ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
"ЕЛЕКТРОЕНЕРГИЕН СИСТЕМЕН ОПЕРАТОР" ЕАД- МЕР ПЛОВДИВ, ул. "Христо Г. Данов" № 37, За: Веселин Маневски - по технически въпроси - 0888/ 950 857; Сийка Чардаклийска - по процедурни въпроси, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 606732, E-mail: s.chardakliiska@pd.eso.bg, Факс: 032 632493
Място/места за контакт: ул. "Христо Г. Данов" № 37
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.eso.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.eso.bg/default.aspx/page-622/bg.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Доставка на апаратура за ремонт на прекъсвачи 400 кV. Уредът е предназначен за извършване на ремонти по главен комутационен модул на високомощни прекъсвачи тип HPL420/B2 и LTB420E2 на територията на ЕСО ЕАД.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
31640000
Описание:
Машини и апарати със специфична функция
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
гр. Пловдив, МЕР Пловдив - Южна индустриална зона – Цех за ремонт на високомощни прекъсвачи.
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1.Обект на поръчката: Доставка на 1 брой апаратура за ремонт на прекъсвачи 400 кV.
2.Срок за изпълнение на поръчката: не по-дълъг от 120 (сто и двадесет) календарни дни.
3.Гаранционен срок: минимум 12 (дванадесет) месеца, считано от датата на приемо-предавателния протокол за приемане на доставката.
4. Изисквания за качество и стандарти: Устройството трябва да отговаря на изискванията на стандартите, за присъединяване на „Т-механизъм” на високомощни прекъсвачи тип HPL420/B2 и LTB420E2, към уреда.
5.Гаранция за изпълнение на договора: паричен депозит или банкова гаранция в размер на 5 % от стойността на договора.
6.Място на изпълнение на поръчката: гр. Пловдив, МЕР Пловдив - Южна индустриална зона – Цех за ремонт на високомощни прекъсвачи.
7.Приемане на стоката: съгласно условията на проекта на договора с приемо - предавателен протокол, подписан от упълномощени представители на страните.
Стоката трябва да е съпроводена с общо описание на предназначението на апаратурата и нейните функционални възможности на български език, инструкция за експлоатация на апаратурата на български език, условия за експлоатация, съхранение и транспорт на български език и/или други документи.
8.Изискване към опаковката:
Фабричната опаковка е задължение на Учасника. Тя трябва да гарантира стоката срещу външни въздействия по време на транспортиране и съхранение на склад. Участникът трябва да даде указания за правилното съхранение на апаратурата, както и по време на въвеждането й в експлоатация.
9.Предлагана цена: Да се посочи крайната/обща цена за изпълнение на поръчката, в която следва да се включат всички преки и непреки разходи, които Участникът ще извърши за изпълнението на поръчката. Цените трябва да бъдат посочени в лева, без начислен ДДС. Предлаганата цена да бъде до 30 000лв., без ДДС.
10.Начин на плащане: Плащанията се извършват съгласно условията на договора по банков път в срок до 60 дни, след представяне на оригинална данъчна фактура за стойността на приетата стока, издадена не по-късно от 5 дни след датата на приемо-предавателния протокол, подписан от представители на изпълнителя и възложителя.
11.Срок на валидност на офертата: 90 (деветдесет) календарни дни, считано от крайния срок за подаване на оферти.
12.Офертата, трябва да бъде изготвена по приложен образец и комплектована със следните документи:
12.1.Удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър;
12.2.Копие от документ за регистрация по ЗДДС;
12.3.Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, т.1 и ал.5, т.1 от ЗОП;
12.4.Декларация по чл.47, ал.5, т.2 от ЗОП;
12.5.Декларация по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП;
12.6.Техническо предложение;
12.7.Ценово предложение - в отделен запечатан плик.
13.Представените оферти, ще бъдат оценявани по критерий “най-ниска цена”.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Приложенията към поканата за участие са публикувани в профила на купувача:
І. ПЪЛНО ОПИСАНИЕ НА ОБЕКТА НА ПОРЪЧКАТА
ІІ. ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ
ІІІ. ОБРАЗЦИ
IV. УКАЗАНИЯ КЪМ УЧАСТНИЦИТЕ
V. ПРОЕКТ НА ДОГОВОР
и могат да бъдат получени на електронен адрес: http://www.eso.bg/default.aspx/page-622/bg.
Офертата за участие, изготвена по образеца от приложенията към поканата,се подава/изпраща в един екземпляр в запечатан и надписан непрозрачен плик на адреса на възложителя: МЕР Пловдив, гр. Пловдив, ул."Хр. Г. Данов" № 37, ет. ІІІ, стая № 312, до 16.30 часа на 04.08.2014 г.
Отварянето на офертите ще се извърши публично при условията на чл.68, ал.3 от ЗОП на 05.08.2014 г. от 10:00 часа на адреса на възложителя: гр. Пловдив, ул."Хр.Г.Данов" № 37, ІІІ ет., стая № 307.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: