Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

"Мини Марица - изток" ЕАД, ул. "Георги Димитров" №13, За: Виолета Тотева – експерт търговия / Динко Бинев – инвеститорски контрол, отдел «Инвестиции», България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3023/; 0417 83305/3369/, E-mail: v_toteva@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел „Търговски”, отдел „Инвестиции”

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/bg/public_kof.php.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на поръчката е изкопаване, транспортиране и насипване с автосамосвали на 40 000 куб.м. земни маси на трасето на ГТЛ 1005 за подготовка на преустройството на РТНК-2 в рудник "Трояново-1", съгласно схема, посочена в профила на купувача.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45112000

Описание:

Изкопни и земни работи


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

40 000 куб.м.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

117200 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Рудник "Трояново-1"

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Срок за изпълнение на поръчката – 90 календарни дни от датата на подписване на Протокол за даване на фронт за работа. Датата, на която изтича времетраенето на строителството е датата на съставяне Констативен акт за установяване годността за приемане на изпълнените работи. 2. Начин на фактуриране и плащане: Разплащането ще се извършва по банков път, до 30 календарни дни, считано от датата на издаване на фактура от Изпълнителя за изпълнените работи през календарния месец, след съставяне на Протокол за установяване, завършване и изплащане на натурални видове СМР, изготвен въз основа на маркшайдерски замер, извършен от представители на Възложителя в присъствието на представители на Изпълнителя. 3. Други изисквания: Гаранционен срок на изпълнените работи: не по-малко от 5 години. 4. Преди подписване на договора, Изпълнителят да бъде вписан в вписан в ЦПРС в Пета група: отделни видове СМР, посочени в НКИД, позиция „Строителство”, с подразделяне съответстващо на категориите на НКИД. Доказва се с декларация или удостоверение, ако участникът вече е вписан в ЦПРС. 5. Участниците да имат сертификат за внедрена система за управление на околната среда (СУОС), в съответствие с изискванията на стандарт ISO 14001:2004 или негов еквивалент – доказва се с копие на сертификата. 6. Участниците да представят декларация за техническото оборудване, с което разполага за изпълнение на поръчката. Машините да са технически изправни. 7. Участниците да притежават лиценз за извършване на обществен превоз на товари на територията на Р България, съгласно Закона за автомобилните превози и Наредба №33 от 3.11.1999 г. за обществен превоз на пътници и товари на територията на РБългария или лиценз на Общността за извършване на автомобилен превоз на товари, съгласно Регламент (ЕО) № 1072/2009 г. на Европейския парламент. Доказва се със заверено от участника копие на лиценза, придружен със списък на лицензираните МПС-та, Списъкът на лицензираните МПС-та се представя освен в случаите, когато превозите се извършват с лиценз на Общността. 8. Преди подписване на договора, Участникът определен за Изпълнител представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% от неговата стойност. Когато гаранцията е парична сума същата се внася по банкова сметка в: „Първа Инвестиционна Банка” АД, IBAN: BG10 FINV 9150 10BG N05J 05, BIC: FINV BGSF. Когато гаранцията е банкова гаранция – по образец на Възложителя. 9. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 10. При сключване на договор, определеният изпълнител представя копие на валидна застрахователна полица, съгласно чл.171 от ЗУТ. 11. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор. 12. Възложителят организира оглед на обекта. Дата на огледа: 26.08.2014 г. или друга датата и час, съгласувани с лицето, което ще отговаря за огледа. Отговорник за огледа: инж. Петър Аризанов – Ръководител отдел "Маркшайдерски", GSM: 0887401480. Представители на участниците трябва да се явят в 10.00 часа пред входа на Адм. сграда на „ММИ” ЕАД, В двудневен срок до началото на огледа желаещите да участват в него следва да заявят това си желание при отговорния за случая специалист.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

01/09/2014 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Източник на финансиране: собствени средства. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.Отварянето на офертите ще се извърши публично на 07.08.2014 г. от 10:30 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

01/09/2014