Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Главна дирекция "Изпълнение на наказанията", бул. "Ген.Н.Столетов" №21, За: Нели Младенова, Тотьо Боев, Република България 1309, София, Тел.: 02 8139192, E-mail: gdin@abv.bg, Факс: 02 9311574; 02 8139266

Място/места за контакт: Главна дирекция "Изпълнение на наказанията" 58 и 63

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.gdin.bg..

Адрес на профила на купувача: www.gdin.bg..


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Организиране и провеждане на специализирани психологични обучения по проект NFM-2013- BG15-3 ”Подобряване на компетенциите на персонала в психологическия подбор и консултирането"

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

80510000, 80570000

Описание:

Услуги по специализирано обучение
Услуги по обучение за повишаване квалификацията на персонала


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Организиране и провеждане на две специализирани психологични обучения по проект NFM-2013- BG15-3 ”Подобряване на компетенциите на персонала в психологическия подбор и консултирането, както следва: Дейност 1 - организиране и провеждане на специализирано психологично обучение за овладяване на техники за консултиране на лишени от свобода и персонал съгласно изискванията на техническата спецификация; Дейност 2- организиране и провеждане на специализирано психологично обучение в два отделни модула: 1) умения за водене на групи за работа с правонарушители и 2) супервизия на водещите корекционните програми и извършващи консултативна работа съгласно изискванията на техническата спецификация.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

65194 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Територията на Република България

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изисквания и доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участника 1. Участникът, самостоятелно или съвместно, трябва да е изпълнил поне един договор, с предмет, сходен с предмета на поръчката, за последните 3 години или от датата на която е учреден и е започнал дейност, считано от крайния срок за подаване на офертата. За сходни на предмета на поръчката договори се приемат договори за провеждане на обучения в сферата на приложната психология в това число обучения по психологично консултиране, водене на групи и психологична супервизия. Документи, с които се доказва: -Списък за изпълнени договори с предмет, сходен на предмета на поръчката за последните 3 (три) години, считано от крайния срок за подаване на офертата – по Приложение № 9. -Заверени от участника копия на документи, доказващи извършената услуга на поне един от посочените в Списъка договори под формата на удостоверение, издадено от получателя на услугата или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. Когато участникът е обединение или консорциум, изискването за опит, сходен на предмета на поръчката, се отнася общо за участниците в обединението/консорциума. Информацията следва да бъде представена съгласно изискванията на чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП. 2. Изисквания към екипа за изпълнение на поръчката Минималният брой лица в екипа е 3 (три), както следва: Ключов експерт по обучение в консултативни умения: •Бакалавърска или еквивалента образователна степен; •Професионален опит - минимум 5 години общ професионален опит. •Участие като лектор в обучения по консултативни умения на минимум две групи. Ключов експерт по обучение за водене на групи и групова динамика: •Бакалавърска или еквивалента образователна степен; •Професионален опит - минимум 5 години общ професионален опит. •Участие като лектор в обучения за водене на групи и групова динамика на минимум две групи. Ключов експерт по обучение в психологична супервизия: •Бакалавърска или еквивалента образователна степен; •Професионален опит - минимум 5 години общ професионален опит. •Участие като лектор в обучения в психологична супервизия на минимум две групи. Документи, с които се доказва: Участникът трябва да представи Справка-декларация за екипа от експерти, отговарящи за изпълнението на поръчката съгласно Приложение № 10. Посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, включени в справката за екипа от експерти съгласно приложения образец на автобиография – Приложение № 11.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Разглеждането, оценката и класирането на офертите се извършва в следната последователност: 1.Извършване на техническа оценка – с тежест 40 т.; 2.Извършване на финансова оценка – с тежест 60 т. Показател П1 - Техническа оценка е с максимален брой точки по показателя – 40. Техническата оценка включва оценка на предложената концепция за изпълнение на поръчката. Всеки от членовете на комисията поставя индивидуална оценка, равняваща се на 5, 20, 30 или 40 точки (съгласно таблицата за оценка от документацията за участие), съпоставяйки отделните технически предложения на участниците. Показател П2 - Предложена от участника цена е с максимална стойност 60 т. Оценката по показателя се изчислява на база предложената от участниците цена за изпълнение, по следната формула: П2 = (Ц min/ Цn), умножено по 60; където "Ц min" е най-ниската предложена цена от участник, допуснат до оценка на ценовата оферта , а "Цn" е предложената от оценявания участник цена за изпълнение на договора; Комплексната оценка (КО) на офертата на участника се получава въз основа на сбора на стойностите на показателите П1 и П2 и се изчислява по формулата: КО = П1+П2 . КО има максимална стойност 100 точки.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

08/08/2014 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

В офертата трябва да бъдат включени следните документи: 1. Списък на представените документи( Приложение № 2); 2. Оферта по образец (Приложение № 1); 3. Декларация за приемане на клаузите на договора (Приложение № 5); 4. Посочен Единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен; адрес за кореспонденция при провеждане на процедурата, включително електронен адрес . 5. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП – (Приложение № 6); 6. Документи за техническите възможности и квалификация на участника. 7. Декларация за използване/не използване на подизпълнители и списък с имената на подизпълнителите – (Приложение № 7); 8. Декларация от подизпълнителя (в случай че участникът е заявил участие на такъв) – (Приложение № 8); 9. Техническо предложение по образец – Приложение № 3; 12. Ценово предложение по образец – Приложение № 4. - Офертата се представя в ГД „Изпълнение на наказанията”, 1309 гр. София, бул. „Ген. Николай Г. Столетов” № 21, служба “Деловодство”, всеки работен ден от 8:30 часа до 17:00 часа до датата, посочена в публичната покана, от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Пликът с офертата на участника трябва да бъде запечатан така, че да не може да бъде отворен, без да се повреди опаковката му. - При приемане на офертата върху плика се отбелязват поредният номер, датата и часът на получаването и посочените данни се записват във входящ регистър. - Предложението следва да бъде валидно със срок минимум 90 (деветдесет) календарни дни от крайния срок за получаване на оферти, посочен в поканата за представяне на оферта. Предложение с по-кратък срок на валидност ще бъде отхвърлено от Възложителя като несъответстващо на изискванията. - Комисията за оценка на офертите ще отвори офертите на публично заседание. Отварянето на офертите ще се извърши в Заседателната зала в сградата на Главна дирекция „Изпълнение на наказанията” с адрес: гр. София, бул."Ген. Николай Г. Столетов" № 21, на 11.08.2014г. от 14.00 часа. На отварянето на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица. Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответните пълномощни.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

08/08/2014