Версия за печат

BG-Брусарци

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Брусарци, ул. "Георги Димитров" № 85, За: инж. Петър Димитров, Република България 3680, Брусарци, Тел.: 09783 2211, E-mail: brusartsi_adm@abv.bg, Факс: 09783 2911

Място/места за контакт: Община Брусарци

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.brusartsi.com.

Адрес на профила на купувача: http://brusartsi.com/section-70-profil_na_kupuvacha.html.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Поръчката е с предмет„Избор на изпълнител на СМР за "Ремонт на сгради от общинския сграден фонд на община Брусарци" по четири обособени позиции: Обособена позиция 1: „Ремонт физкултурен салон в СОУ „Христо Ботев” гр. Брусарци”; Обособена позиция 2: „Ремонт физкултурен салон в ОУ „П.Р.Славейков” с. Василовци”; Обособена позиция 3: „Ремонт на кухня и сервизни помещения на Домашен социален патронаж /ДСП/ гр. Брусарци”; Обособена позиция 4: „Ремонт сграда на кметство с. Буковец” .

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45212000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на други сгради


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Поръчката е с предмет „Избор на изпълнител на СМР за "Ремонт на сгради от общинския сграден фонд на община Брусарци" по четири обособени позиции: Обособена позиция 1: „Ремонт физкултурен салон в СОУ „Христо Ботев” гр. Брусарци”; Обособена позиция 2: „Ремонт физкултурен салон в ОУ „П.Р.Славейков” с. Василовци”; Обособена позиция 3: „Ремонт на кухня и сервизни помещения на Домашен социален патеронаж /ДСП/ гр. Брусарци”; Обособена позиция 4: „Ремонт сграда на кметство с. Буковец” Видовете работи са подробно описани в количествените сметки по обособени позиции. Основни видове ремонтни-работи са: Доставка и монтаж на PVC прозорци – 10.73 м2; Доставка и монтаж на AL врати – 19.04 м2; Подмазване около врати и прозорци – 74 м1; Грундиране върху мазилка – 368 м2; Шпакловка върху мазилка – 368 м2; Трикратно боядисване с латекс на шпакловани стени и тавани – 368 м2 ; Варосване на тавани и стени – 614 м2; Доставка и монтаж на PVC спортна настилка – 297 м2; Доставка и монтаж на PVC первази – 103 м1; Направа саморазливна замазка с дебелина около 10мм на под – 297 м2; Доставка и монтаж на стенна батерия - 7 ; Доставка и монтаж на мивка с ботуш – 3 бр; Доставка и монтаж на юнга – 2 бр.; Доставка и монтаж на тоалетна чиния с казанче – 1 бр; Доставка и монтаж на професионален кухненски душ – 1 бр.; Боядисване с блажна боя по дървени и метални повърхности – 343 м2 При изпълнението на ремонтните работи следва да се спазват всички изисквания на действащата нормативна база в строителството.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

33830 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Oбщина Брусарци

NUTS:

BG312

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

За изпълнение на поръчката може да кандидатства всяко физическо или юридическо лице, или техни обединения, които отговарят на следните условия: 1.Изисквания за икономическо и финансово състояние: 1.1 Участникът трябва да притежава валидна застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ. Същата трябва да бъде придружена с декларация от участника, че в случай, че по време на действие на договора застраховката изтече, то действието и ще бъде подновено със срок не по – малък от срока на строителството и договора Това изискване се доказва със следните документи: - заверено от участника копие на валидна застраховка за професионална отговорност, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума, определена с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството за категорията строеж от обект на поръчката. 2. Минимални изисквания за квалификация на участниците и технически възможности: 2.1 Участникът да е регистриран в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС), за изпълнение на строежи от пета категория. Това изискване се доказва със следният документ: -Удостоверение/копие, но заверено от участника/ за регистрация в ЦПРС (или еквивалентно), за изпълнение на строежи от ПЕТА КАТЕГОРИЯ; Съгласно чл.3, ал.2 от ЗКС вписването в съответния регистър на държава-членка на Европейския съюз, или на друга държава-страна по Споразумението на Европейското икономическо пространство, има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издадено.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Указания за определяне на КОМПЛЕКСНА ОЦЕНКА (КО) на офертата. Оценката се извършва по посочените показатели и съгласно следната формула КО = П1 + П2 + П3, Като показателите са :П1– Срок на изпълнение на поръчката – 10 точки;П2– Организация и план на работа – 40 точки ;П3 – Предложена крайна цена – 50 точки. Всеки един от показателите на оценката се формира по следния начин:П1– Срок на изпълнение на поръчката: П1 = (Сmin / Ci) x 10, Където Сi e срока в дни (календарни) съгласно Техническото предложение на съответния участник,Където Сmin e минималния срок от Техническото предложение на участника предложил най кратък срок за изпълнение на поръчката !!!! Оферти с предложен срок за изпълнение по кратък от 5 календарни няма да бъдат разглеждани (ще бъдат отстранени от участие като неотговарящи на изискванията на Възложителя) 1. ОРГАНИЗАЦИЯ И ПЛАН НА РАБОТА – 40 т. ; 1.1. Етапи на изпълнение на СМР; 1.1.1.Представената от участника Огранизация на строителната площадка съответства на техническите спецификации и е съобразена с особеностите и условията на обекта - осигурява безопастана работа и почивка на строителните работници и местата за временно складиране на материали и механизация – 10 т.; 1.1.2. Етапите на изпълнение са описани общо и принципно и не отчитат конкретиката и спецификата на обекта – 8 т.; 1.1.3.Участника не е описал Етапите на изпълнение на строителните работи – 5 т.; 1.2.Организация на строителната площадка1.2.1.Описани са звената за изпълнение на основните видове дейности - техния брой, вид, състав, квалификационна и техническа обезпеченост. Предложените работни звена като вид състав квалификационна и техничесна обезпеченост са в съответствие с вид, обема и спесификата на строителните дейности и обезпечават качественото изпълнение на обществената поръчка – 10 т.; 1.2.2.Представената от участника Огранизацията на строителната площадка е описана принципно или не е съобразена с особеностите и условията на обекта за осигуряване безопастана работа и почивка на строителните работници и местата за временно складиране на материали и механизация – 8 т.; 1.2.3.Участника не е описал Огранизацията на строителната площадка – 5 т.; 1.3.Описание на работните звена.; 1.3.1.Представена е координация на работните звена, възможности за едновременна работа на отделните работни звена. Координацията на звената е в съответствие с вид, обема и спесификата на строителните дейности и предложения от участника линеен план за изпълнение на поръчката – 10 т.; 1.3.2.Описаните звената за изпълнение на основните видове дейности не са представени с всички детайли - брой, вид, състав, квалификационна и техническа обезпеченост. Предложените работни звена са описани общо без канкретика – 5 т.; 1.3.3.Участника не е описал звената за изпълнение на основните видове дейности и съответно тяхната координация – 3 т.; 1.4.Координация на работа.; 1.4.1.Технологичната последователност и сроковете за изпълнение на всички основни строителни дейности са добре описани и представени (в линейния план) и покриват всички аспекти на извършваната дейност с отчитане на реалната производителност на предложента работната сила, технологично оборудване и механизация – 10 т.; 1.4.2.Описанието на координация на работните звена има общ характер принципно отговаря на вида на строителните дейности, но няма обвързаност с конкретиката на обекта на поръчката – 8 т. 1.4.3.Участника не е описал координация на работните звена и възможностите за едновременно изпълнение на определени видове работи – 5 т.; П3– Предложена крайна цена, Като П3= (Цmin / Цi) x 50, Където Цi e предложена крайна цена (без ДДС) съгласно Ценовото предложение на съответния участник, а Цmin e минималната предложена крайна (без ДДС) цена съгласно Ценовото предложение на участника предложил най-ниска цена

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

28/07/2014 10:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

1. Правно основание: Възложителят обявява настоящата процедура на основание чл. 14, ал. 4 т. 1 от ЗОП. За нерегламентираните в настоящата документация условия се прилагат разпоредбите на ЗОП и подзаконовите му нормативни актове. За всички неуредени въпроси във връзка със сключването, изпълнението и прекратяването на договорите се прилагат разпоредбите на Търговския закон и на Закона за задълженията и договорите. 2. Предоставяне на документация за участие. Заинтересованите лица могат да изтеглят поканата и приложените към нея документи от профила на Община Брусарци http://www.brusartsi.com/section-70-profil_na_kupuvacha.html 3. Финансова рамка на поръчката: Цената се предлага в български лева без ДДС. Общата прогнозна цена за всички обособени позиции е 33 830,00 (тридесет и три хиляди осемстотин и тридесет) лева без ДДС Предложената цена не може да надвишава за отделните обособени позиции сумите както следва: Обособена позиция 1: „Ремонт физкултурен салон в СОУ „Христо Ботев” гр. Брусарци” – 15 830,00 (петнадесет хиляди осемстотин и тридесет) лева без ДДС; Обособена позиция 2: „Ремонт физкултурен салон в ОУ „П.Р.Славейков” с. Василовци” – 7 500,00 (седем хиляди и петстотин) лева без ДДС; Обособена позиция 3: „Ремонт на кухня и сервизни помещения на Домашен социален патронаж /ДСП/ гр. Брусарци” – 5 000,00 (пет хиляди) лева без ДДС; Обособена позиция 4: „Ремонт сграда на кметство с. Буковец” – 5 500,00 (пет хиляди и петстотин) лева без ДДС Финансирането на обектите е осигурено с целеви капитални средства от бюджета на община Брусарци. 3.1. Условия на плащане: Схемата на плащане е: авансово 50% и окончателно плащане, съгласно условията на Проекто-Договора 4. Срок за изпълнение на поръчката: Поръчката трябва да бъде изпълнена за срок не по-дълъг от 90 календарни дни. !!!! Оферти с предложен срок за изпълнение по кратък от 5 календарни няма да бъдат разглеждани (ще бъдат отстранени от участие като неотговарящи на изискванията на Възложителя) 5. Срок на валидност на офертите Срок на валидност на офертата, който не може да бъде по-къс от 90 дни. 6. Срок за представяне на офертите: Предложенията на оферентите следва да бъдат представени в запечатан, непрозрачен плик с надпис: За участие в процедура по реда на Глава 8а на ЗОП с предмет: „Избор на изпълнител на СМР за "Ремонт на сгради от общинския сграден фонд на община Брусарци" по четири обособени позиции: Обособена позиция 1: „Ремонт физкултурен салон в СОУ „Христо Ботев” гр. Брусарци”; Обособена позиция 2: „Ремонт физкултурен салон в ОУ „П.Р.Славейков” с. Василовци”; Обособена позиция 3: „Ремонт на кухня и сервизни помещения на Домашен социален патронаж /ДСП/ гр. Брусарци”; Обособена позиция 4: „Ремонт сграда на кметство с. Буковец” Име и адрес за кореспонденция на участника и по възможност телефон, факс и/или e-mail и подадени по съответния ред в деловодството на община Брусарци, адрес: гр.Брусарци, ул. „Георги Димитров” № 85, в срок до 10:00 часа на 28.07.2014 г. Забележка: На етикета на офертата се посочват само обособените позиции. За чието изпълнение кандидатства участника. 7. Отваряне на офертите: Отварянето на офертите ще се извърши при условията на чл. 68, ал. 3 от ЗОП. След отварянето на офертите комисията обявява ценовите предложения и предлага по един представител от присъстващите участници да подпише техническите и ценовите предложения. Офертите ще се отворят на 28.07.2014 г. в 11:00 часа в Заседателната зала на община Брусарци, адрес гр. Брусарци, ул. „Георги Димитров”№ 85, ет. 2.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

25/07/2014