ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Предмета на поръчката е „Осигуряване на информация и публичност” по проект „Ефективна и модерна администрация – Агенция по вписванията”
Общата прогнозна стойност на поръчката е 13 125 лева (тринадесет хиляди сто двадесет и пет) лв. без ДДС, съответно 15 750 (петнадесет хиляди седемстотин и петдесет) лв. с ДДС, разпределени както следва:
1. Провеждане на встъпителна пресконференция за 30 души съгласно техническото задание – 916.67 лв. без ДДС, съответно 1 100.00 лв. с ДДС;
2. Провеждане на заключителна пресконференция за 30 души съгласно техническото задание – 916.67 лв. без ДДС, съответно 1 100.00 лв. с ДДС;
3. Рекламни материали – USB, тефтери, конферентни папки, конферентни чанти, химикалки – съгласно техническото задание – 10 833.33 лв. без ДДС, съответно 13 000.00 лв. с ДДС.
4. Информационен банер съгласно техническото задание – 225.00 лв. без ДДС, 270.00 лв. с ДДС
5. Информационни брошури съгласно техническото задание – 1.17 лв. без ДДС, 1.40 лв. с ДДС за един брой.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
79341400
Описание:
Услуги, свързани с рекламни кампании
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
1. Провеждане на встъпителна пресконференция за 30 души. Изпълнителят следва да осигури пресконференция в гр. София, сценарий за провеждане на събитието, изготвяне и изпращане на покани до медиите, осигуряване на снимки и аудиозапис от пресконференцията; включително изготвяне на периодични прессъобщения за осъществяване на дейностите по проекта и предоставянето им на медиите.
Технически параметри на събитието:
• осигуряване на кафе- паузи за участниците, включваща кафе, чай, минерална вода и дребни сладки за 30 човека
• осигуряване на зала в минимум четиризвезден хотел за минимум 30 човека с техническо оборудване за провеждане на всяко едно събитие (преносим компютър, мултимедиен проектор и екран)
• осигуряване на снимков материал и аудиозапис;
• осигуряване на присъствен списък на участниците;
• изготвяне на покани.
2. Провеждане на заключителна пресконференция - за 30 души. Изпълнителят трябва да осигури пресконференция в гр. София, сценарий за провеждане на събитието, изготвяне и изпращане на покани до медиите, осигуряване на снимки и аудиозапис от пресконференцията, включително изготвяне на периодични прессъобщения за осъществяване на дейностите по проекта и предоставянето им на медиите.
Технически параметри на събитието:
• осигуряване на кафе- паузи за участниците, включваща кафе, чай, минерална вода и дребни сладки за 30 човека
• осигуряване на зала в минимум четиризвезден хотел за минимум 30 човека с техническо оборудване за провеждане на всяко едно събитие (преносим компютър, мултимедиен проектор и екран)
• осигуряване на снимков материал и аудиозапис;
• осигуряване на присъствен списък на участниците;
• изготвяне на покани.
3. Рекламни материали – 200 бр. комплекти, съдържащи следните артикули:
- USB - флаш памет с възможност за едноцветен печат, минимум 2 GB;
- Тефтер – спирала, размер А5, без дати, вътрешно тяло - жълт офсет;
- Конферентна папка – картонена с джоб, размер А4, 250 гр. хром-мат с частичен UV лак;
- Конферентна чанта - конферентна чанта от текстил, размер: подходящ за документи А4;едноцветен печат;
- Химикал- синьо мастило, автоматичен;едноцветен печат;
4. Информационен банер - изработване и дизайн на информационен банер с размер 200 см. Х 80 см.
5. Информационна брошура, съдържаща целите, основните дейности и очакваните резултати от проекта, които ще се разпространяват при публичните дейности – 200 бр.
Технически параметри:
• формат А5 (А4 в разгънат вид), 8 страници + корици
• цветност на тялото 8 стр. 4 + 4 цвята,
• корица минимум 200 гр., 4+0 цвята
• тяло – минимум 100 гр.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Територията на Р. България
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Доказателства за наличие на технически и икономически възможности и/или квалификация на участника за изпълнение на поръчката, посочени от Възложителя в публичната покана, както следва:
а) Списък-декларация на услуги, сходни с предмета на настоящата поръчка, изпълнени през последните 3 години общо (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), в т.ч. към датата на подаване на офертата, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, с посочване на възложител, предмет, стойност, подробно описание на изпълнените дейности и период на изпълнение. Договорите следва да бъдат придружени с удостоверения /референции/ за добро изпълнение.
б/ Подписан от участника списък на експерти (оригинал), който ще бъде ангажиран с изпълнението на поръчката, придружен от документи, удостоверяващи за всяко от лицата от екипа:
• Образованието и квалификацията /за всяко от лицата се прилагат заверени от кандидата копия на дипломи за завършено образование; сертификати, удостоверения и други еквивалентни документи за допълнителна квалификация и др./;
• Професионалния опит /за всяко от лицата се прилагат заверени копия на документи, удостоверяващи декларираните обстоятелства- напр. копия на трудови книжки, служебни книжки, осигурителни книжки, копия на трудови и граждански договори, препоръки и др./;
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
3. Показатели за оценяване и относителна им тежест са следните:
3.1. Техническо предложение /Т/- 60 т. със следните подпоказатели:
Оценка на предложената Работна програма за изпълнение на дейностите - комисията разглежда предложената работна програма за изпълнението на поръчката и преценява дали тя съответства на заложените цели и нуждите на целеви групи по проекта - с тежест 20 точки;
Оценка на предложения график на дейностите – комисията преценява дали участникът е разпределил аргументирано най-важните категории дейности и поддейности - 10 точки;
Оценка на предложена примерна програма за провеждане на едно публично събитие – комисията преценява дали примерната програма е пълна, точна и ясна и допринася за постигане на целите на поръчката - 10 точки;
Оценка на дизайна – комисията разглежда предложения дизайн на информационните материали и преценява, дали ще провокира интерес у целевите групи за запознаване с проекта и дали са спазени всички изисквания за визуализация на информационните материали съгласно ОПАК - 20 точки;
3.2. Цена на предложенията /С/- 40 т.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Достъп до документацията е осигурен в профила на купувача на електронната страница на Агенция по вписванията - www.registryagency.bg.
Изготвяне на офертата: Офертата трябва да съдържа техническо и ценово предложение и изричен текст, че се приемат всички условия и изисквания за изпълнението на поръчката. В офертата трябва да е посочен срок за валидност 45 дни от крайния срок за получаване на оферти.
Офертата трябва да се представи в запечатан непрозрачен плик лично или от упълномощено по надлежния ред лице, в деловодството на Агенция по вписванията. Върху плика се посочва наименование на поръчката, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес.
Обществената поръчка се провежда като дейност от проект „Ефективна и модерна администрация – Агенция по вписванията” реализиран чрез финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет” и „Европейския социален фонд”.
Дата и място на отваряне на офертите: Отваряне на офертите подадени за участие в процедурата ще се проведе на 01.09.2014 г. от 15:00 часа в сградата на Агенция по вписванията, ул. "Елисавета Багряна" № 20, ет. 3. Заседанието по отваряне на офертите е публично и на него могат да присъстват лица съгласно чл. 101г, ал. 3 от ЗОП.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: