Версия за печат

BG-Русе

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Русе, пл. Свобода №6, За: Мария Станкова - ланд. архитект Община Русе; Камен Христов - гл. експерт отдел Обществени поръчки, България 7000, Русе, Тел.: 082 881686; 082 881710, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://ruse-bg.eu.

Адрес на профила на купувача: https://www.ruse-bg.eu/bg/pages/173/index.html.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на поръчката е благоустрояване на междублоковото пространство, разположено между блокове №1 и №3 в ЖК ЦЮР. Теренът е с площ около 6.2 дка и е изцяло неблагоустроен. През него минават голям брой подземни проводи – кабели, водопроводи, канали. Проектът предвижда създаване на алейна мрежа, детски площадки, места за почивка, паркинги, площадки за изтупване, осигуряване на автомобилен достъп за обслужване на трафопостовете, алейно осветление и озеленяване.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45112700, 45213316, 45236210

Описание:

Строителни работи, свързани с озеленяването
Строителни работи по изграждане на пешеходни пътеки/алеи
Строителни работи на терени на детски площадки


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Обема на поръчката е съгласно разработения ИТП и изготвената количествена сметка. Посочената прогнозна стойност е без ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

263984 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. Русе, ж.к ЦЮР, блокове № 1 и 3

NUTS:

BG323

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Технически условия за изпълнение на поръчката: Разработен е ИТП по части АС, СК, благоустрояване и озеленяване, електро, В и К, вертикална планировка и количествена сметка на видовете СМР. Изискванията за предвидените материали са описани в инвестиционния проект. Строежът е четвърта категория съгласно ЗУТ. Издадено е разрешение за строеж №325/15.06.2012г. Изпълнителят съставя всички необходими актове и протоколи по Наредба №.3/31.07.2003 на МРРБ. В 15 дневен срок след подписване на Договор с избрания изпълнител и преди подписване на акт обр.2, Изпълнителят: 1. Представя работен ПБЗ 2. Относно двете детски площадки за игра на деца до 3 г. и от 3 до 12 г. представя поотделно проекти-схеми за разположение на съоръженията със зоната за безопасност за всяко едно съоръжение, парковата мебел, оградки и ударопоглъщащите настилки. Оборудването на площадките за отделните възрастови групи да не е по-малко от предвидените в чл. 9, таблица 1 от наредбата Наредба №1/12.01.2009 на МРРБ за устройство и безопасност на площадките за игра минимален брой съоръжения и занимания. Прилагат се всички документи и сертификати изискващите се по наредбата за приемане на площадките и изготвяне на доклади от лицензиран орган за контрол на площадките и съответствието им с изискванията на наредбата /чл.63/. Площадките да се съобразят с изискванията на Наредба №1/12.01.2009 на МРРБ: настилки; ударопоглъщащи настилки; пясъчници съобразени с чл.21 от наредбата; детски съоръжения съобразени с чл. 56 от наредбата; оградки с два вход-изхода с височина не по-малка от 1 м. /чл.11 и чл. 12 от наредбата/, парково оборудване-пейки, по два броя кошчета за смет на площадките, табелки с указание за използването им . Дизайнът на съоръженията да отговаря на основните изисквания за безопасност съгласно действащите към момента стандарти- БДС EN 1176 за детските съоръжения / приложение № 7 към чл. 56 от наредбата/ и БДС EN 1177 за ударопоглъщащата настилка /чл. 59 от наредбата/. Да се изпълнят изискванията на чл. 57 от наредбата, като се дадат инструкции от производителя за разполагането, зоната за безопасност около всяко съоръжение, монтирането, поддържането и контрола на съответното детско съоръжение и ударопоглъщащата настилка. Монтирането на отделните детски съоръжения и паркова мебел да се извърши съгласно приложени от производителя конструктивни становища от лицензиран проектант конструктор с ППП с определен начина на закрепване на съоръженията към терена. Закрепването на съоръженията към терена да е в съответствие с чл. 18/4/ от наредбата. За всяка една площадка поотделно да се осигури възможност най-малко 50% от заниманията да са достъпни и за ползватели с увреждания. Преди започване на СМР Строителят изработва Информационна табела за строежа съгласно чл.13 от Наредба№2 от 22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР, чието съдържание се съгласува с Възложителя и уведомява за откриването на строителната площадка съответното поделение на Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда" и на Дирекцията за национален строителен контрол, като изпраща копие от съдържанието на информационната табела. Срокът на изпълнение на договора е 120 календарни дни и започва да тече от подписването на протокол обр.2 и завършва с подписване на акт обр.15. При неблагоприятни климатични условия или при спиране на строителството от компетентни държавни органи се съставя протокол за спиране на обекта / протокол обр.10/ и след отпадане причините за спиране се съставя протокол обр.11 за започване на работа. Времетраенето на договора не тече за времето на спиране на обекта. Изисквания за качество: СМР да отговарят на нормативните изисквания и стандарти за строителство. Да се спазва Наредба №2 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР. Всички вложени материали да бъдат придружени със сертификати за качество.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Комплексна оценка КО = ПЦ+ТП; Предлагана цена ПЦ- 50 т./ ПЦ= Pmin/Pn*50/ Техническо предложение ТП - до 50 т. /Оценка на предложената работна програма с включени минимум следните елементи - организация в етапа на подготовка на строителната площадка; организация в етапа на строителство; линеен календарен график; утежнени условия на обекта - 50, 35 или 20 т./

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

04/08/2014 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата се депозира в “Център за информационно и административно обслужване”, гише №1 "Обществени поръчки", в сградата на Община Русе на адрес град Русе, пл.Свобода № 6. Образците към настоящата покана са на разположение на участниците на адреса на Профила на купувача. Съдържанието на офертата се представя в запечатан непрозрачен плик, върху, който се посочва: наименованието на участника, адрес за кореспонденция, телефон, факс, е-mail и описание на поръчката по раздел ІІ от настоящата публична покана, както и позицията или позициите за които е офертата. Офертата и всички документи, които са част от нея, следва да бъдат представени в оригинал или да са заверени, когато са ксерокопия, с гриф „вярно с оригинала”, печат и подпис на лицето, представляващо участника. Документите и данните в офертата се подписват само от лица с представителни функции, назовани в регистрацията или удостоверението за актуално състояние и/или упълномощени за това лица, за което следва да се приложи нотариално заверено пълномощно за изпълнение на такива функции. Отварянето на офертите е публично и ще се извърши на 05.08.2014 в 14:00 часа в сградата на Община Русе, ет. 3 Заседателна зала. На него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Офертата трябва да е със следното минимално съдържание: 1. Списък на приложените документи; 2. Оферта по образец; 3. Удостоверение за актуално състояние или ЕИК – за българско ЮЛ, документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а ако е ФЛ – копие на документ за самоличност; 4. Документ за регистрация по ДДС, ако е регистриран; 5. Попълнен образец на оферта с данни за лицето, което прави предложението: наименование на фирмата, ЕИК, седалище и адрес на управление и др. данни, съгласно образеца. 6. Сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 с обхват строителство, реконструкции, ремонт и рехабилитация или еквивален; /Заверено с вярно с оригинала копие/ 7. Сертификат за внедрена система за управление на здравословни и безопасни условия на труд OHSAS 18001:2007 следва да е с обхват строителство, реконструкции, ремонт и рехабилитация или еквивалент /Заверено с вярно с оригинала копие/ 8.Актуален лиценз за регистрация в Централния професионален регистър на строителя за строежи четвърта група, четвърта категори /Заверено с вярно с оригинала копие/ 9.Техническо предложение за изпълнение на поръчката по образец; 10. Декларация за предварително запознаване с инвестиционните проекти и състоянието на терена на място. 11.Ценова оферта по образец и количествено-стойностна сметка /Предложената цена трябва да са включени всички разходи/

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

04/08/2014