ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
”Предоставяне правото на ползване върху интегрирана информационна система, обслужваща дейностите - Деловодство и административни услуги, Общинска собственост и Управление на проекти и Договори”
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
48000000, 48800000
Описание:
Софтуерни пакети и информационни системи
Информационни системи и сървъри
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Предметът на настоящото задание е получаване правото на ползване върху интегрирана информационна система, обслужваща дейностите - Деловодство и административни услуги, Управление на общинска собственост, Управление на проекти и договори.
Системата трябва да е разработена като единна платформа за управление на финансовите потоци, документооборота и обслужването на гражданите и фирмите в една община. Чрез интеграцията трябва да се постигнат следните стратегически цели:
- Автоматизиране дейността по обслужване на клиентите на общината;
- Изграждане на фундамент и логистика за бъдещо предоставяне на автоматизирани електронни услуги на граждани и фирми;
- Обслужване на едно гише;
- Автоматизиране дейността на служителите на общината;
- Консолидира приходните и разходните финансови потоци на общината в обща система;
Интегрираната информационна система трябва да се реализира чрез използването на съвременни технологии в областта на информационните системи, като за работа с данни да се използват най-утвърдените и надеждни системи за управление на релационни бази от данни/СУРБД/. Системата трябва да предоставя възможност за работа в реално време на всички потребители, както във фронт офиса, така и в бек офиса едновременно. Потребителският интерфейс да е унифициран, да е съобразен със съвременните ергономични стандарти, да е интуитивен, лесен за работа, хомогенен и да е на български език.
Данните трябва да се съхраняват в централизирана база от данни и да се актуализират в реално време от потребителите, съобразно дефинирани права за достъп. Системата трябва да е реализирана като клиент/сървър технология, като цялата бизнес логика се предоставя чрез общ графичен интерфейс.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1.Общи условия на възложителя:
1.1.Място на изпълнение: Община Кюстендил.
1.2.Източник на финансиране: Поръчката е в рамките на бюджетното финансиране за Община Кюстендил.
1.3.Участникът е длъжен да внедри посочените в договора модули;
1.4.Участникът трябва да обучи служителите на общинската администрация за работа с предоставените продукти;
1.5.Срок за изпълнение на поръчката - Срокът за изпълнение на поръчката е 12 месеца, считано от датата на сключване на договора за изпълнение на поръчката. Срокът за внедряването на интегрираната информационна система за административно обслужване на гражданите и бизнеса в Община Кюстендил, както и преминало обучение на персонала, следва да се осъществи в срок до 60 (шестдесет) дни, считано от датата на сключване на договора.
1.6.Участникът следва да предостави правото на ползване върху следните модули: Деловодство и административни услуги, Общинска собственост и Управление на проекти и Договори” за срок от 1 /една година от датата на внедряване на същите.
1.7.Начин на плащане – в български лева, по банков път, при условията на договора, по посочена банкова сметка от Изпълнителя.
1.8. Участниците са длъжни да спазват сроковете и условията, посочени в публичната покана, настоящите условия и Техническата спецификация - Приложение №1 към публичната покана.
1.9.Срокът на валидност на офертата - Срокът на валидност на офертата, е 60 /шестдесет/ календарни дни, считано от датата на получаването на офертата за участие от Възложителя.
2.ОБЩИ ИЗИСКВАНИЯ КЪМ УЧАСТНИЦИТЕ :
2.1.Оферти могат да представят български или чуждестранни физически и юридически лица – търговци по смисъла на ТЗ или техните обединения
2.2.В процедурата може да участва всеки, който отговаря на предварително обявените от Възложителя условия, посочени в публичната покана и указанията за участие.
2.3.Участникът е длъжен да спазва сроковете и условията, посочени в Поканата и указанията за участие в процедура за възлагане на обществена поръчка.
2.4.Разходите, свързани с изготвянето и подаването на офертата са за сметка на Участника.
2.5.Възможност за представяне на варианти в офертите: не се предвижда възможност за представяне на варианти.
2.6.Участниците участват в процедурата, чрез лица, които ги представляват по закон или имат изрично, нотариално заверено пълномощно за участие в процедурата.
2.7.Предложената от участника цена е в лева без ДДС, с точност до втория знак след десетичната запетая.
МИНИМАЛНИ ИЗИСКВАНИЯ:
Участниците в в настоящата процедура е необходимо да притежават:
1. Сертификат ISO 9001:2008 за осигуряване на качеството за разработване и внедряване на информационни системи и Сертификат ISO 27001:2005 за информационна сигурност при разработване и внедряване на информационни системи или еквивалентни;
Документи, с които се доказва:
Заверено от участника копие от сертификати за внедрена система ISO 9001:2008 или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, ISO 27001:2005 или еквивалентни или доказателства за еквивалентни мерки;
2.Участникът, самостоятелно или съвместно, трябва да е изпълнил най-малко 2 (два) договора с общини с предмет, сходен с предмета на поръчката, за последните 3 години, считано от крайния срок за подаване на офертата;
***Под договори „сходни” с предмета на поръчката следва да се разбират договори, свързани с разработване и внедряване на информационни системи за административно обслужване в общини , в това число и отделни елементи – част от информационна система. Посочените области могат да са предмет на отделни договори, но в съвкупността си следва да покриват изискването за опит;
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Всички оферти, които отговарят на обявените от Възложителя условия и бъдат допуснати до разглеждане, ще бъдат оценявани по критерия „икономически най-изгодна оферта”. Класирането на допуснатите до оценка оферти се извършва на база получена от вкяка оферта „Комплексна оценка“(КО). Максималният брой точки, които участник може да получи е 100 точки.
Комплексната оценка се определя на база следните показатели:
1.Показател П1 –Техническо предложение - Относителна тежест в комплексната оценка - 70%;
2. Показател П2 - Предлагана цена - Относителна тежест в комплексната оценка - 30%;
Формулата, по която се изчислява комплексната оценка на всеки участник е:
КО= П1 + П2
На комплексна оценка подлежат само офертите на участниците, които не са отстранени от участие в процедурата и които отговарят на обявените изисквания от Възложителя.
За изпълнител се определя участникът с най-висока комплексна оценка (КО).
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Офертата трябва да е изготвена съгласно изискванията на чл. 101в от ЗОП и да съдържа:1./Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника–Образец № 1(оригинал);2./Представяне на участника, което включва:2.1./Административни сведения за участника-попълва се Образец № 2(оригинал);2.2./Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, вкл. електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата;2.3./Декларация по чл. 47, ал.9 от ЗОП-попълва се Образец № 3 към документацията за участие(оригинал);*** В декларацията се включва и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя;4./Нотариално заверено пълномощно на лицата подписали офертата, в случай, че нямат представителни функции(оригинал);5./Декларация по чл.56, ал.1,т. 12 от ЗОП - за приемане на условията на договора–по Образец № 4 от документацията за участие(оригинал);6./Декларация-срок на валидност на офертата, съгласно чл.101в, ал.1, т.4 от ЗОП-Образец № 5(оригинал);7./Заверено от участника копие от сертификати за внедрена система ISO 9001:2008 или др. доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, ISO 27001:2005 или еквивалентни или доказателства за еквивалентни мерки;8./Декларация,съдържаща списък на основните договори за услуги(сходни с настоящата поръчка),изпълнени от участника през последните три години назад, считано от крайният срок за подаване на офертите, вкл. стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за доброто им изпълнение–по Образец №6(оригинал);9./ Декларация-Списък на лица, които ще участват в изпълнението на поръчката по Образец № 7(оригинал);10./Подписано и заверено от участника ксерокопие от техническата спецификация–Приложение № 1 от документацията за участие;11./ Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената на подизпълнителите - по образец №8 (в оригинал);12./ Декларация за съгласие за участие като подизпълнител-по образец №9 (в оригинал);Когато участник в процедурата е обед-е, което не е юридическо лице:1. документите по чл.56, ал.1, т.1, букви „а” и „б” от ЗОП се представят и за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението;2. документите по чл.56, ал.1, т.1, буква „в” и „т.4 и т.5 от Закона за обществените поръчки се представят само от участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП;13./ Техническо предложение за изпълнение на поръчката, съгласно чл. 101в, ал. 1, т. 2 във връзка с чл. 101б, ал.1, т. 3 от ЗОП-Предложението за изпълнение на поръчката трябва да бъде изготвено въз основа на изискванията на възложителя и техническата спецификация по приложен образец № 10(оригинал) от настоящата документация и придружено от следните прил-я:1.Програма–график за изпълнение на поръчката;2.Програма–график за провеждане на обученията;14./ Ценово предложени –по образец № 11 (оригинал);***Оферти, които съдържат ценово предложение надвишаващо максимално допустимата стойност, не се разглеждат;
***Публичната покана както и образците на документи са публикувани на интернет страницата на Община Кюстендил: http://kustendil.bg/index.php?option=com_content&task=view&id=1573&Itemid=455;Отварянето на офертите ще се проведе на публично заседание на 15.09.2014 г. в 14.00 часа в заседателната зала на Община Кюстендил, гр.Кюстендил, пл.”Велбъжд” № 1, ет.2; На него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: