Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

"Мини Марица - изток" ЕАД, ул. "Георги Димитров" №13, За: Красимира Георгиева – експерт търговия, отдел "Търговски"/ Петър Петров - инженер енергетик, отдел "Енергиен", Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3626/; 0417 83305/3126/, E-mail: k-georgieva@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел „Търговски”, отдел „Енергиен”

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/bg/public_kof.php.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка на полупроводима лента, съгласно Техническа спецификация посочена в профила на купувача. Полупроводимата лента ще се използва за поддръжка и ремонт на кабелното стопанство Ср.Н. - направа на кабелни муфи и глави на кабели.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

31681410

Описание:

Електрически материали


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

4 000 броя ролки.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

60000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

DDP складова база на Възложителя в град Раднево, съгласно Инкотермс 2010.

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Производителят на предлаганата полупроводима лента да има издаден валиден сертификат по ISO 9001:2008 или еквивалент /представя се копие на сертификата, придружено с превод на български език, в случай, че сертификата е на чужд език/. 2. Изисквания към изпълнението: съгласно Tехническата спецификация. Предлаганите изделия да бъдат нови и неупотребявани, без явни или скрити дефекти, произтичащи от дизайна, материалите или изработката им. 3. Срок и начин за изпълнение на поръчката – до 3 (три) години от датата на подписване на договора по заявка на Възложителя. Срок за изпълнение на всяка заявка - до 30 (тридесет) календарни дни от изпращането й. 4. Начин на фактуриране и плащане: Плащането се извършва до 30 (тридесет) календарни дни след датата на всяка доставка, срещу представена фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол. Срокът на плащане тече от датата на последно представения документ. 5. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 6. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

14/08/2014 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Източник на финансиране на поръчката: собствени средства. Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.Отварянето на офертите ще се извърши публично на 15.08.2014 г. от 9:30 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

13/08/2014