Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Агенция по вписванията, ул. "Елисавета Багряна" 20, За: Младен Колев, България 1111, София, Тел.: 029486 198, E-mail: mladen.kolev@registryagency.bg, Факс: 029486 194

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.registryagency.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.registryagency.bg/?cat=3.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмета на поръчката е „Осигуряване на информация и публичност” по проект „Ефективна и модерна администрация – Агенция по вписванията” Общата прогнозна стойност на поръчката е 13 125 лева (тринадесет хиляди сто двадесет и пет) лв. без ДДС, съответно 15 750 (петнадесет хиляди седемстотин и петдесет) лв. с ДДС, разпределени както следва: 1. Провеждане на встъпителна пресконференция за 30 души съгласно техническото задание – 916.67 лв. без ДДС, съответно 1 100.00 лв. с ДДС; 2. Провеждане на заключителна пресконференция за 30 души съгласно техническото задание – 916.67 лв. без ДДС, съответно 1 100.00 лв. с ДДС; 3. Рекламни материали – USB, тефтери, конферентни папки, конферентни чанти, химикалки – съгласно техническото задание – 10 833.33 лв. без ДДС, съответно 13 000.00 лв. с ДДС. 4. Информационен банер съгласно техническото задание – 225.00 лв. без ДДС, 270.00 лв. с ДДС 5. Информационни брошури съгласно техническото задание – 1.17 лв. без ДДС, 1.40 лв. с ДДС за един брой.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79341400

Описание:

Услуги, свързани с рекламни кампании


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

1. Провеждане на встъпителна пресконференция за 30 души. Изпълнителят следва да осигури пресконференция в гр. София, сценарий за провеждане на събитието, изготвяне и изпращане на покани до медиите, осигуряване на снимки и аудиозапис от пресконференцията; включително изготвяне на периодични прессъобщения за осъществяване на дейностите по проекта и предоставянето им на медиите. Технически параметри на събитието: • осигуряване на кафе- паузи за участниците, включваща кафе, чай, минерална вода и дребни сладки за 30 човека • осигуряване на зала в минимум четиризвезден хотел за минимум 30 човека с техническо оборудване за провеждане на всяко едно събитие (преносим компютър, мултимедиен проектор и екран) • осигуряване на снимков материал и аудиозапис; • осигуряване на присъствен списък на участниците; • изготвяне на покани. 2. Провеждане на заключителна пресконференция - за 30 души. Изпълнителят трябва да осигури пресконференция в гр. София, сценарий за провеждане на събитието, изготвяне и изпращане на покани до медиите, осигуряване на снимки и аудиозапис от пресконференцията, включително изготвяне на периодични прессъобщения за осъществяване на дейностите по проекта и предоставянето им на медиите. Технически параметри на събитието: • осигуряване на кафе- паузи за участниците, включваща кафе, чай, минерална вода и дребни сладки за 30 човека • осигуряване на зала в минимум четиризвезден хотел за минимум 30 човека с техническо оборудване за провеждане на всяко едно събитие (преносим компютър, мултимедиен проектор и екран) • осигуряване на снимков материал и аудиозапис; • осигуряване на присъствен списък на участниците; • изготвяне на покани. 3. Рекламни материали – 200 бр. комплекти, съдържащи следните артикули: - USB - флаш памет с възможност за едноцветен печат, минимум 2 GB; - Тефтер – спирала, размер А5, без дати, вътрешно тяло - жълт офсет; - Конферентна папка – картонена с джоб, размер А4, 250 гр. хром-мат с частичен UV лак; - Конферентна чанта - конферентна чанта от текстил, размер: подходящ за документи А4;едноцветен печат; - Химикал- синьо мастило, автоматичен;едноцветен печат; 4. Информационен банер - изработване и дизайн на информационен банер с размер 200 см. Х 80 см. 5. Информационна брошура, съдържаща целите, основните дейности и очакваните резултати от проекта, които ще се разпространяват при публичните дейности – 200 бр. Технически параметри: • формат А5 (А4 в разгънат вид), 8 страници + корици • цветност на тялото 8 стр. 4 + 4 цвята, • корица минимум 200 гр., 4+0 цвята • тяло – минимум 100 гр.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

13125 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Територията на Р. България

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Доказателства за наличие на технически и икономически възможности и/или квалификация на участника за изпълнение на поръчката, посочени от Възложителя в публичната покана, както следва: а) Списък-декларация на услуги, сходни с предмета на настоящата поръчка, изпълнени през последните 3 години общо (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), в т.ч. към датата на подаване на офертата, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, с посочване на възложител, предмет, стойност, подробно описание на изпълнените дейности и период на изпълнение. Договорите следва да бъдат придружени с удостоверения /референции/ за добро изпълнение. б/ Подписан от участника списък на експерти (оригинал), който ще бъде ангажиран с изпълнението на поръчката, придружен от документи, удостоверяващи за всяко от лицата от екипа: • Образованието и квалификацията /за всяко от лицата се прилагат заверени от кандидата копия на дипломи за завършено образование; сертификати, удостоверения и други еквивалентни документи за допълнителна квалификация и др./; • Професионалния опит /за всяко от лицата се прилагат заверени копия на документи, удостоверяващи декларираните обстоятелства- напр. копия на трудови книжки, служебни книжки, осигурителни книжки, копия на трудови и граждански договори, препоръки и др./;

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

3. Показатели за оценяване и относителна им тежест са следните: 3.1. Техническо предложение /Т/- 60 т. със следните подпоказатели: Оценка на предложената Работна програма за изпълнение на дейностите - комисията разглежда предложената работна програма за изпълнението на поръчката и преценява дали тя съответства на заложените цели и нуждите на целеви групи по проекта - с тежест 20 точки; Оценка на предложения график на дейностите – комисията преценява дали участникът е разпределил аргументирано най-важните категории дейности и поддейности - 10 точки; Оценка на предложена примерна програма за провеждане на едно публично събитие – комисията преценява дали примерната програма е пълна, точна и ясна и допринася за постигане на целите на поръчката - 10 точки; Оценка на дизайна – комисията разглежда предложения дизайн на информационните материали и преценява, дали ще провокира интерес у целевите групи за запознаване с проекта и дали са спазени всички изисквания за визуализация на информационните материали съгласно ОПАК - 20 точки; 3.2. Цена на предложенията /С/- 40 т.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

29/08/2014 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Достъп до документацията е осигурен в профила на купувача на електронната страница на Агенция по вписванията - www.registryagency.bg. Изготвяне на офертата: Офертата трябва да съдържа техническо и ценово предложение и изричен текст, че се приемат всички условия и изисквания за изпълнението на поръчката. В офертата трябва да е посочен срок за валидност 45 дни от крайния срок за получаване на оферти. Офертата трябва да се представи в запечатан непрозрачен плик лично или от упълномощено по надлежния ред лице, в деловодството на Агенция по вписванията. Върху плика се посочва наименование на поръчката, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Обществената поръчка се провежда като дейност от проект „Ефективна и модерна администрация – Агенция по вписванията” реализиран чрез финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет” и „Европейския социален фонд”. Дата и място на отваряне на офертите: Отваряне на офертите подадени за участие в процедурата ще се проведе на 01.09.2014 г. от 15:00 часа в сградата на Агенция по вписванията, ул. "Елисавета Багряна" № 20, ет. 3. Заседанието по отваряне на офертите е публично и на него могат да присъстват лица съгласно чл. 101г, ал. 3 от ЗОП.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

29/08/2014