Версия за печат

BG-Бургас

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Общинско предприятие "Спортни имоти", ул. „Ал. Батенберг” № 2, За: Живко Иванов, България 8000, Бургас, Тел.: 088 2808050, E-mail: opsipg@abv.bg

Място/места за контакт: Общинско предприятие "Спортни имоти"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sportburgas.org.

Адрес на профила на купувача: www.sportburgas.org.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Товар, транспортиране и депониране на отпадъци (животинска тор), намиращи се на територията на „Конно - развлекателен център в парк „Езеро” - гр. Бургас,

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

63100000, 63110000

Описание:

Услуги по обработка и складиране на товари
Услуги по обработка на товари


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно Изисквания при изпълнение на поръчката, на основание чл. 101 б ал.1 т. 3:„Конно - развлекателен център” се стопанисва от Общинско предприятие „Спортни имоти“. Разположен е на територията на Парк Езеро в гр. Бургас. С настоящата поръчка Възложителят има за цел да избере изпълнител на услугата „товар, транспортиране и депониране на отпадъци (животинска тор)“ от територията на гореописания обект. Конно- развлекателния център разполага с 29 бокса и 13 полубокса, които функционират през летния сезон. През 2013г. извозването на животинската тор със слама се е извършвало поне два пъти седмично. По време на конни състезания и турнири временните боксове се увеличават, с което и необходимостта от извозване на торта също. Изпълнителят следва да има предвид, че извозването на животинската тор от боксовете ще се извършва след изрична заявка на възложителя, което ще става по телефона или с възлагането писмо, като срока на реакция следва да бъде не повече от 24 часа. Възложителят с възлагателни писма, както и по телефона ще определя необходимостта от транспортиране на събралата се животинска тор. В посочения от участника срок за реакция , след получаване на съответното възлагателно писмо той е длъжен да осигури на място товарен камион с който за извърши услугата „товар, транспортиране и депониране на отпадъци (животинска тор)“ от територията на гореописания обект. Приемането на изпълнението на Услугата се удостоверява с подписване на двустранен приемо- предавателен протокол, в него се отбелязва точната дата и количеството на извършената услуга. Плащанията по договора ще се извършват след представяне на фактура от приемането на Услугата с подписан двустранен приемо-предавателен протокол от страна на Ползвателя/ съответния ръководител обект на спортното съоръжение/, в който се отбелязва точната дата и количеството на извършената услуга. Разплащането ще се извършва по банков път по посочени от Изпълнителя банкови сметки., в срок от 20 работни дни, считано от датата на издаване на фактура за действително извършена работа като количество. Заплащането на услугата ще се калкулира на база извозени кубически метри животинска тор, съобразно кубатурата на товарния автомобил на изпълнителя. - Срок за изпълнение на поръчката- 1 година от дата на сключване на договор

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

65900 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Конно - развлекателен център” парк Езеро гр. Бургас

NUTS:

BG341

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Съгласно Изисквания при изпълнение на поръчката, на основание чл. 101 б ал.1 т. 3:„Конно - развлекателен център” се стопанисва от Общинско предприятие „Спортни имоти“. Разположен е на територията на Парк Езеро в гр. Бургас. С настоящата поръчка Възложителят има за цел да избере изпълнител на услугата „товар, транспортиране и депониране на отпадъци (животинска тор)“ от територията на гореописания обект. Конно- развлекателния център разполага с 29 бокса и 13 полубокса, които функционират през летния сезон. През 2013г. извозването на животинската тор със слама се е извършвало поне два пъти седмично. По време на конни състезания и турнири временните боксове се увеличават, с което и необходимостта от извозване на торта също. Изпълнителят следва да има предвид, че извозването на животинската тор от боксовете ще се извършва след изрична заявка на възложителя, което ще става по телефона или с възлагането писмо, като срока на реакция следва да бъде не повече от 24 часа. Възложителят с възлагателни писма, както и по телефона ще определя необходимостта от транспортиране на събралата се животинска тор. В посочения от участника срок за реакция , след получаване на съответното възлагателно писмо той е длъжен да осигури на място товарен камион с който за извърши услугата „товар, транспортиране и депониране на отпадъци (животинска тор)“ от територията на гореописания обект. Приемането на изпълнението на Услугата се удостоверява с подписване на двустранен приемо- предавателен протокол, в него се отбелязва точната дата и количеството на извършената услуга. Плащанията по договора ще се извършват след представяне на фактура от приемането на Услугата с подписан двустранен приемо-предавателен протокол от страна на Ползвателя/ съответния ръководител обект на спортното съоръжение/, в който се отбелязва точната дата и количеството на извършената услуга. Разплащането ще се извършва по банков път по посочени от Изпълнителя банкови сметки., в срок от 20 работни дни, считано от датата на издаване на фактура за действително извършена работа като количество. Заплащането на услугата ще се калкулира на база извозени кубически метри животинска тор, съобразно кубатурата на товарния автомобил на изпълнителя. - Срок за изпълнение на поръчката- 1 година от датата на сключване на договор

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Показател 1 „Предлагана цена” – П1 = К1хН1 Максималният брой точки получава офертата с предлагана най-ниска цена – 80 точки. Точките на останалите участници се определят в съотношение към най-ниската предложена цена по следната формула: П1 = К1хН1 Коефициента К1 се определя по следния начин : К1= Ц мин Ц у-к H1= 80, където Ц мин е най-ниската предложена цена съгласно ценовите оферти на участниците, Ц у-к е предложената цена на оценявания участник, съгласно приложената ценова оферта, H1 Максимален брой точки за този показател Заб.: Предложените цени са без вкл. ДДС. 2. Показател 2 „Предложен срок за изпълнение на поръчката/ брой часове за реакция след заявка от страна на възложителя/ “ - П2=К2хН2 Максималният брой точки, който може да получи участник, е 20, като: К2= С мин С у-к H2= 20, където С мин е най-ниският предложен срок, в часове, за товар и транспортиране от базата, след заявка от възложителя, С у-к е предложения от оценявания участник срок, в часове, за товар и транспортиране от базата, след заявка от възложителя,, H2 Максимален брой точки за този показател. Максималният брой точки ( 20 точки) получава участника посочил най-кратък срок за изпълнение на поръчката. 3. Крайна оценка на всеки един участник се определя от показател П1 + П2 Максималният брой точки, който може да бъде събран е 100 точки.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

07/08/2014 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Кандидатът следва да притежава ресурсни и организационни възможности за изпълнение на поръчката и да представи оферта в деловодството на ОП «СИ», находяща се в гр. Бургас, ул. ул. „Ал. Батенберг” № 2, всеки работен ден от 8,30 часа до 17,00 часа или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участникът посочва предмета на поръчката, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност – факс и електронен адрес, както следва: 1.Офертата следва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, върху който да бъдат изписани наименованието на кандидата, адрес за кореспонденция ,телефони и лице за контакти, наименование на поръчката 2.Офертата Приложение № 1 трябва да съдържа: 2.1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника (в оригинал 2.2. Данни за лицето, което прави предложението и Административни сведения. 2.3. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители (ако е приложимо). 2.4. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител, когато е приложимо (по образец). 2.5. Декларация за приемане на условията в проекта на договора по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП (по образец). 3. Техническо предложение, съгласно чл. 101в т.2 от ЗОП- Приложение- по образец, включващо: - Срок за реакция в часове, след получена заявка от страна на Възложителя. 4. Ценово предложение- Приложение – по образец . Кандидатите след подробен оглед и запознаване с условията на поръчката да представят ценови предложения, които да съдържат: цена на 1 куб. метър за товар, транспортиране и депониране на отпадъци (животинска тор) ………………….лв/м3 , без включен ДДС. Предложената от участниците цена е крайна и в нея следва да бъдат включени всички разходи по изпълнение на изискванията на т. VІ от настоящата заповед на основание чл. 101 б ал.1 т. 3 ЗОП, вкл. товар, транспортиране и депониране на отпадъци (животинска тор). Цялата информация сдързана с изискванията към участници можеда бъде получена от Заповедтта на възложителя с приложенията към нея на интернет адреса на ОП "СИ". Достъпът до нея е свободен.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

06/08/2014