Версия за печат

BG-СОФИЯ

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

МИНИСТЕРСТВО НА ИНВЕСТИЦИОННОТО ПРОЕКТИРАНЕ, УЛ. СЪБОРНА N 1, За: Кръстьо Комитов, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 1000, СОФИЯ, Тел.: 02 9046813, E-mail: KKomitov@mip.government.bg, Факс: 02 90468

Място/места за контакт: ГР. СОФИЯ, УЛ. СЪБОРНА N 1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mip.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.mip.government.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Организиране и осигуряване на невъоражена физическа охрана в сградата на Министерство на инвестиционното проектиране и прилежащите паркоместа и осигуряване на пропусквателен режим през централния вход на сградата разположен на ул. Съборна №1 в работно време.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79713000

Описание:

Охранителни услуги


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Осигуряване на 24 /двадесет и четири/ часова денонощна невъоражена физическа охрана седем дни в седмицата на сградата и имуществото в сградата на Министерство на инвестиционното проектиране /МИП/ и прилежащите паркоместа, осъществяване на видеонаблюдение на периметъра около сградата на МИП и осигуряване на пропусквателен режим в работно време в сградата и 24 часов пропусквателен режим на прилежащите паркоместа. Срокът на договора - 12 /дванадесет/ месеца от датата на подписването му.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. София, ул. Съборна N 1

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Поръчката да се изпълни при спазване изискванията на Възложителя, посочени в Техническото задание (Приложение№ 1). Офертите се събират под формата на писмени предложения, изготвени в отговор на поканата на възложителя и трябва да съдържат: 1. Копие от документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър. Чуждестранно юридическо лице представя еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установено; 2.Докумен удостоверяващ правото на Участника да извършва частна охранителна дейност съгласно ЗЧОД 3. Техническо предложение на участника за изпълнение на поръчката, съгласно техническата спецификация на Възложителя; 4. Ценово предложение - участникът предлага цена за изпълнение на поръчката без ДДС, в съответствие с изискванията на Възложителя съгласно образеца на ценово предложение, което задължително съдържа: 4.1. Предлаганата обща цена, следва да бъде в лева, без ДДС, съгласно образец на ценовото предложение. 4.2. Декларация, че общата цена на поръчката е окончателна и не подлежи на преразглеждане за срока на договора. 4.3. Подателят на офертата носи отговорност за грешки или пропуски в изчисляването на предлаганата от него цена. 5. Административни сведения за участника съгласно образец; 6. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП съгласно образец. Документи представяни от участника, избран за изпълнител на поръчката, при подписване на договора: 1. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % от стойността на договора. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума, трябва да бъде внесена по следната сметка на възложителя: Банка: БНБ - ЦУ Банков код (BIC): BNBGBGS Банкова сметка (IBAN): IBAN: BG96 BNBG 9661 3300 1101 03 Ако участникът, определен за изпълнител, избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. В случай че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с подпис и печат. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност – шестдесет календарни дни, след изтичане на срока на договора. Гаранцията за изпълнение на договора се освобождава в срок до шестдесет календарни дни след цялостно изпълнение на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предмета на договора, за който се представя гаранцията. Когато участник в процедурата е обединение от правни субекти, което не е юридическо лице, в документа за внесена гаранция или банковата гаранция следва да е отразено, че тя се внася от цялото обединение и ползва всички участници в обединението, а не само идентификация на единия от тях. 2. Документи, съгласно чл.101е от ЗОП.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

(П1) Предложение за изпълнение на поръчката (П2) Финансови критерии 3. Относителни тегла на показателите за оценяване: (П1) = 60 точки, максимална стойност (П2) = 40 точки, максимална стойност Комплексната оценка (КО) на офертата на кандидата се изчислява по формулата: КО = П1 х 60% + П2 х 40% На първо място се класира участникът събрал най-много точки КО. - (П1) Предложение за изпълнение на поръчката (60 точки) По този показател ще се извършва оценка на съответствието на предложеното от участника подробно описание на организацията с изискванията на Възложителя Крайната оценка по показател П1 се образува от сбора на оценките на описаните подпоказатели: (П1) = П1.1 (План за охрана на обекта) + П1.2 (Система от мерки за контрол на качеството на изпълнение на охранителната услуга) + П1.3 (Отговорност и гаранция за покриване на щети) - Крайната оценка по показател П2 се образува от сбора на оценките на описаните подпоказатели: П2 = П2.1(ОМЗ)+ П2.2 (Обща цена на услуга за месец ) ОМЗ - основна месечна заплата на охранител Начина за изчисляване на оценката е подробно посочен в документацията за участие в поръчката публикувана на интернет адреса на Министерство на инвестиционното проектиране в профила на купувача.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

29/07/2014 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

I. Изисквания за изпълнение на поръчката: -Декларация от участника, че ще застрахова служителите отговорни за носене на дежурство за целия период на изпълнение на договора – по образец. - Декларация от участника, че ще осигури униформено облекло за служителите отговорни за носене на дежурство за целия период на изпълнение на договора – по образец. - Декларация от участника, за наличие на собствен лицензиран център за обучение на охранители (свободен текст) или копие от сключен договор с такъв за обучение на охранители, обхващащ срока за изпълнение на поръчката. - Списък на ръководните служители и служителите ангажирани в изпълнението на поръчката, придружен с: -удостоверение от НАП за броя на осигурените лица валидна към момента на подаване на офертата; -документи, удостоверяващи професионалната квалификация на охранителния персонал: -обучение от лицензиран учебен център; -протоколи за завършено първоначално обучение; -копие от програми за обучение на персонала / за първоначално обучение и за специално обучение/. -Лиценз за извършване на частна охранителна дейност, придружен със: - списък на използваните позволени от ЗЧОД помощни средства: Мобилна връзка- GSM; Средства за радио връзка; Метал детектори; Електрически фенери; Полицейски свирки., - списък на лични и предпазни защитни средства - да се изброят конкретно всички средства: Палки; Белезници; Противогази; Бронежилетки; - Лиценз за ползване на собствена радиочестота за територята на цялата страна, придружен със: - списък на технически системи за сигурност: - наличие на радио и мобилна връзка; -изграден Оперативен дежурен център /ОДЦ/ за контрол и помощ на охранителите през денонощието, на територията на областта където се провежда поръчката; документи за закупени системи и съоръжения, описания и снимков материал на вече изградени и обурудвани такива. - Заверено копие на застахователни полици доказващи, че служителите ангажирани в изпълнението на поръчката, са застраховани по време да носене на дежурството; II. Всеки участник представя своята оферта, с всички съпътстващи я документи, в един запечатан непрозрачен плик. 1. Възложителят осигурява пълен достъп по електронен път до всички приложения на публичната покана на интернет адреса си: www.mip.government.bg, в раздел " Профил на купувача" 2. Офертите ще бъдат отворени на в 10:00 часа на 30.07.2014 г. в сградата на Министерство на инвестиционното проектиране. Отваряне на офертите е публично и ще бъде осъществено по реда на чл.68, ал.3 от Закона за обществените поръчки.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

29/07/2014