Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Столична община, ул."Московска"№33, За: Блага Живкова, България 1000, София, Тел.: 02 9377545, E-mail: bjivkova@sofia.bg, Факс: 02 9377312

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии", ул. " Париж " №3, стая №106

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.sofia.bg/pressecentre/press.asp?open=12.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка на консумативи за копирни устройства за нуждите на служителите от направление „Архитектура и градоустройство”, Столична община. Поръчката включва извършване на доставки на консумативи за копирни устройства за нуждите на служителите от направление „Архитектура и градоустройство”, Столична община и обратно изкупуване на използваните тонер-касети и барабани. Доставките са периодични, по предварителна заявка. Техниката, за която ще се извършват доставки на консумативи е посочена в приложения към документацията списък.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

30125100

Описание:

Касети с тонер


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

В Документацията за участие са посочени прогнозни количества, като Възложителят не е задължен да заяви консумативите в този обем, а в случаите на обратно изкупуване - не е задължен да издаде използваните консумативи в посочения обем.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Място на доставката – гр. София, ул. “Сердика” № 5, Направление Архитектура и Градоустройство, Столична община

NUTS:

BG412

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Доставяните консумативи трябва да бъдат нови (нерециклирани), оригинални за съответната техника, посочена в приложения към документацията списък, за максимален брой страници (максимален капацитет) и да притежават стикер, удостоверяващ техния произход. Към момента на доставката консумативите трябва да бъдат с остатъчен срок на годност не по - малък от 75% от целия срок на годност. Всяка доставка трябва да се придружава със сертификати за качество (декларации за съответствие) за консумативите. Сертификатите (декларациите), които са на чужд език, трябва да се представят задължително и в превод. При доставка се извършва тестване на произволен вид тонер, за съответствие с печатното устройство, за което е предназначен. За същото се съставя констативен протокол подписан от представители на Изпълнителя и Възложителя. Доставките трябва да се извършват комплексно, по предварителна заявка от Възложителя, по видове консумативи за съответната техника. Изпълнителят трябва да доставя консумативите, предмет на настоящата поръчка, със собствен превоз до адреса на Възложителя. Всички използвани тонер-касети и барабани трябва да се изкупуват обратно. 2. Срок за изпълнение на поръчката – една година, считано от датата на регистриране на подписания договор в деловодната система на Столична община. 3. Общата стойност на поръчката е до 66 000 лв. без ДДС (79 200 лв. с ДДС). 4. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от прогнозната стойност на договора без ДДС и се представя при подписване на договора във вид на банкова гаранция (оригинал) или платежен документ (платежно нареждане) за парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Офертите на участниците ще бъдат оценявани по критерия „икономически най-изгодна оферта” при показатели за определяне на комплексната оценка както следва: Цена за изпълнение на поръчката (ЦИ) – 95 точки Цена за обратно изкупуване (ЦОИ) – 3 точки Срок за доставка (С) – 2 точки Оценяването ще се извърши съгласно Методиката за определяне на комплексната оценка на офертите, посочена в Раздел ІІІ на Указанията за участие. По показателите „цена за изпълнение на поръчката” и „цена за обратно изкупуване” се оценяват съответно, общата цена за извършване на доставките на консумативи и общата цена за обратно изкупуване на използваните тонер – касети и барабани, формирани на база предложените от участниците единични цени (без ДДС) за съответните видове консумативи при зададени от Възложителя прогнозни количества.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

15/09/2014 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

1. На интернет адреса на Столична община: http://www.sofia.bg/, раздел Електронна община, "Профил на купувача": http://www.sofia.bg/pressecentre/press.asp?open=12, до изтичането на срока на валидност, посочен в раздел ІV на настоящата Публична покана, се предоставя достъп по електронен път до Документацията за участие, съдържаща указания за участие, образци на документи, необходими за подготовка на офертата, проект на договор и списък на копирни устройства, използвани от служителите на направление "Архитектура и градоустройство", Столична община, за които ще се извършват доставки на консумативи. 2.Срокът на валидност на офертите се определя на 60 календарни дни, считано от крайния срок за получаване на оферти. 3. Офертата се представя в запечатан, непрозрачен плик. Върху плика се посочва: участник, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес, както и наименование на поръчката. Офертите за участие се подават в Столична община на ул. „Московска" №33, фронт-офис. 4. Офертата се изготвя в съответствие с изискванията и указанията, посочени в Документацията за участие. 7. Отварянето на офертите ще се извърши на 16.09.2014 г. от 10:00 часа в сградата на Столична община на ул. "Париж" №3, залата на първия етаж (№ 109). Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. 6. При сключване на договора, участникът определен за Изпълнител, трябва да представи: • гаранция за изпълнение в размер на 3 % от прогнозната стойност на договора без ДДС; • документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП, освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен регистър или предоставянето им служебно на възложителя; • декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

14/09/2014