Версия за печат

BG-с. Самуил

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Самуил, ул. "Хаджи Димитър" №2, За: инж. Ахмед Мустафа, Р. България 7454, с. Самуил, Тел.: 08477 2020, E-mail: info@samuil.eu, Факс: 08477 2267

Място/места за контакт: Община Самуил

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.samuil.eu/.

Адрес на профила на купувача: http://www.samuil.eu/pages/profil-na-kupuvacha.php.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

СМР по проект „ Аварийно възстановяване на подпорна стена и отводнителни мероприятия на ул.Васил Левски“

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Детайлизирано в КС и техническа спецификация

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

12601 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

с. Голяма вода, община Самуил

NUTS:

BG324

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

А.Минимални изисквания за техническите възможности и/или квалификация на Участника: 1.Участникът (сумарно обединението/сдружението) да е изпълнил строителство в обем не по-малък от прогнозната стойност на поръчката, сходно или еднакво с предмета на обществената поръчка през последните 5 (пет) години (към датата на подаване на офертата), в зависимост от датата на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си. Сходни са обекти, които заедно и/или поотделно включват изграждане и/или реконструкция и/или аварийно възстановяване на обекти. 2. Участникът (сумарно обединението/сдружението) трябва да разполага минимум със следния технически персонал: 2.1.Технически ръководител – образование минимум средно техническо -”геодезист” или „строителен техник”, с професионален опит минимум 1 (една) година; 2.2. Координатор по безопасност и здраве – образование минимум средно, да притежава съответното удостоверение или друг документ за придобита квалификация; Не е допустимо едно и също лице да съвместява функциите на двама от техническия персонал; 3.Участникът (сумарно обединението/сдружението) да разполага минимум със: 3.1. Самосвал-1 бр. ; Б.Изискуеми документи за доказване на техническите възможности и/или квалификация на Участника: 1. Списък на строителството, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, придружен от удостоверения за добро изпълнение. 2.Списък на техническия персонал, с посочени позиции, придружен от документи (копия, заверени от участника) удостоверяващи образователната им квалификация, професионален опит и правоотношения с участника. 3. Заверено от участника копие от регистрационни талони в КАТ и/или КТИ за собственост на необходимото минимално оборудване или договори за наем/лизинг придружени от заверени от участника копия на регистрационните талони в КАТ и/или КТИ на името на наемодателя/лизингодателя. Договори за наем и/или лизинг да се представят в заверена форма от участника с всички приложения към тях.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

27/08/2014 12:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

- Отварянето на офертите ще се извърши на 27.08.2014 г, в 13:15 ч., в Заседателна зала на Община Самуил, ул. "Хаджи Димитър" № 2, ет. 3. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на община Самуил; - Участник който не спази изискванията посочени в публичната покана, образците иуказанията се отстранява от участие. - За участници обединения и/или подизпълнители важат условията посочени в ЗОП. - Срок на валидност на офертите – минимум 90 календарни дни считано от крайния срок за подаване на офертите. - Срок за изпълнение на поръчката –не по-дълъг от 30 календарни дни - Гаранционния срок – не по- малък от нормативно определения в месеци и не - по дълъг от трикратния размер на минимума - Място за получаване на образци – от датата на публикуване на поканата за участие в Регистъра на обществените поръчки, на всички лица се предоставя пълен достъп по електронен път до образците в процедурата на електронния адрес на община Самуил, в раздел „Профил на купувача“, подраздел „Публични покани“ - Място на подаване на предложенията – в деловодството на община Самуил - Върху офертата се записва минимум, име на участника, предмет на поръчката, телефон, адрес за кореспонденция и факс или електронен адрес. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или упълномощен от участника представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. - Съдържание на офертата - представя се Оферта в запечатан, непрозрачен, със ненарушена цялост плик. - Задължителни за спазване образци към поканата Образец № 1. Образец на оферта; Образец № 2. Списък на документите, приложени към офертата; Образец № 3. Техническо предложение за изпълнение на поръчката; Образец № 4. Ценово предложение; Образец № 5. Административни сведения; Образец № 6. Декларация за запознаване с изискванията на документацията за възлагане на обществена поръчка по реда на глав осем „а“ и приемане клаузите на Проекта на договор; Образец № 7. Декларация за отговорност на обединение; Образец № 8. Декларация по чл. 56, ал.1, т. 8 от ЗОП ; Образец № 9. Декларация от подизпълнител; Образец № 10. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП; Образец № 11. Списък на техническия персонал; Образец № 12. Автобиография; Образец № 13. Проект на договор; Образец № 14. Банкова гаранция за изпълнение на договора; Образец № 15. Декларация по чл.56, ал.1 т.11 от ЗОП; Образец № 16. Декларация за техническо оборудване; Образец № 17. Списък на строителство; Образец № 18. Декларация за непрекъснато разположение на необходимия технически персонал; Образец № 19. КСС; Образец № 20. Ценови показатели.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

26/08/2014