Версия за печат

BG-ПЛОВДИВ

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

"ЕЛЕКТРОЕНЕРГИЕН СИСТЕМЕН ОПЕРАТОР" ЕАД - МЕР ПЛОВДИВ, УЛ. " ХРИСТО Г. ДАНОВ" № 37, За: ПЕТЪР ТОДОРОВ - ПРОЦЕДУРНИ ВЪПРОСИ 032 606562; КОЛЬО АПОСТОЛОВ- ТЕХНИЧЕСКИ ВЪПРОСИ 0889 237184, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 4000, ПЛОВДИВ, Тел.: 032 606562, E-mail: p.todorov@pd.eso.bg, Факс: 032 632493

Място/места за контакт: УЛ. " ХРИСТО Г. ДАНОВ" № 37

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.eso.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.tso.bg/default.aspx/page-622/bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка на резервни части за прекъсвачи ММО – 110 и 220 кV - за ремонт на монтираните в подстанции от преносната мрежа на страната прекъсвачи 110 и 220 kV тип ММО.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

34913000

Описание:

Различни видове резервни части


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Ще се доставят резервни части за прекъсвачи ММО – 110 и 220 кV, групирани в следните обособени позиции: 1.Обособена позиция №1: Доставка на стандартни резервни части за прекъсвачи ММО – 110 и 220 кV; прогнозна стойност до 33 000 лв. 2.Обособена позиция №2: Доставка на специфични резервни части за прекъсвачи ММО – 110 и 220 кV; прогнозна стойност до 32 000 лв. Обемът на доставката по обособени позиции е даден в количествена сметка, към документацията. За всяка доставка на резервни части, ще бъдат уточнени писменно необходимите бройки, както и мястато на доставка.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

65000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Складове на Възложителя в градовете София, Пловдив, Плевен и Варна.

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1.Обект на поръчката: Доставка на резервни части за прекъсвачи ММО – 110 и 220 kV. 2.Срок за изпълнение: Две години или до достигане на прогнозна стойност от 33 000 лева, без ДДС по обособена позиция №1 и прогнозна стойност от 32 000 лева, без ДДС по обособена позиция №2. Доставката става след писмена заявка от възложителя в срок не по-дълъг от 45 календарни дни за обособена позиция №1 и в срок не по-дълъг от 60 календарни дни по обособена позиция №2. 3.Изисквания за качество: Резервните части, които ще бъдат доставени за прекъсвачи тип ММО – 110 и 220 кV, трябва да са с доказано качество, да съответстват на съответните стандарти и да са с напълно съвместими технически и функционални характеристики с тези, подлежащи на подмяна. Резервните части трябва да имат експлоатационни характеристики равни или по-добри от частите, които заменят. Резервните части ще се монтират в съоръжения, експлоатирани в открити електрически разпределителни уредби. 4.Гаранция за изпълнение на договора: паричен депозит или банкова гаранция в размер на 5 % от стойността на договора. 5.Място на изпълнение на поръчката: складове на възложителя, находящи се в гр. София – МЕР София област, бул. „Европа” № 2, гр. Плевен – МЕР Плевен, ул. „Сторгозия” № 28, гр. Варна – МЕР Варна, кв. Възраждане 1, п/ст „Север”, гр. Пловдив – МЕР Пловдив, Южна индустриална зона, или до друго, изрично посочено от възложителя място, на територията на Р.България. 6.Приемане на стоката: съгласно условията на проекта на договора с приемо - предавателни протоколи, подписани от упълномощени представители на страните. Стоките трябва да са съпроводени с декларация за съответствие със стандартите, на които ще отговарят резервните части, изготвена съгласно изискванията на БДС EN ISO/IEC 17050-1:2010 и 17050-2:2006 и сертификат за качество на изделието. 7.Изискване към опаковката: Фабричната опаковка е задължение на участника. Тя трябва да гарантира стоката срещу външни въздействия по време на транспортиране и съхранение на склад. 8.Предлаганата цена: Предлаганата цена да бъде без ДДС, в рамките на лимитите на чл.14, ал.4, т.2 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) и в нея, да са включени всички преки и непреки разходи, които участникът ще извърши при изпълнението на поръчката. Предлаганата цена да бъде, както следва: по обособена позиция № 1 до 33 000 лева, без ДДС, по обособена позиция №2 до 32 000 лева, без ДДС. 9.Начин на плащане: възложителят заплаща на изпълнителя цената на всяка доставка в размер на 100 % след нейното изпълнение, в срок до 60 дни, с банков превод, по сметката на изпълнителя и след представяне на: (а) оригинална данъчна фактура за стойността на приетата стока, издадена не по-късно от 5 дни след датата на приемо-предавателния протокол по т. (б); (б) оригинален приемно-предавателен протокол, подписан от представители на изпълнителя и възложителя; 10.Срок на валидност на офертата: 90 (деветдесет) календарни дни, считано от крайния срок за подаване на оферти. 11.Офертата, трябва да бъде изготвена по приложен образец и комплектована със следните документи: 11.1.Удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър; 11.2.Копие от документ за регистрация по ЗДДС; 11.3.Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, т.1 и ал.5, т.1 от ЗОП; 11.4.Декларация по чл.47, ал.5, т.2 от ЗОП; 11.5.Декларация по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП; 11.6.Техническо предложение; 11.7.Ценово предложение - в отделен запечатан плик.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

26/08/2014 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Приложение към поканата: І.ПЪЛНО ОПИСАНИЕ НА ОБЕКТА НА ПОРЪЧКАТА. ТЕХНИЧЕСКИ СПЕЦИФИКАЦИИ II.ОБРАЗЦИ НА ДОКУМЕНТИ III.УКАЗАНИЯ КЪМ УЧАСТНИЦИТЕ IV.ПРОЕКТ НА ДОГОВОР V.ОБРАЗЕЦ НА БАНКОВА ГАРАНЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОР Същите могат да бъдат получени на електронен адрес: http://www.tso.bg/default.aspx/page-622/bg. Офертата се подава/изпраща в 1 екземпляр в запечатан непрозрачен плик в деловодството на адреса на възложителя: гр. Пловдив, ул."Хр.Г.Данов" № 37, ІІІ ет., стая № 312, до 16.30 часа на 26.08.2014 г. Отварянето на офертите ще се извърши публично при условията на чл.68, ал.3 от ЗОП на 27.08.2014 г. от 13.00 часа на адреса на възложителя: гр. Пловдив, ул."Хр.Г.Данов" № 37, ІІІ ет., стая № 307.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

26/08/2014