Версия за печат

BG-ВИДИН

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА" - ОБЛАСТНО ПЪТНО УПРАВЛЕНИЕ ВИДИН, УЛ. ЦАР СИМЕОН ВЕЛИКИ 69, За: ПЛАМКА ЛЮБОМИРОВА, БЪЛГАРИЯ 3700, ВИДИН, Тел.: 094 601268, E-mail: opu_vidin@abv.bg, Факс: 094 601284

Място/места за контакт: ОБЛАСТНО ПЪТНО УПРАВЛЕНИЕ ВИДИН

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.api.bg.

Адрес на профила на купувача: www.api.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка с включен монтаж и гаранционно обслужване на 9 броя климатици - сплит система, с вътрешно тяло за високостенен монтаж, подробно описани в техническата спецификация

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

39717200

Описание:

Климатици


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Поръчката включва доставка и монтаж на 9 броя климатици - сплит система, с вътрешно тяло за високостенен монтаж, от които 2бр.инверторни - 18000 BTU; 7 бр.конвенционални - 12000 BTU

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

7200 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Административна сграда на Областно пътно управление Видин

NUTS:

BG311

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

І.Изисквания за изпълнение на поръчката 1.Оферираните климатици трябва да съответстват на изискванията на техническата спецификация и на действащите норми и стандарти за този вид оборудване. 2.Климатиците се доставят до Административната сграда на ОПУ Видин с транспорт на доставчика, като цената на транспорта се включва в крайната цената. 3.Участникът се задължава да извърши монтажа на климатиците при следните изисквания: а.Да не се нарушава целостта и оформлението на фасадата на Административната сграда; б.Да няма стърчащи тръбни пакети; в.Вътрешната тръбна разводка да бъде в кабелен канал; г.Подходящо решение за отвеждането на конденза на фасадата; 4.Участникът е длъжен да осъществи и дейностите по монтаж и превеждане в работно състояние на всеки климатик, готово за приемане на мястото на монтажа. 5.След инсталиране на климатиците да се извърши обучение за работа с оборудването на длъжностното лице отговарящо за оборудването. 6. Участникът трябва да осигури гаранционно сервизно обслужване на доставените климатици в рамките на гаранционния срок минимум 24 месеца. 7.Участникът трябва да осигури гаранционно сервизно обслужване на място като отстранява за своя сметка всички дефекти, проявили се в рамките на посоченият гаранционен срок. 8. Срок за отстраняване на възникнали повреди - до 2 работни дни след уведомяване на изпълнителя. 9. Климатиците трябва да са придружени с необходимите сертификати за качество и произход и документи за съответствие с приложимите стандарти. 10. Участникът е длъжен да представи техническа документация на климатиците и инструкция за използване на български език.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

1.Предлагана цена - 60 точки. 2.Срок за изпълнение на поръчката - 10 точки. 3.Гаранционен срок - 20 точки. 4.Време за реакция за техническо обслужване - 10 точки

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

04/08/2014 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

ДРУГИ ИЗИСКВАНИЯ 1. Срок на валидност на офертите – 60 дни от датата на подаването им. 2. Срок за изпълнение на поръчката - максимален срок 10 календарни дни,считано от датата на сключване на договора. 3. Офертата трябва да бъде изготвена съгласно приложените образци на документи и да отговаря на условията на Възложителя; 4. Участник, който не отговаря на изискванията на възложителя не се класира; 5. Участникът избран за изпълнител, при подписване на договора следва да представи: оригинал на гаранция за изпълнение на поръчката; Гаранцията се представя в една от следните форми: - банкова гаранцията по образец съгласно Приложение № 9 или парична сума по следната банкова сметка на Възложителя: Банка УниКредит Булбанк – ВИДИН, IBAN: BG728 UNCR 7630 3300 0000 54 BIC: UNCRBGSF; 6.ОФЕРТАТА трябва да съдържа:1. Заверено копие на документ за регистрация участника, който не е посочил Единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, а когато е физическо лице - документ за самоличност. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът се представя и в официален превод на български език. За обединение, което не е юридическо лице се представя договор за създаване на обединението в оригинал или нотариално заверено копие, в който е предвидено разпределението на отговорностите на членовете на обединението по изпълнение на поръчката и е посочен представляващият обединението.; 2.Декларации по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП съгласно Приложения № № 3 попълнени от лицата съгласно ЗОП. При участие на обединение, посочените декларации се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.; 3.Техническа оферта, съгласно образец Приложение № 1; 4.Ценово предложение, съгласно Приложение № 2; 5. Административни сведения – по приложения образец. 6. Декларация от участника за подизпълнителите, когато участникът предвижда такива, както и вида на работите, които ще извършва, и дела на тяхното участие по приложения образец, както и декларация от подизпълнителя, че е съгласен да участва в процедурата като такъв по приложения образец. 7. Декларация за приемане на условията в проекта на договор. На заинтересованите лица се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие, образци на документи и проект на договора, които са публикувани в профила на купувача на посочения в раздел І.1) Интернет адрес на Възложителя www.api.bg, в раздел Публични покани.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

04/08/2014