Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

"Мини Марица изток"ЕАД, ул."Георги Димитров" - №13, За: Росица Димитрова – експерт "Търговия" /инж.Милен Минчев - инженер - механик, отдел "Механичен", България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3109/; 0417 83305/3163/, E-mail: r_dimitrova@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел „Търговски”, отдел „Механичен”

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/bg/public_kof.php.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на поръчката е доставката на следните резервни части за автокран GROVE GMK 2035: - амортисьор 2251293 - каталожен №225 1293-ETL - 3 броя - ръчка контролер 2313713 - каталожен №231 3713 - 2 броя - цилиндър кормилно управление 2310329 - каталожен №231 0329 - 1 брой Условията за изпълнение на поръчката са съгласно Техническа спецификация, публикувана в профила на купувача.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

34320000

Описание:

Механични резервни части, с изключение на двигатели и части за двигатели


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

три вида части, общо 6 (шест) броя

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

60000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

DDP склад на Възложителя - отдел „Логистика и контрол”– гр. Раднево, съгласно Инкотермс 2010.

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изисквания към изпълнението: съгласно техническата спецификация. Офертата следва да съдържа цялото изискуемо количество по предмета на процедурата. Предлаганите изделия трябва да отговарят на посочените каталожни номера. 2. Срок за изпълнение на поръчката – до 1 (един) месец след сключване на договор. 3. Начин на фактуриране и плащане: Плащането се извършва до 30 (тридесет) календарни дни след доставка, срещу представена фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол. Срокът на плащане тече от датата на последно представения документ. 4. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 5. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

26/08/2014 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Финансирането е със собствени средства. Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток”ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.Отварянето на офертите ще се извърши публично на 27.08.2014 г. от 10:30 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

26/08/2014