Версия за печат

BG-село Лудогорци

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

ОУ "Христо Ботев" с. Лудогорци, ул. "Вихрен" № 31, За: Йълмаз Касим Ефраим, Р България 7445, село Лудогорци, Тел.: 0888 957189, E-mail: ddra1701412@abv.bg

Място/места за контакт: ОУ "Христо Ботев" с. Лудогорци

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.daskalo.com/ouludogortsi/.

Адрес на профила на купувача: http://www.daskalo.com/ouludogortsi/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка на готови закуски за учениците от първи до четвърти клас и обяд за учениците на целодневно обучение до края на учебната 2014/2015г. Закуските се доставят за прогнозно 76 ученика от първи до четвърти клас, за прогнозно 160 учебни дни, на прогнозна стойност 4 560 лева без ДДС, като транспортни разходи са включени в цената на доставка. Стойността на един брой закуска не трябва да надвишава 0,375 лева без ДДС. Закуските ще се плащат от бюджета на училището. Обяд се доставя за прогнозно 152 ученици на целодневно обучение, за прогнозно 171 учебни дни, на прогнозна стойност 43 406,64 лева без ДДС като транспортни разходи включени в цената на доставка. Като 32 490 лева без ДДС ще се заплащат по проект BG051PO001-3.1.06 по ОП”РЧР” и 10 916,64 лева без ДДС ще се заплащат от бюджета на училището. Стойността на една порция обяд не трябва да надвишава 1,67 лева без ДДС. Има две самостоятелно обособени позиции в настоящата поръчка. Позиция № 1: Доставка на обяд за учениците на целодневно обучение в ОУ „Христо Ботев” с. Лудогорци. Позиция № 2: Доставка на закуски за учениците от първи до четвърти клас в ОУ „Христо Ботев” с. Лудогорци.” Доставките на закуските и на обядите ще се извършва до края на учебната 2014/2015 г. (доставка на закуски – до 31.05.2015г. и доставка на обяд – до 15.06.2015г.). Доставките на закуски и обяди се изплащат от бюджетни средства на училището и от проект BG051PO001-3.1.06 по ОП”РЧР”. Фактурата се представя за доставките, извършени за един месец, след изтичането на този месец. Авансови плащания не се предвиждат.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

55524000

Описание:

Приготвяне и доставяне на храна за ученически столове и бюфети


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Закуските се доставят за прогнозно 76 ученика от първи до четвърти клас, за прогнозно 160 учебни дни, на прогнозна стойност 4 560 лева без ДДС, като транспортни разходи са включени в цената на доставка. Обяд се доставя за прогнозно 152 ученици на целодневно обучение, за прогнозно 171 учебни дни, на прогнозна стойност 43 406,64 лева без ДДС като транспортни разходи включени в цената на доставка.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

47967 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

ОУ „Христо Ботев” с. Лудогорци, ул. „Вихрен” № 31, общ. Исперих, обл. Разград.

NUTS:

BG324

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Офертата и документите към нея се изготвят по приложените в документацията образци и трябва да съдържа следното: 1. Списък на представените документи, подписан от представляващия участника. 2. Декларация за запознаване с условията на поръчката - изготвена в съответствие с образеца от настоящата документация, подписана от представляващия участника; 3. Административни сведения – изготвена в съответствие с образеца от настоящата документация, подписана и подпечатена от представляващия участника; 4. Посочване на единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, или документ за самоличност, когато е физическо лице; 5. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47 от ЗОП. 6. Списък на лица, включително на тези, отговарящи за изпълнението на доставката, които ще бъдат пряко ангажирани с изпълнението на поръчката. 7. Копия на трудови или граждански договори, сключени между участника и лицата по т.6. 8. Копия на документи за образование и професионална квалификация на техническите лица, които ще бъдат пряко ангажирани с изпълнението на поръчката, посочени в списъка по т. 6. 9. Списък на транспортните средства, с които участникът разполага за изпълнение на поръчката, които са регистрирани в ОДБХ.10. Заверени от участника копия на удостоверения за регистрация на транспортните средства по т.9. Във връзка с § 2 от ПЗР на Закона за българската агенция по безопасност на храните, се приемат и удостоверения от РИОКОЗ / РЗИ, издадени до влизането в сила на ЗБАБХ (25.01.2011 г.), за срока, за който са издадени. За чуждестранни участници - еквивалентни документи на тези, посочени в настоящата точка, съобразно законодателството по местоседалището им.11. Копия на свидетелство за регистрация на транспортните средства по т. 9 в КАТ - ПП и договори за наем, ако тези МПС не са собствени на участника, или еквивалентно за чуждестранни участници. 12. Списък за наличните собствени или наети обекти за производство и търговия с храни, придружен от заверени от участника копия на удостоверения за регистрация на хранителен обект, издадени от ОДБХ, съгласно чл. 12 от Закона за храните. Във връзка с § 2 от ПЗР на ЗБАБХ, се приемат и удостоверения от РИОКОЗ / РЗИ, издадени до влизането в сила на ЗБАБХ (25.01.2011 г.), за срока, за който са издадени. За чуждестранни участници - еквивалентни документи на тези, посочени в настоящата точка, съобразно законодателството по местоседалището им.13. Копие на документ за собственост, наем или ползване на обектите по т.12. 14. Доказателство за въведена система за безопасност на храните - Система за анализ на опасностите и критичните контролни точки (HACCP) на производителя и търговеца на предлаганите изделия по чл. 70 ал. 1 от Наредба № 5/2006 г. на МЗГ за хигиена на храните, издадена на основание чл. 17, ал. 2 от Закона за храните. 15. Декларация за използване на подизпълнители. 16.Декларация за приемане на условията в проекта на договор.17.Техническото предложение. 18.Ценово предложение. 19. Оферта по образец.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

ВАЖНО! Максималната допустима цена, която възложителят може да осигури за закуска за един учебен ден за един ученик е 0,375 лева без ДДС, а за една порция топъл обяд за един учебен ден за един ученик от целодневното обучение да не надвишава 1,67 лева без ДДС. Ето защо, недопустими са ценови предложения над тези суми, тоест цена на закуска над 0,375 лева без ДДС и цена за топъл обяд над 1,67 лева без ДДС. Предложения от участници над тези цени следва да бъдат отстранявани от участие в процедурата. 2. „Време за реакция след рекламация” – 30 точки. По този показател се оценява бързината на доставка на готови храни, съответстващи напълно на техническите спецификации, договорните условия и нормативните изисквания, след неприемане и рекламация на доставени готови храни, които не съответстват напълно на техническите спецификации, договорните условия и нормативните изисквания. Времето за реакция след рекламация се предлага във времеви измервател – минути в техническото предложение към офертата. Важно! Задължително е предложените минути за реакция след рекламация да бъдат не повече от 90 (деветдесет) минути и не по-малко от 30 (тридесет) минути. Офертата на участник, който предложи минути за реакция след рекламация повече от 90 минути или по-малко от 30 минути, няма да съответства на изискванията на възложителя и следва да бъде отстранена от участие в процедурата. Всяка позиция се оценява поотделно. По показателя „Предложена цена” офертата се оценява така: стойността на закуската и стойността на основното ястие от обяда за един учебен ден се събират и се получава цената на доставката на участника. Най-ниската предложената цена от участник в процедурата се дели на цената, предложена от оценявания участник и полученото се умножава по коефициента за тежест 70, или: Най-ниска цена --------------------------------- х 70 = Цена на участник По показателя „Време за реакция след рекламация” офертата се оценява, като най-краткото време в минути, предложено от участник в процедурата, се дели на времето за реакция след рекламация, предложено от оценявания участник и полученото се умножава по коефициента за тежест 30, или: Най-кратък срок за реакция след рекламация ----------------------------------------------------------- х 30 = Срок за реакция след рекламация на участник Крайната комплексна оценка на офертата се формира като сбор от резултатите по оценяване на офертата по двата показателя, или: Резултат от „Предложена цена” + Резултат от „Време за реакция след рекламация” = Краен резултат Крайният резултат се измерва в точки, които са получени при сбора от точките по двата показателя.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

02/09/2014 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

ОУ „Христо Ботев” с. Лудогорци предоставя достъп по електронен път до цялата документация към поканата, съдържащо: описание на поръчката, както и изисквания към изпълнението на поръчката; условия за участие в избора на изпълнител на поръчката; проект на договор за поръчката, което може да бъде намерено на интернет адреса на Възложителя в раздел "Профил на купувача" до изтичането на срока на валидност, посочен в раздел ІV от настоящата покана. Отварянето на офертите ще се извърши на 03.09.2014 г. от 09:00. часа в сградата на ОУ „Христо Ботев” с. Лудогорци, ул. „Вихрен” № 31, общ. Исперих, обл. Разград., при условията на чл. 68, ал. 3 от ЗОП. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

01/09/2014