Версия за печат

BG-Русе

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Русе, пл. "Свобода", 6, За: Александър Стоманчев - гл. инспектор отдел ТИИК, тел. 082 506615; Моника Петрова - младши експерт, отдел "Обществени поръчки", тел.: 082 881 710, България 7000, Русе, Тел.: 082 506615, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 506615

Място/места за контакт: Община Русе, отдел "ТИИК"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ruse-bg.eu.

Адрес на профила на купувача: http://ruse-bg.eu.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Изграждане на осветление на територията на гр. Русе в следните етапи (подобекти): 1.Изграждане на районно осветление бл. 5 и бл. 6 жк. Дружба 3; 2.Изграждане на районно осветление бл. 18 и бл. 19 жк. Дружба 3; 3.Изграждане на районно осветление бл. 20 и бл. 21 жк. Дружба 3; 4.Изграждане на районно осветление бл. 22 и бл. 23 жк. Дружба 3; 5.Изграждане на районно осветление блокове Шабла, Балчик, Добруджа и Каварна жк. Възраждане; 6.Изграждане на районно осветление около бл. Колос и бл. Копривщица в жк. Родина; 7.Изграждане на осветление градина с. Басарбово.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

31527200, 34993000

Описание:

Външно осветление
Обществено осветление


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Посочената прогнозна стойност е 124 600 лв. с ДДС. Изграждане на осветление на територията на гр. Русе - следните подобекти: 1.Изграждане на районно осветление бл. 5 и бл. 6 жк. Дружба 3 - 29 500 лв. 2.Изграждане на районно осветление бл. 18 и бл. 19 жк. Дружба 3 - 29 000 лв.; 3.Изграждане на районно осветление бл. 20 и бл. 21 жк. Дружба 3 - 11 500 лв.; 4.Изграждане на районно осветление бл. 22 и бл. 23 жк. Дружба 3 - 15 000 лв.; 5.Изграждане на районно осветление блокове Шабла, Балчик, Добруджа и Каварна жк. Възраждане - 26 000 лв.; 6.Изграждане на районно осветление около бл. Колос и бл. Копривщица в жк. Родина - 6400 лв.; 7.Изграждане на осветление градина с. Басарбово - 7200 лв. Посочените стойности са с ДДС. Начин на образуване на предлаганата цена - За всеки подобект да се представи самостоятелна количествено - стойностна сметка за изпълнение на СМР. Предлаганата цена за всеки подобект да е образувана съгласно количествената сметка на възложителя и да е придружена с анализи на видовете дейности. Офертата да включва цена за всеки подобект с ДДС и обща цена с ДДС за изпълнение на всички обекти.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

124600 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Община Русе

NUTS:

BG323

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Технически условия за изпълнение на поръчката - Осветлението да се изпълни с паркови стълбчета с височина 3,5 м над терена. Да се изградят кабелни захранвщи мрежи за осветление. Да се извърши цифрово заснемане на изпълнените обекти и да се оформи екзекутивна документация. Да се представи линеен график за изпълнение на предвидените СМР за всеки подобект и обобщен график за изпълнение на етапите. При изпълнение на поръчката да се спазват одобрените проекти. Запознаване с проектите може да стане в сградата на Община Русе, ул. Олимпи Панов 6, ет. 2, ст. 6. 2. Участникът да е вписан в централен професионален регистър на строителя и да притежава удостоверение за изпълнение на строежи, сходни с предмета на поръчката. Участникът да разполага с минимум трима специалисти с четвърта или по-висока квалификационна група по електробезопасност. Опит в изпълнение на обекти в последните пет години, сходни с предмета на поръчката - доказва се с договори и препоръки за добро изпълнение. 3. Изисквания за качество - Участникът да е сертифициран по ISO 9001:2008 с област на приложение съгласно поръчката. Да се използват материали и изделия, сертифицирани за влагане в строителството на територията на Европейския съюз. Гаранционен срок съгласно НАРЕДБА № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

А. Предлагана цена - до 50 точки; Б. Техническа оферта: Б1. Организация за изпълнение на поръчката - до 15 точки; Б2. Управление на риска - до 15 точки; В. Срок за изпълнение - до 20 точки.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

10/09/2014 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Допълнителна информация и документи, свързани с поръчката могат да бъдат получени на посочения адрес на възложителя, както и друго: 1. Срок за изпълнение - 60 календарни дни след подписване на акт обр. 2а от НАРЕДБА № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. 2. Начин на плащане - авансово плащане в размер на 30% от стойността на договора. Останалите средства ще бъдат заплатени по банков път след представяне на акт образец 15 и протокол за изпълнени СМР и данъчна фактура за всеки подобект поотделно. 3. Възложителят ще отстрани от участие лицата в процедурата, които - Не са вписани в централен професионален регистър на строителя и не притежават удостоверение за изпълнение на строежи най-малко трета категория, трета група. Не притежават ISO 9001:2008 с област на приложение съгласно поръчката. Минимално съдържание на офертата: 1. Списък на приложените документи; 2. Данни за лицето, което прави предложението - посочване на ЕИК, управляващо лице, координати за връзка, телефон, факс, адрес; 3. Образец на оферта, публикуван на интернет адреса на Възложителя; 4. Техническо предложение за изпълнение обекта на обществената поръчка, публикувано на интернет адреса на Възложителя; 5. Ценово предложение /ценовото предложение на участника не трябва да надхвърля прогнозната стойност с ДДС, посочена в настоящата покана; 6.Възможности на участниците, съгласно изискванията за изпълнение на поръчката; 7. Декларация за срок на валидност на офертата/участникът следва да посочи срок на валидност на офертата, който трябва да е не по-малко от 90 /деветдесет/ календарни дни от датата, определена за краен срок за получаване на оферти. Офертата се депозира на гише "Търговия и транспорт" в “Център за информационно и административно обслужване”, в сградата на Община Русе на адрес град Русе, пл.Свобода № 6. Образците към настоящата покана са на разположение на участниците на адреса на Профила на купувача. Съдържанието на офертата се представя в запечатан непрозрачен плик, върху който се посочва: наименованието на участника, адрес за кореспонденция, телефон, факс, е-mail и описание на поръчката по раздел ІІ от настоящата публична покана. Офертата и всички документи, които са част от нея, следва да бъдат представени в оригинал или да са заверени, когато са ксерокопия, с гриф „вярно с оригинала”, печат и подпис на лицето, представляващо участника. Документите и данните в офертата се подписват само от лица с представителни функции, назовани в регистрацията или удостоверението за актуално състояние и/или упълномощени за това лица, за което следва да се приложи нотариално заверено пълномощно за изпълнение на такива функции. Отваренето и оценката на офертите ще се проведе на публично заседание на 11.09.2014 г. 15:30 ч. в сградата на Община Русе с адрес пл. Свобода 6, в Заседателна зала.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

10/09/2014