ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Община Банско, пл. „Никола Вапцаров” № 1, За: Сашка Въчкова, РБългария 2770, Банско, Тел.: 0749 88611, E-mail: sv_bansko@yahoo.com, Факс: 0749 88633
Място/места за контакт: пл. „Никола Вапцаров” № 1
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bansko.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.bansko.bg/index.php/bg/.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Рехабилитация на градски парк, гр. Банско”
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
45000000
Описание:
Строителни и монтажни работи
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Предвижда се изпълнение на нова асфалтова настилка по парковите алеи от асфалтов пласт /биндер/ с дебелина в уплътнено състояние 6см.Съществуващата асфалтова настилка на парковите алеи ще бъде разрушена поради множеството компрометирани участъци. Предвижда се подравняване и уплътение на съществуващата трошено-каменна основа, като на места е предвидено да се изпълнят пластове с различна дебелина с насип от трошено-каменна фракция 0-20мм за изравняване на нивото, преди полагане на новата асфалтова настилка.
Съществуващите бетонови градински бордюри също се демонтират поради нарушената им цялост.Полагат се нови бетонови бордюри вибропресовани тип «градински» с размери 8/16см върху бетонова основа от бетон клас В20.
Монтират се нови пейки от метална конструкция и дървена седалка закрепени посредством анкери за бетонов фундамент с размери 30/30/30см изпълнен от бетон клас В20.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Община Банско, гр. Банско
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Изисквания към участниците в обществената поръчка:
При изготвянето на предложението за изпълнение на поръчката е необходимо изготвянето на Линеен календарен график и диаграма на работната ръка, съобразени с технологията на изпълнение на строително-монтажните и ремонтни работи и предвижданията за организация на строителния процес при изпълнение на конкретните количества и видове СМР и СРР на обектите, както и съобразно техническия капацитет на участниците. Графикът е необходимо да отразява началото и края на изпълнението на всички видове СМР и СРР и респективно общата продължителност на всички работи.
Фирмата, изпълнител на строително-монтажните и ремонтни работи, следва да бъде вписана в Централния професионален регистър на строителите в IV-та група за строежи III-та категория (чл. 137, ал.1, т.5, буква а от Закона за устройство на територията) и да има валидна Застрахователна полица за застраховка „Професионална отговорност в строителството". В инженерно – техническия състав на участника за изпълнение на настоящата процедура да е включен поне един специалист със специалност пътен инженер или еквивалентна , образователна степен “магистър” и доказан професионален опит по специалността и поне един специалист със специалност електроинженер или еквивалентна, образователна степен “магистър” и доказан професионален опит по специалността.
Участниците трябва да представят с офертите си:
1. Удостоверение от Камарата на строителите за строежи ІV-та група III-та категория съгласно чл.137, ал.1, т.5, буква „а” от
ЗУТ - заверено от кандидата копие.
2. Копие от валидна Застрахователна полица за застраховка „Професионална отговорност в строителството” - заверено от
кандидата копие.
3. Декларация за приемане условията на договора – оригинал, по образец;
4. Списък на инженерно – техническия състав за изпълнението на СМР и СРР- оригинал, по образец и доказателства за професионален опит.
5. Декларация за участие на подизпълнител(ако фирмата ползва такъв) - по образец;
6. Декларация от подизпълнител - по образец;
7. Линеен график за изпълнение на СМР и СРР.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Комплексната оценка (КО) на офертата на участника се изчислява по формулата:
КО = П1 + П2, където:
П1 – Срок за изпълнение на поръчката – с тежест 40 точки
П2 – Предлагана цена – с тежест 60 точки
Максимална комплексна оценка (КО) = 100 точки
Показатели за оценка на предложенията и начина на определяне на тежестта им в комплексната оценка:
1. П1 - е показател, отразяващ тежестта на предложения от участника срок за изпълнение на поръчката /в календарни дни/ - тежест 40 точки,
За нуждите на настоящата методика максималната стойност на П1 е 40 точки;
Точките на участниците се определят в съотношение към най-краткия срок за изпълнение по следната формула:
П1= (Amin / Ai) х 40, където,
Amin – представлява минималният (най-кратък) предложен срок за изпълнение на поръчката;
Ai – представлява срока за изпълнение на поръчката, предложен от i - тия участник
Забележка: Срокът за изпълнение на поръчката не може да бъде по – дълъг от 60 календарни дни
2. П2 е показател, отразяващ тежестта на предлаганата цена на съответната оферта.
• За нуждите на настоящата методика максималната стойност на П2 е 60 точки;
• Точките на участниците се определят в съотношение към най-ниската предложена цена от участник
П3= (Amin / Ai) х 60, където,
Amin – представлява минималната обща цена за изпълнение на поръчката, предложена от участник (без вкл. ДДС);
Ai – представлява общата цена за изпълнение на поръчката, предложена от i - тия участник (без вкл. ДДС)
Изчисленията се извършват с точност до два знака след десетичната запетая.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Офертата следва да се представи в запечатан, непрозрачен плик, като върху лицевата му страна е необходимо да посочите: наименование на поръчката, името на подателя, както и точен адрес, телефон, факс и е-mail за връзка. Офертите се подават в отдел „Деловодство” на Община Банско, от 8.00 – 17.00 ч., всеки работен ден. Неразделна част от настоящата Покана са: Образец на Оферта, Техническа спецификация и количествена сметка, Проект на Договор, Декларация за приемане клаузите на договора - образец, Образец на Списък на техническия и оперативен персонал, Декларация за участие на подизпълнител и Декларация от подизпълнител.
Същите се намират на профила на купувача, раздел Публични покани.
При подписването на договора класираният на първо място трябва да представи: Документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП (Свидетелство за съдимост); Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП; Документ за внесена гаранция за добро изпълнение.
Отварянето на офертите ще се извърши на 30.07.2014 г, в 11:00 ч., в Заседателна зала на Община Банско, пл. "Никола Вапцаров" № 1, ет. 2. На него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: