказателства за еквивалентни мерки; 2.Участникът, самостоятелно или съвместно, трябва да е изпълнил най-малко 2 (два) договора с общини с предмет, сходен с предмета на поръчката, за последните 3 години, считано от крайния срок за подаване на офертата; ***Под договори „сходни” с предмета на поръчката следва да се разбират договори, свързани с разработване и внедряване на информационни системи за административно обслужване в общини , в това число и отделни елементи – част от информационна система. Посочените области могат да са предмет на отделни договори, но в съвкупността си следва да покриват изискването за опит;

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Всички оферти, които отговарят на обявените от Възложителя условия и бъдат допуснати до разглеждане, ще бъдат оценявани по критерия „икономически най-изгодна оферта”. Класирането на допуснатите до оценка оферти се извършва на база получена от вкяка оферта „Комплексна оценка“(КО). Максималният брой точки, които участник може да получи е 100 точки. Комплексната оценка се определя на база следните показатели: 1.Показател П1 –Техническо предложение - Относителна тежест в комплексната оценка - 70%; 2. Показател П2 - Предлагана цена - Относителна тежест в комплексната оценка - 30%; Формулата, по която се изчислява комплексната оценка на всеки участник е: КО= П1 + П2 На комплексна оценка подлежат само офертите на участниците, които не са отстранени от участие в процедурата и които отговарят на обявените изисквания от Възложителя. За изпълнител се определя участникът с най-висока комплексна оценка (КО).

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

12/09/2014 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата трябва да е изготвена съгласно изискванията на чл. 101в от ЗОП и да съдържа:1./Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника–Образец № 1(оригинал);2./Представяне на участника, което включва:2.1./Административни сведения за участника-попълва се Образец № 2(оригинал);2.2./Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, вкл. електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата;2.3./Декларация по чл. 47, ал.9 от ЗОП-попълва се Образец № 3 към документацията за участие(оригинал);*** В декларацията се включва и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя;4./Нотариално заверено пълномощно на лицата подписали офертата, в случай, че нямат представителни функции(оригинал);5./Декларация по чл.56, ал.1,т. 12 от ЗОП - за приемане на условията на договора–по Образец № 4 от документацията за участие(оригинал);6./Декларация-срок на валидност на офертата, съгласно чл.101в, ал.1, т.4 от ЗОП-Образец № 5(оригинал);7./Заверено от участника копие от сертификати за внедрена система ISO 9001:2008 или др. доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, ISO 27001:2005 или еквивалентни или доказателства за еквивалентни мерки;8./Декларация,съдържаща списък на основните договори за услуги(сходни с настоящата поръчка),изпълнени от участника през последните три години назад, считано от крайният срок за подаване на офертите, вкл. стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за доброто им изпълнение–по Образец №6(оригинал);9./ Декларация-Списък на лица, които ще участват в изпълнението на поръчката по Образец № 7(оригинал);10./Подписано и заверено от участника ксерокопие от техническата спецификация–Приложение № 1 от документацията за участие;11./ Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената на подизпълнителите - по образец №8 (в оригинал);12./ Декларация за съгласие за участие като подизпълнител-по образец №9 (в оригинал);Когато участник в процедурата е обед-е, което не е юридическо лице:1. документите по чл.56, ал.1, т.1, букви „а” и „б” от ЗОП се представят и за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението;2. документите по чл.56, ал.1, т.1, буква „в” и „т.4 и т.5 от Закона за обществените поръчки се представят само от участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП;13./ Техническо предложение за изпълнение на поръчката, съгласно чл. 101в, ал. 1, т. 2 във връзка с чл. 101б, ал.1, т. 3 от ЗОП-Предложението за изпълнение на поръчката трябва да бъде изготвено въз основа на изискванията на възложителя и техническата спецификация по приложен образец № 10(оригинал) от настоящата документация и придружено от следните прил-я:1.Програма–график за изпълнение на поръчката;2.Програма–график за провеждане на обученията;14./ Ценово предложени –по образец № 11 (оригинал);***Оферти, които съдържат ценово предложение надвишаващо максимално допустимата стойност, не се разглеждат; ***Публичната покана както и образците на документи са публикувани на интернет страницата на Община Кюстендил: http://kustendil.bg/index.php?option=com_content&task=view&id=1573&Itemid=455;Отварянето на офертите ще се проведе на публично заседание на 15.09.2014 г. в 14.00 часа в заседателната зала на Община Кюстендил, гр.Кюстендил, пл.”Велбъжд” № 1, ет.2; На него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

11/09/2014