Версия за печат

BG-Русе

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Русе, пл. "Свобода", 6, За: Надка Денева - директор на ДВД "Приста", тел. 082/825 583; Йорданка Бояджиева, гл. специалист отдел ТИИК, тел. 082 506 649; Моника Петрова - младши експерт, отдел "Обществени поръчки", тел.: 082 881 710, България 7000, Русе, Тел.: 082 506649, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 506649

Място/места за контакт: Община Русе, отдел "ТИИК"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ruse-bg.eu.

Адрес на профила на купувача: http://ruse-bg.eu.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на поръчката е изграждане на нов корпус, който представлява сглобяема сграда с размери 40,90/10,00 м. и покрита тераса от едната страна с ширина 2,00 м. Изпълнява се от метална конструкция с външни монтажни стени. Вътрешните прегради са от щендерни стени - 10 см. Покривът е двускатен от трислоен термопанел 100 мм с наклон 10%. Сградата се състои от коридор с ширина 2,40 м, от който се влиза в 10 стаи с по 2 легла и бани, медицински кабинет и следните помощни помещение - склад чисто белъо, хигиенно помещение, умивалня и разливно за храна. Покритата тераса ще се застеле с гранитогрес. Подовете на стаите с линолеум. За лекото предвижване на инвалиди е предвидена рампа с наклон 4,4%. Застроената квадратура на корпуса е 409,00 кв.м, а на покривната тераса - 81,80 кв. м

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

44211000

Описание:

Сглобяеми постройки от готови елементи


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Посочената прогнозна стойност за изпълнение предмета на обществената поръчка е 243 888 лв. без ДДС или 292 665,60 с ДДС. Начин на образуване на предлаганата цена - Кандидатите да представят количествено-стойностна сметка за видовете СМР. В единичните цени да се включат всички операции, които технологично са необходими за извършване на конкретния вид СМР до окончателното му завършване , освен ако не са подадени от Възложителя като отделна операция. В случай, че в единичната цена не са включени цени на съпътстващи операции, необходими за извършване на даден вид СМР, същите ще се извършват за сметка на Изпълнителя. Всички непредвидени разходи са за сметка на Изпълнителя. Кандидатите предварително се запознават с инвестиционните проекти и състоянието на терена на място, за което представят декларация. Запознаването с проектите може да стане в сградата на ДВД "Приста".

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

243888 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Община Русе

NUTS:

BG323

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Технически условия за изпълнение на поръчката: 1. Разработен е ИТП по части АС, СК, електро, ВиК, ПБЗ, технология, геодезия и количествена сметка на видовете СМР. Изискванията за предвидените материали са описани в инвестиционния проект. Строежът е четвърта категория съгласно ЗУТ. Издадено е разрешение за строеж №342/14.07.2014 г. Изпълнителят съставя всички необходими актове и протоколи по Наредба №3/31.07.2003 г. на МРРБ. В 15-дневен срок след подписване на Договор с избрания изпълнител и преди подписване на акт обр. 2, Изпълнителят представя работен ПБЗ и Линеен график. Преди започване на СМР Строителят изработва Информационна табела за строежа съгласно чл. 13 от Наредба №2 от 22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР, чието съдържание се съгласува с Възложителя и уведомява за откриването на строителната площадка съответното поделение на Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда" и на Дирекцията за национален строителен контрол, като изпраща копие от съдържанието на информационната табела. 2. Квалификационни, технически и икономически изиквания към кандидатите - Кандидатът да представи сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 с обхват строителство, реконструкции, ремонт и рехабилитация или еквивалент. Кандидатът да представи Сертификат за внедрена система за управление на здравословни и безопасни условия на труд OHSAS 18001:2007 следва да е с обхват строителство, реконструкции, ремонт и рехабилитация или еквивалент. Кандидатът да представи заверено от участника копие от актуален лиценз за регистрация в Централния професионален регистър на строителя за строежи четвърта група, четвърта категория. 3. Изисквания за качество - СМР да отговарят на нормативните изисквания и стандарти за строителство. Да се спазва Наредба №2 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР. Всички вложени материали да бъдат придружени със сертификати за качество.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

1. Показател "Предлагана цена" - 50 т. 2.Показател "Техническо предложение" (П1 - Работна програма) - 50 т.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

09/09/2014 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Допълнителна информация и документи, свързани с поръчката могат да бъдат получени на посочения адрес на възложителя, както и друго: 1. Срок за изпълнение - 180 календарни дни. Срокът на договора започва да тече от подписването на протокол обр. 2 и завършва с подписване на акт обр. 15. При неблагоприятни климатични условия или спиране на строителството от компетентни държавни органи се съставя протокол за спиране на обекта /протокол обр. 10/ и след отпадане причините за спиране се съставя протокол обр. 11 за започване на работа. Времетраенето на договора не тече за времето на спиране на обекта. 2. Начин на плащане - На заплащане подлежи действително изпълненото СМР. Предвидено е авансово плащане до 30% от договорената цена, едно междинно до 20% от стойността и окончателно. Авансовото плащане е на база данъчна фактура, междинното и окончателното - след представяне на протокол за приемане на действително изпълнени СМР (бивш акт обр. 19) подписан от Изпълнителя и Инвеститорския контрол на обекта и данъчна фактура, а за окончателното - и акт обр. 15. Минимално съдържание на офертата: 1. Списък на приложените документи; 2. Данни за лицето, което прави предложението - посочване на ЕИК, управляващо лице, координати за връзка, телефон, факс, адрес; 3. Образец на оферта, публикуван на интернет адреса на Възложителя; 4. Техническо предложение за изпълнение обекта на обществената поръчка, публикувано на интернет адреса на Възложителя; 5. Ценово предложение /ценовото предложение на участника не трябва да надхвърля прогнозната стойност с ДДС, посочена в настоящата покана; 6.Възможности на участниците, съгласно изискванията за изпълнение на поръчката; 7. Декларация за срок на валидност на офертата/участникът следва да посочи срок на валидност на офертата, който трябва да е не по-малко от 90 /деветдесет/ календарни дни от датата, определена за краен срок за получаване на оферти. Офертата се депозира на гише "Търговия и транспорт" в “Център за информационно и административно обслужване”, в сградата на Община Русе на адрес град Русе, пл.Свобода № 6. Образците към настоящата покана са на разположение на участниците на адреса на Профила на купувача. Съдържанието на офертата се представя в запечатан непрозрачен плик, върху, който се посочва: наименованието на участника, адрес за кореспонденция, телефон, факс, е-mail и описание на поръчката по раздел ІІ от настоящата публична покана. Офертата и всички документи, които са част от нея, следва да бъдат представени в оригинал или да са заверени, когато са ксерокопия, с гриф „вярно с оригинала”, печат и подпис на лицето, представляващо участника. Документите и данните в офертата се подписват само от лица с представителни функции, назовани в регистрацията или удостоверението за актуално състояние и/или упълномощени за това лица, за което следва да се приложи нотариално заверено пълномощно за изпълнение на такива функции. Отваренето и оценката на офертите ще се проведе на публично заседание на 10.09.2014 г. в сградата на Община Русе с адрес пл. Свобода 6, в Заседателна зала.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

09/09/2014