Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Център за контрол и оценка на качеството на училищното образование, бул. Цариградско шосе № 125, бл. 5, За: Мариана Господинова, България 1113, София, Тел.: 02 9714520; 02 9705611, E-mail: ckoko@mon.bg, Факс: 02 8702062

Място/места за контакт: бул. Цариградско шосе № 125, бл. 5

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ckoko.bg.

Адрес на профила на купувача: www.ckoko.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

ИЗГРАЖДАНЕ И РАЗШИРЯВАНЕ НА СИСТЕМА ЗА ОБРАБОТКА НА ДОКУМЕНТИ И РАБОТНИ ПОТОЦИ, съгласно изисквания, подробно описани в "Пълно описание на предмета на поръчката и изисквания към изпълнението" - Приложение №1 към публичната покана.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

48000000

Описание:

Софтуерни пакети и информационни системи


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

ОБЩИ ИЗИСКВАНИЯ КЪМ СИСТЕМАТА ЗА ОБРАБОТКА НА ДОКУМЕНТИ И РАБОТНИ ПОТОЦИ 1. Системата следва да оптимизира работния процес с документи, с цел да се ускорят извършваните дейности и да се осигури бърз достъп до съдържанието на работните документи за целия персонал на ЦКОКУО. 2. Системата следва да бъде свързана с документооборотната система на Министерство на образованието и науката (МОН), като осигурява в реално време обмен на електронни документи с деловодството на МОН (получаване и изпращане на електронно подписани и/или сканирани копия на документите). 3. Системата трябва да позволява включване и на други второстепенни разпоредители на МОН – напр. потребители от Регоналните инспекторати на образованието (РИО) и др. Тези потребители трябва да имат възможност да ползват регистрационни индекси и броячи, които са независими от тези на ЦКОКУО. 4. Документите на включените от второстепенни разпоредители потребители (РИО и др.) трябва да се съхраняват в рамките на сървъра на системата в ЦКОКУО, като системата трябва да поддържа разделяне на документите ЦКОКУО от тези на останалите потребители - с настройка на съответните права и роли за достъп до всеки от масивите документи. Потребителите в ЦКОКУО трябва да виждат само своите документи и тези от документите на останалите потребители, които са адресирани до тях. Останалите потребители трябва да виждат само своите документи и тези от документите на ЦКОКУО, които са адресирани до тях.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

София

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

ОБУЧЕНИЯ Изпълнителят трябва да извърши обучение на: 1. Администратор на системата 2. Двама обучители на потребители за работа със системата. 3. Осем потребители на системата (останалите потребители се очаква да бъдат обучени от обучителите, със съдействието на изпълнителя). Обученията се извършват по предварително съгласуван между изпълнителя и възложителя график, на място при Възложителя. ДОПЪЛНИТЕЛНИ ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ИЗПЪЛНЕНИЕТО 1. Разработената система трябва да осигурява възможност за “Отдалечен достъп” до системата по криптирани канали (с използване на електронен подпис за защита на канала) извън локалната мрежа на Възложителя. 2. Системата да е разработена на модулен принцип, даващ възможност за бъдещи разширения с добавяне на нови модули. 3. Срокът за изпълнение на настоящата поръчка е до 60 /шестдесет/ календарни дни. 4. Гаранционния срок за поддръжка на системата трябва да бъде 12 месеца. 5. По време на гаранционната поддръжка изпълнителят трябва да се ангажира с отстраняването на програмни грешки и с нанасяне на корекции във функционалността на системата за покриване на специфични нужди, възникнали в периода на нейната експлоатация. Под "корекции" не се разбира добавяне на принципно нови функционалности към системата, а само прецизиране и настройка на съществуващите функционалности - например добавяне на бутон за по-удобно изпълнение на някое от действията, разместване на колони в списъците или корекция в поведението на някоя справка. В оферираната цена трябва да бъде предвидено изпълнението на до десет броя заявки за подобни корекции в периода на гаранционното обслужване на системата.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

11/09/2014 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

МИНИМАЛНИ ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ТЕХНИЧЕСКОТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ И КВАЛИФИКАЦИЯТА НА УЧАСТНИЦИТЕ 1. Участникът следва да предостави аргументи, че решението е технологично издържано и напълно постига посочените в заданието цели. За целта участникът следва подробно да опише процесите и функционалността на (1) предлаганата система за обработка на документи и работен поток (2) на предлаганото решение за осъществяване на автоматичен обмен на документи по електронен път с деловодството на Министерство на образованието и науката и (3) на предлаганото решение за включване на отдалечени потребители от второстепенни разпоредители на МОН (РИО и др.). Описанията следва да бъдат придружени със снимки от екрани за изпълнение на всички изисквани от техническата спецификация функции на системата. Непредставянето на подробна аргументация и снимки от екрани води до дисквалифициране на участника. Не се допускат технически предложения, в които участникът само е повторил самите изисквания на заданието и/или само декларативно е заявил, че ще ги изпълни, без да приложи подробна информация как ще ги изпълни, придружена със снимки от екрани на предлаганата функционалност. 2. Участникът следва да е изпълнил най-малко 2 (два) договора, сходни с предмета на обществената поръчка. Когато участникът е обединение или ползва подизпълнител, изискването се отнася общо за обединението или за дела на подизпълнителя. Под „сходни с предмета на обществената поръчка” се разбира разработка и внедряване на уеб базирани системи за обработка на документи с достъп от отдалечени работни места. 3. За доказване на това изискване, участникът попълва справка–декларация, в която са описани поне 2 (два) договора, изпълнени през последните 3 години преди датата, определена като краен срок за подаване на офертите, всеки от които да включва дейности, сходни с предмета на обществената поръчка. 4. Ако офертата се подава от обединение и/или участва подизпълнител, данните в справката се попълват за изпълнените договори от членовете на обединението и/или подизпълнител, с които се доказва съответствието с критериите за подбор. В този случай задължително в графата име на изпълнител се посочва участникът в обединението и/или подизпълнителя, изпълнил съответния договор, като цялото приложение се подписва от представляващия обединението участник в процедурата. 5. Към справката задължително се прилагат най-малкo 2 (две) препоръки/референции, в оригинал или заверени с гриф „Вярно с оригинала“, за добро изпълнение на описаните в нея договори, които минимално съдържат: дата на издаване, име на възложителя на услугата, дата на сключване на договора, описание на внедреното решение и обстоятелства дали участникът е реализирал добросъвестно и професионално договорните си задължения. Договори в процес на изпълнение или за които не са приложени препоръки/референции или заверени копия от тях, няма да бъдат зачитани.За изпълнени през този период се считат и договори, които са започнали своето изпълнение преди него, но са приключени в рамките на трите години преди датата, определена като краен срок за подаване на офертите. 6. Участникът следва да притежава внедрена сертифицирана система за управление на качеството, съгласно изискванията на стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен. За доказване на това изискване се представя заверено от участника копие на сертификат по стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен. 7. Участникът следва да притежава внедрена сертифицирана система за управление на информационната сигурност съгласно изискванията на стандарт ISO 27001 или еквивалентен. За доказване на това изискване се представя заверено от участника копие на сертификат по стандарта ISO 27001 или еквивалентен. Ако документът е на чужд език се представя и в превод на български език. 8. Участникът следва да предостави техническото си предложение и на електронен носител във формат DOC/XLS или еквивалентен, или генериран PDF, съдържащ изходният текст на техническото предложение. 9. Проект на договор, попълнен, подписан и подпечатан

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

11/09/2014