BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

"Мини Марица - изток" ЕАД, ул. "Георги Димитров" №13, За: Иван Дянков – експерт търговия; Даниела Кънева, ръководител отдел "ВО", България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3028/; 0417 83305/3580/, E-mail: ivan.dyankov@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел „Търговски”, отдел „Ресорен”

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: www.marica-iztok.com/bg/public_procedures.php.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„ Сервизно обслужване и поддръжка по механичната част, електрониката и ел.частта на системите за контрол на достъп на територията на „Мини Марица-изток” ЕАД“- (рег.№148/2014г.)

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

50000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно Техническата спецификация, публикувана в профила на купувача.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

60000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

"Мини Марица - изток" ЕАД

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1.Изискванията за изпълнение на настоящата поръчка са подробно описани в Техническата спецификация, публикувана в профила на купувача. 2. Изисквания към Участниците: 2.1. Участникът следва да е изпълнил услуги, които да са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата. 2.2. Участникът да е сертифициран със сертификат за управление на качеството по ISO 9001:2008, включващ изграждане и сервизно обслужване на системи за контрол на достъпа или еквивалентен. 2.3. Участникът да разполага със специалисти с квалификационна група по електробезопасност и обучени за работа със софтуер SICOND 2011 Pro за системи за контрол на достъпа и отчитане на присъствието на работното място. 3. Срок за изпълнение на поръчката – 1 година от подписването на договора или до достигане на стойността заложена в него. 4. Начин на фактуриране и плащане: - Заплащането на месечна абонаментна цена - ежемесечно, в срок до 30 /тридесет/ календарни дни от началото на следващия месец, срещу представена фактура-оригинал и двустранно подписан протокол за извършените дейности. -Подменените резервни части се заплащат в срок до 30 (тридесет) календарни дни, срещу представена фактура - оригинал и одобрен от Възложителя (Изпълнителя по договора от страна на Възложителя), доклад. 5. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 6.При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

11/09/2014 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.Отварянето на офертите ще се извърши публично на 12.09.2014 г. от 10:00 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители. Източник на финансиране: собствени средства.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

10/09/2014